Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 20 of 29

Thread: Free drawings of your characters!

  1. #1
    Master Sorcerer
    Join Date
    Feb 2015
    Posts
    792

    Default Free drawings of your characters!

    Last edited by RudolphPlays; 03-13-2016 at 03:17 PM.
    IGN - RudolphPlays

    Left GT, Still active on forums!

    My free drawings

    Goals:

    Get 1 DL [Done]
    Get 2000 ATMs [Not done]
    Get famous [Not done]

    #SingleLifeFTW

  2. #2
    Lesser Wizard LittleLv's Avatar
    Join Date
    May 2015
    Location
    Somewhere in YouTube
    Posts
    272

    Default

    Name:  Screenshot_2016-03-09-21-37-52-1.png
Views: 150
Size:  9.8 KB
    Just Do It!
    IGN: Crawdad
    Сountry: Latvia
    Level: 45
    Gender: Male
    Age: 15
    Item Recipes Discovered:

  3. #3
    Master Sorcerer
    Join Date
    Feb 2015
    Posts
    792

    Default

    Quote Originally Posted by LittleLv View Post
    Name:  Screenshot_2016-03-09-21-37-52-1.png
Views: 150
Size:  9.8 KB
    Just Do It!
    Not the best, but hah, it's free

    Name:  Crawdad.png
Views: 154
Size:  10.0 KB
    IGN - RudolphPlays

    Left GT, Still active on forums!

    My free drawings

    Goals:

    Get 1 DL [Done]
    Get 2000 ATMs [Not done]
    Get famous [Not done]

    #SingleLifeFTW

  4. #4
    Master Sorcerer CoryT's Avatar
    Join Date
    Apr 2014
    Location
    New hyrule
    Posts
    7,475

    Default



    Just me and my birdie

    Thx Snowcookie
    Do great things in the past, and you'll get a good future.


  5. #5
    Master Sorcerer
    Join Date
    Feb 2015
    Posts
    792

    Default

    Quote Originally Posted by CoryT View Post


    Just me and my birdie
    Do you want those silkworms too? And i will make it littlepit later.
    IGN - RudolphPlays

    Left GT, Still active on forums!

    My free drawings

    Goals:

    Get 1 DL [Done]
    Get 2000 ATMs [Not done]
    Get famous [Not done]

    #SingleLifeFTW

  6. #6
    Master Sorcerer CoryT's Avatar
    Join Date
    Apr 2014
    Location
    New hyrule
    Posts
    7,475

    Default

    Quote Originally Posted by RudolphPlays View Post
    Do you want those silkworms too? And i will make it littlepit later.
    Nah, its alright :^)

    Thx Snowcookie
    Do great things in the past, and you'll get a good future.


  7. #7
    Master Sorcerer
    Join Date
    Feb 2015
    Posts
    792

    Default

    Quote Originally Posted by CoryT View Post
    Nah, its alright :^)
    Here ya go

    Name:  CoryT.png
Views: 140
Size:  21.8 KB
    IGN - RudolphPlays

    Left GT, Still active on forums!

    My free drawings

    Goals:

    Get 1 DL [Done]
    Get 2000 ATMs [Not done]
    Get famous [Not done]

    #SingleLifeFTW

  8. #8
    Master Sorcerer CoryT's Avatar
    Join Date
    Apr 2014
    Location
    New hyrule
    Posts
    7,475

    Default

    Quote Originally Posted by RudolphPlays View Post
    Here ya go

    Name:  CoryT.png
Views: 140
Size:  21.8 KB
    I love it sooo much

    Thx Snowcookie
    Do great things in the past, and you'll get a good future.


  9. #9
    Master Sorcerer
    Join Date
    Feb 2015
    Posts
    792

    Default

    Quote Originally Posted by CoryT View Post
    I love it sooo much
    Thank you :3 The head came a littlepit weird tho.
    IGN - RudolphPlays

    Left GT, Still active on forums!

    My free drawings

    Goals:

    Get 1 DL [Done]
    Get 2000 ATMs [Not done]
    Get famous [Not done]

    #SingleLifeFTW

  10. #10
    Master Sorcerer CoryT's Avatar
    Join Date
    Apr 2014
    Location
    New hyrule
    Posts
    7,475

    Default

    Quote Originally Posted by RudolphPlays View Post
    Thank you :3 The head came a littlepit weird tho.
    Weird is always good :^)

    Thx Snowcookie
    Do great things in the past, and you'll get a good future.


  11. #11
    Master Sorcerer
    Join Date
    Feb 2015
    Posts
    792

    Default

    Quote Originally Posted by CoryT View Post
    Weird is always good :^)
    Yep, it is
    IGN - RudolphPlays

    Left GT, Still active on forums!

    My free drawings

    Goals:

    Get 1 DL [Done]
    Get 2000 ATMs [Not done]
    Get famous [Not done]

    #SingleLifeFTW

  12. #12
    Master Sorcerer dancanban's Avatar
    Join Date
    Dec 2015
    Location
    Perth, Australia
    Posts
    2,277

    Default

    Name:  idk.png
Views: 130
Size:  29.2 KB
    Here ya go
    Sometimes I may be in a good mood, sometimes bad. Deal with it.

    Actually, you can't deal with it.
    That's the way I am and you should accept that.

  13. #13
    Master Sorcerer
    Join Date
    Feb 2015
    Posts
    792

    Default

    Quote Originally Posted by dancanban View Post
    Name:  idk.png
Views: 130
Size:  29.2 KB
    Here ya go
    Dats gonna be hard, so much detail. I will make it tomorrow.
    IGN - RudolphPlays

    Left GT, Still active on forums!

    My free drawings

    Goals:

    Get 1 DL [Done]
    Get 2000 ATMs [Not done]
    Get famous [Not done]

    #SingleLifeFTW

  14. #14
    Master Sorcerer
    Join Date
    Feb 2015
    Posts
    792

    Default

    Send me more requests
    IGN - RudolphPlays

    Left GT, Still active on forums!

    My free drawings

    Goals:

    Get 1 DL [Done]
    Get 2000 ATMs [Not done]
    Get famous [Not done]

    #SingleLifeFTW

  15. #15
    Knight Zidz's Avatar
    Join Date
    Aug 2015
    Location
    Singapore
    Posts
    74

    Default

    Love your Art style man, Draw me!

    Name:  Zidz1.PNG
Views: 126
Size:  17.0 KB
    IGN - Zidz
    Instagram : @Zidzgt
    Twitter : @ZidzGT


    Quote Originally Posted by Zidz View Post
    I will do my best to break all your Farmables.

  16. #16
    Lesser Wizard LittleLv's Avatar
    Join Date
    May 2015
    Location
    Somewhere in YouTube
    Posts
    272

    Default

    Quote Originally Posted by RudolphPlays View Post
    Not the best, but hah, it's free

    Name:  Crawdad.png
Views: 154
Size:  10.0 KB
    Damn a really great drawing man! Thanks!!!
    IGN: Crawdad
    Сountry: Latvia
    Level: 45
    Gender: Male
    Age: 15
    Item Recipes Discovered:

  17. #17
    Master Sorcerer
    Join Date
    Feb 2015
    Posts
    792

    Default

    Quote Originally Posted by dancanban View Post
    Name:  idk.png
Views: 130
Size:  29.2 KB
    Here ya go
    Name:  DanCanBan.png
Views: 116
Size:  14.1 KB


    Quote Originally Posted by LittleLv View Post
    Damn a really great drawing man! Thanks!!!
    Thank you :3

    - - - Updated - - -

    Quote Originally Posted by Zidz View Post
    Love your Art style man, Draw me!

    Name:  Zidz1.PNG
Views: 126
Size:  17.0 KB
    Haven't you got any bigger pictures? It is littlepit too small xD
    IGN - RudolphPlays

    Left GT, Still active on forums!

    My free drawings

    Goals:

    Get 1 DL [Done]
    Get 2000 ATMs [Not done]
    Get famous [Not done]

    #SingleLifeFTW

  18. #18
    Knight
    Join Date
    Sep 2015
    Location
    USA,Washington
    Posts
    88

    Default

    Pl0x d0 mi ch4r4ct3r sk3tc4
    Attached Images Attached Images  
    Goals :
    Protodrake 50%
    5 Diamond Locks : 4/5
    100 Growtokens 49/100
    GrowID: Kranks[Banned No Reason]

  19. #19
    Master Sorcerer
    Join Date
    Feb 2015
    Posts
    792

    Default

    Quote Originally Posted by SILC View Post
    Pl0x d0 mi ch4r4ct3r sk3tc4
    Can you make another picture, without the sign at the back?
    IGN - RudolphPlays

    Left GT, Still active on forums!

    My free drawings

    Goals:

    Get 1 DL [Done]
    Get 2000 ATMs [Not done]
    Get famous [Not done]

    #SingleLifeFTW

  20. #20
    Master Sorcerer Blank Glaze's Avatar
    Join Date
    Aug 2015
    Location
    Inside Random Animes
    Posts
    1,137

    Default

    Quote Originally Posted by RudolphPlays View Post
    Can you make another picture, without the sign at the back?
    DO ME!!!!
    https://drive.google.com/file/d/0B30...RtN19jRVE/view
    IGN: MashiroRX
    Lvl: 52

    Feel free to add me.

    Goals:
    Lvl 99 [53/99]
    Legendary items (getting): Legendary katana/wings
    Atm count: 6.9k :P
    Tokens: 0.

Bookmarks

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •