Page 1 of 15 12311 ... LastLast
Results 1 to 20 of 284

Thread: What Do you Look Like in Real Life?

  1. #1
    Master Sorcerer SuperJ's Avatar
    Join Date
    Apr 2013
    Location
    Hype 4 Pokemon Sun
    Posts
    3,799

    Default What Do you Look Like in Real Life?

    You know how this works. I'll post my picture if this hits 50 replies. No scam, this is not a trick.

    Oh dang, 50 replies, gotta make it public.

    Name:  13150779_1748448945426432_387132513_n(1).jpg
Views: 516
Size:  92.1 KB

    Name:  13248701_268528573535129_1355412507_n.jpg
Views: 517
Size:  78.5 KB
    Last edited by SuperJ; 06-01-2016 at 12:11 AM.
    Smash that flag counter in the face



    CLICK IT!!! http://www.rtsoft.com/forums/showthr...43973-CLICK-IT!!!

    Featured Pokemon:



  2. #2
    Master Sorcerer |ThyLuigi|'s Avatar
    Join Date
    Dec 2014
    Location
    Alpha Centauri
    Posts
    8,191

    Default

    Here's a list of adjectives and stuff:
    - Blonde
    - Tall
    - Sexy Beast
    - Glasses
    - Blue eyes
    - Pale
    - Edit: Long hair as well

    Y'know, basic stuff.
    "It vexes me how veracious discussion actually devolved into what literally is nocuous as a brainwashed drove of cattle spamming the only two words in their vocabulary: forum game." - JOSHIE63, 2017

    ↓↓↓
    IGN:TheLuigi
    ↑↑↑

  3. #3
    Master Sorcerer _CM's Avatar
    Join Date
    Oct 2015
    Posts
    731

    Default

    Name:  Hehe.jpg
Views: 633
Size:  4.7 KB



    49 to go.
    Inspiring Video...




    Old account: Carlo Miguel Velasco

    14-06-16

  4. #4
    Master Sorcerer craft3d's Avatar
    Join Date
    Jan 2014
    Location
    Saskatchewan
    Posts
    2,714

    Default

    Quote Originally Posted by |ThyLuigi| View Post
    Here's a list of adjectives and stuff:
    - Blonde
    - Tall
    - Sexy Beast
    - Glasses
    - Blue eyes
    - Pale

    Y'know, basic stuff.
    gimme a second



    - - - Updated - - -

    Quote Originally Posted by SuperJ View Post
    You know how this works. I'll post my picture if this hits 50 replies. No scam, this is not a trick.
    I already saw you. You look pretty handsome, and no, I'm not gay nor a women, I'm just saying this because I thought that.
    Boy oh boy do I feel original.

  5. #5
    Master Sorcerer Phoenix234's Avatar
    Join Date
    Jun 2015
    Location
    usted loco idiotic también conocido como un pedófilo para salir aquí usted enredadera
    Posts
    1,623

    Default

    I'll post my face when they are over 79 replies
    OM OM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM


    sorrynotsorry

    i post 2 times here per day

  6. #6
    Master Sorcerer SuperJ's Avatar
    Join Date
    Apr 2013
    Location
    Hype 4 Pokemon Sun
    Posts
    3,799

    Default

    We got some sexy beats out here lmao.

    - - - Updated - - -

    Quote Originally Posted by craft3d View Post
    gimme a second



    - - - Updated - - -



    I already saw you. You look pretty handsome, and no, I'm not gay nor a women, I'm just saying this because I thought that.
    Thanks man.
    Smash that flag counter in the face



    CLICK IT!!! http://www.rtsoft.com/forums/showthr...43973-CLICK-IT!!!

    Featured Pokemon:



  7. #7
    Master Sorcerer Knyts's Avatar
    Join Date
    Jul 2015
    Location
    Internet
    Posts
    1,528

    Default

    I'm too shy I'll post my face soon.

    6-6-6 x Knyts
    6-6-6 Love ME!


  8. #8
    Master Sorcerer |ThyLuigi|'s Avatar
    Join Date
    Dec 2014
    Location
    Alpha Centauri
    Posts
    8,191

    Default

    Quote Originally Posted by craft3d View Post
    gimme a second



    - - - Updated - - -



    I already saw you. You look pretty handsome, and no, I'm not gay nor a women, I'm just saying this because I thought that.
    Oh yeah, long hair as well.
    Hmm, I kinda wanna post a picture of myself, eh, might do it when the OP does it.
    "It vexes me how veracious discussion actually devolved into what literally is nocuous as a brainwashed drove of cattle spamming the only two words in their vocabulary: forum game." - JOSHIE63, 2017

    ↓↓↓
    IGN:TheLuigi
    ↑↑↑

  9. #9
    Master Sorcerer SuperJ's Avatar
    Join Date
    Apr 2013
    Location
    Hype 4 Pokemon Sun
    Posts
    3,799

    Default

    Quote Originally Posted by |ThyLuigi| View Post
    Oh yeah, long hair as well.
    Hmm, I kinda wanna post a picture of myself, eh, might do it when the OP does it.
    Do it boy.
    Smash that flag counter in the face



    CLICK IT!!! http://www.rtsoft.com/forums/showthr...43973-CLICK-IT!!!

    Featured Pokemon:



  10. #10
    Master Sorcerer Knyts's Avatar
    Join Date
    Jul 2015
    Location
    Internet
    Posts
    1,528

    Default

    Quote Originally Posted by SuperJ View Post
    Do it boy.
    Not till you do it first.

    6-6-6 x Knyts
    6-6-6 Love ME!


  11. #11
    Master Sorcerer Linkoftime's Avatar
    Join Date
    Sep 2014
    Location
    Check behind you :)
    Posts
    2,280

    Default

    Maybe
    Ain't none of em loyal.




  12. #12
    Master Sorcerer SuperJ's Avatar
    Join Date
    Apr 2013
    Location
    Hype 4 Pokemon Sun
    Posts
    3,799

    Default

    Name:  13150779_1748448945426432_387132513_n(1).jpg
Views: 623
Size:  92.1 KB

    Name:  13248701_268528573535129_1355412507_n.jpg
Views: 615
Size:  78.5 KB fine I'll start it.

    - - - Updated - - -

    Quote Originally Posted by Linkoftime View Post
    Maybe
    Is that really you haha?
    Smash that flag counter in the face



    CLICK IT!!! http://www.rtsoft.com/forums/showthr...43973-CLICK-IT!!!

    Featured Pokemon:



  13. #13
    Master Sorcerer Linkoftime's Avatar
    Join Date
    Sep 2014
    Location
    Check behind you :)
    Posts
    2,280

    Default

    Quote Originally Posted by SuperJ View Post
    Name:  13150779_1748448945426432_387132513_n(1).jpg
Views: 623
Size:  92.1 KB

    Name:  13248701_268528573535129_1355412507_n.jpg
Views: 615
Size:  78.5 KB fine I'll start it.

    - - - Updated - - -

    Is that really you haha?
    Like I said Maybe.
    Ain't none of em loyal.




  14. #14
    Master Sorcerer Phoenix234's Avatar
    Join Date
    Jun 2015
    Location
    usted loco idiotic también conocido como un pedófilo para salir aquí usted enredadera
    Posts
    1,623

    Default

    i'll do it when 50 replies happen
    OM OM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM


    sorrynotsorry

    i post 2 times here per day

  15. #15
    Master Sorcerer craft3d's Avatar
    Join Date
    Jan 2014
    Location
    Saskatchewan
    Posts
    2,714

    Default

    Quote Originally Posted by |ThyLuigi| View Post
    Oh yeah, long hair as well.
    Hmm, I kinda wanna post a picture of myself, eh, might do it when the OP does it.
    gotcha

    Boy oh boy do I feel original.

  16. #16
    Master Sorcerer SuperJ's Avatar
    Join Date
    Apr 2013
    Location
    Hype 4 Pokemon Sun
    Posts
    3,799

    Default

    Quote Originally Posted by craft3d View Post
    gotcha

    Oh dang, that's my uncle Rosco.

    "Do you love me like a friend or do you love me like my uncle Rosco?"
    Smash that flag counter in the face



    CLICK IT!!! http://www.rtsoft.com/forums/showthr...43973-CLICK-IT!!!

    Featured Pokemon:



  17. #17
    Master Sorcerer craft3d's Avatar
    Join Date
    Jan 2014
    Location
    Saskatchewan
    Posts
    2,714

    Default

    Quote Originally Posted by SuperJ View Post
    Thanks man.
    No problem, and the thing is, I feel like I've seen someone similar to you. I have no idea why but you remind me of somebody I saw.

    - - - Updated - - -

    Quote Originally Posted by SuperJ View Post
    Oh dang, that's my uncle Rosco.

    "Do you love me like a friend or do you love me like my uncle Rosco?"
    uncle rosco comes for the weekend only.

    he goes into the basement and i can hear primal screams.

    help.
    Boy oh boy do I feel original.

  18. #18
    Master Sorcerer SuperJ's Avatar
    Join Date
    Apr 2013
    Location
    Hype 4 Pokemon Sun
    Posts
    3,799

    Default

    Quote Originally Posted by craft3d View Post
    No problem, and the thing is, I feel like I've seen someone similar to you. I have no idea why but you remind me of somebody I saw.
    Haha yeah. Did you know there is something like 100 people that look exactly like you or something? Idk if that number is right but still lol.
    Smash that flag counter in the face



    CLICK IT!!! http://www.rtsoft.com/forums/showthr...43973-CLICK-IT!!!

    Featured Pokemon:



  19. #19
    Master Sorcerer Linkoftime's Avatar
    Join Date
    Sep 2014
    Location
    Check behind you :)
    Posts
    2,280

    Default

    Quote Originally Posted by craft3d View Post
    gotcha

    Wait he's also 13.
    Ain't none of em loyal.




  20. #20
    Master Sorcerer SuperJ's Avatar
    Join Date
    Apr 2013
    Location
    Hype 4 Pokemon Sun
    Posts
    3,799

    Default

    Quote Originally Posted by craft3d View Post
    No problem, and the thing is, I feel like I've seen someone similar to you. I have no idea why but you remind me of somebody I saw.

    - - - Updated - - -



    uncle rosco comes for the weekend only.

    he goes into the basement and i can hear primal screams.

    help.
    He lives in my pantry.
    Smash that flag counter in the face



    CLICK IT!!! http://www.rtsoft.com/forums/showthr...43973-CLICK-IT!!!

    Featured Pokemon:



Bookmarks

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •