Results 1 to 6 of 6

Thread: Dancers?

  1. #1
    Master Sorcerer PixieKawaii's Avatar
    Join Date
    Jun 2015
    Location
    EXO Planet ~~
    Posts
    1,057

    Default Dancers?

    Anybody here happen to be a dancer here?
    What dance genre do you do ?

    I'm a ballerina. (not all of us wear tutus and turn. we do jumps as well)

    IGN: Pixiekawaiiy
    #EXO-L ● #SONE ● #E.L.F ● #ONCE● #MOOMOO ● #A.R.M.Y ● #CARAT






    Things i'm selling/buying !
    Temporary's BIRTHDAY GIVEAWAY!



  2. #2
    Master Sorcerer Knyts's Avatar
    Join Date
    Jul 2015
    Location
    Internet
    Posts
    1,528

    Default

    I dance too.
    The genres I dance are Hip - Hop and Chill

    6-6-6 x Knyts
    6-6-6 Love ME!


  3. #3
    Master Sorcerer GTDanielD's Avatar
    Join Date
    May 2014
    Location
    Philippines
    Posts
    2,766

    Default

    Quote Originally Posted by Knyts View Post
    I dance too.
    The genres I dance are Hip - Hop and Chill
    Mine is Net-flix and Chill.
    Change your password here! | Need Support's help? Click here! | New to the forums? Read some basics here!

  4. #4
    Lesser Wizard
    Join Date
    Apr 2016
    Location
    Greenwich
    Posts
    389

    Default

    I'm not a hip-hopper nor a ballerina. I'm a Russian Dancer. It's like fast moving... I don't live there, but I learn that dance.

  5. #5
    Lesser Wizard AngelicVoice's Avatar
    Join Date
    Feb 2016
    Location
    The Netherlands
    Posts
    391

    Default

    Yep.
    Since i was 12 years old. (now i'm 20)
    dancing 7 different styles.
    1. C-walk
    2. Tecktonik
    3. Electro dance
    4. Tutting
    5. Modern
    6. Shuffle
    7. Industrial Dance
    Nope i didn't took lessons from a teacher.
    just once to look but i teached more the kids because i was a fast learning person lol... (hip hop is too easy for me)
    Learned all from youtube.
    Yap i want to join in future Vertifight World Championship.
    Like ppl from Ecuador, Armenia, Costa Rica and alot more countries are joined. Yap i had contact with them.
    So i'm planning to learn people in my country, belgium and germany about Vertifight (electro dance).
    sooo.. yeah xD ..
    I was alr invitied by a breakdancer of a TV-program So You Think You Can Dance, but my parents didn't agree because i was too young. Mh.. now learning face tutting and training.

  6. #6
    Master Sorcerer iCro's Avatar
    Join Date
    Jan 2016
    Posts
    1,170

    Default

    Quote Originally Posted by AngelicVoice View Post
    Yep.
    Since i was 12 years old. (now i'm 20)
    dancing 7 different styles.
    1. C-walk
    2. Tecktonik
    3. Electro dance
    4. Tutting
    5. Modern
    6. Shuffle
    7. Industrial Dance
    Nope i didn't took lessons from a teacher.
    just once to look but i teached more the kids because i was a fast learning person lol... (hip hop is too easy for me)
    Learned all from youtube.
    Yap i want to join in future Vertifight World Championship.
    Like ppl from Ecuador, Armenia, Costa Rica and alot more countries are joined. Yap i had contact with them.
    So i'm planning to learn people in my country, belgium and germany about Vertifight (electro dance).
    sooo.. yeah xD ..
    I was alr invitied by a breakdancer of a TV-program So You Think You Can Dance, but my parents didn't agree because i was too young. Mh.. now learning face tutting and training.
    Waaaat....

    I learn how to street dance and do funk.

    Also do swing

    Temporary's BIRTHDAY GIVEAWAY!
    Hey! Clean siggy!
    IGN: CronusAMP :: Level: 43 :: WL count: 0
    "Now kids, don't waste your money on Pokemon because you will regret it! "


Bookmarks

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •