PDA

View Full Version : No more zelda?



CoryT
08-17-2014, 07:44 AM
Yup...I have decided that I'm giving up the zelda ...way

Because I'm very annoyed how I get treated because I'm Link...so people any me by saying ZELDA! Even AFTER countless times I told then I am link.


I AM SO FRUSTRATED HOW PEOPLE ACT SO...ARROGANT AND IGNORANT.

so I am letting you decide...
Should I pick a different OC.


or Keep Link OC?

Dark_Heat
08-17-2014, 07:46 AM
Yup...I have decided that I'm giving up the zelda ...way

Because I'm very annoyed how I get treated because I'm Link...so people any me by saying ZELDA! Even AFTER countless times I told then I am link.


I AM SO FRUSTRATED HOW PEOPLE ACT SO...ARROGANT AND IGNORANT.

so I am letting you decide...
Should I pick a different OC.


or Keep Link OC?

I know how you feel... people think Link is Zelda... /facepalm.

CoryT
08-17-2014, 08:06 AM
Bump ....also BTW all votes are public so if you clicked yes/no

Explain your self so you don't sound like a suckered up/ Jerk

optimuswhat
08-17-2014, 08:12 AM
I thought he was Gannondorf.
/troll

CoryT
08-17-2014, 08:20 AM
I thought he was Gannondorf.
/troll

.-. ....

I have no words lol

MrSword48
08-17-2014, 09:33 AM
No! I want to keep the Nintendo OC hype up! D:

iToaster
08-17-2014, 09:36 AM
ZELDA IS ROBIN WILLIAMS DAUGTER LOL

MrSword48
08-17-2014, 09:46 AM
ZELDA IS ROBIN WILLIAMS DAUGTER LOL

I don't know how to react to this. Although he's recently dead, please refrain making jokes of him.

Sorry 'bout the kind-of flame and all.

Pickley
08-17-2014, 10:44 AM
why is it called the legend of zelda anyways.

CoryT
08-17-2014, 11:23 AM
why is it called the legend of zelda anyways.

Idk exactly why but I think it's because princess zelda is more important and also Legend of link kinda ruins it if you can change link's name in the file selection...

I also see that some of my friends betrayed me...I guess this separates true friends from friends...

MrSword48
08-17-2014, 11:37 AM
Idk exactly why but I think it's because princess zelda is more important and also Legend of link kinda ruins it if you can change link's name in the file selection...

I also see that some of my friends betrayed me...I guess this separates true friends from friends...

More likely because of Legend of Zelda sounds more catchy than Legend of Link. A catchy brand name is a great factor in business.

iToaster
08-17-2014, 11:59 AM
Idk exactly why but I think it's because princess zelda is more important and also Legend of link kinda ruins it if you can change link's name in the file selection...

I also see that some of my friends betrayed me...I guess this separates true friends from friends...

LEGEND OF LINK
L.O.L

LEGUE OF LEGENDS
L.O.L

LAUGHT OUT LAUD
L.O.L

LOL OVER LOLER
L.O.L

LOL
LOL

Boomer
08-17-2014, 03:23 PM
Everyone calls you Zelda because Link is the main character, and you almost NEVER see Zelda. That's like calling Super Mario Bros "The Peach Story."

IMO, LoZ should be Legend of Link, because like any good princess, Zelda is ALWAYS being kidnapped.

HerobrineFan
08-17-2014, 05:22 PM
Yup...I have decided that I'm giving up the zelda ...way

Because I'm very annoyed how I get treated because I'm Link...so people any me by saying ZELDA! Even AFTER countless times I told then I am link.


I AM SO FRUSTRATED HOW PEOPLE ACT SO...ARROGANT AND IGNORANT.

so I am letting you decide...
Should I pick a different OC.


or Keep Link OC?

Eh I just do it for the Jokes..

I watched Some Smosh Games Vids and there's a girl and she's like Zelda's a Girl? Cause she thinks Link is Zelda .____.

optimuswhat
08-17-2014, 07:08 PM
I don't know how to react to this. Although he's recently dead, please refrain making jokes of him.

Sorry 'bout the kind-of flame and all.

It's actually true.
Robin Williams's daughter is actually named Zelda.

Master
08-17-2014, 07:59 PM
Mmmmm... LoL

Legends of Link... *Mmm... Not quoted boomer i did not*

Applez
08-17-2014, 10:01 PM
Yes keep it! I wouldn't be mad if someone called Mario, Luigi! (Manly because I like Luigi more than Mario lololololol)



KEEP IT, LINK

Master
08-18-2014, 01:28 AM
Yes keep it! I wouldn't be mad if someone called Mario, Luigi! (Manly because I like Luigi more than Mario lololololol)



KEEP IT, LINK

Mmmm... Good, Luigi. Nice you are to Link.

alias
08-18-2014, 02:38 AM
I chose no because I thought it was funnier.

InstaRabbit
08-18-2014, 05:50 AM
Yup...I have decided that I'm giving up the zelda ...way

Because I'm very annoyed how I get treated because I'm Link...so people any me by saying ZELDA! Even AFTER countless times I told then I am link.


I AM SO FRUSTRATED HOW PEOPLE ACT SO...ARROGANT AND IGNORANT.

so I am letting you decide...
Should I pick a different OC.


or Keep Link OC?
LINK SUCKS ZELDA SUCKS
GHXKLIOHCWGJUGAHBDDKKBXXFHJCAHJ

CoryT
08-18-2014, 10:08 AM
LINK SUCKS ZELDA SUCKS
GHXKLIOHCWGJUGAHBDDKKBXXFHJCAHJ

....i was gonna say something....but i woould stir up the fire and stirring up fire is dangerous...

dont like zelda?

get off and dont view ths ONE thread from a thread list that has more than 50 threads a day

Brys
08-18-2014, 11:47 AM
Man now your some ugly Squirrel.

GummiBear64
08-18-2014, 11:55 AM
Everyone calls you Zelda because Link is the main character, and you almost NEVER see Zelda. That's like calling Super Mario Bros "The Peach Story."

IMO, LoZ should be Legend of Link, because like any good princess, Zelda is ALWAYS being kidnapped.

Sexist? Feminist? Why not...

I'm kidding, calm your farm.

Master
08-18-2014, 12:39 PM
Man now your some ugly Squirrel.

Rigby... Mmmmm....

CoryT
08-18-2014, 04:23 PM
Sexist? Feminist? Why not...

I'm kidding, calm your farm.

How can I calm it if people keep spaming ZELDA ingame

I can deal with at least 5-7 Zeldas but 20!

and thats per day

and also in my mailbox....

I'LL FIND OUT WHO IT IS

so far its just random numbers and letters for the username

CoryT
08-20-2014, 05:25 PM
I have now decided to be link

ANYONE WHO CALL ME ZELDA WILL BE IGNORED BY ME INGAME

Anyone who is my friend will be unfriended and ignored


except for KingAPPELZ...because were kewl like that

that is all...

Master
08-20-2014, 09:14 PM
I have now decided to be link

ANYONE WHO CALL ME ZELDA WILL BE IGNORED BY ME INGAME

Anyone who is my friend will be unfriended and ignored


except for KingAPPELZ...because were kewl like that

that is all...

You're still Link?

CoryT
08-21-2014, 04:14 AM
You're still Link?

does stepping on sharp pins hurt?

_Lennart_
08-21-2014, 12:45 PM
Meh i pressed the wrong thing i wanted to vote for u to stay Zelda so when u count take on away from no and add one to yes

lolgal96
08-21-2014, 12:53 PM
I did "Lose zelda crap" because maybe you should try a different LoZ OC? IDK. Try something different, I'd say. It's not that I don't like your OC I'm just saying experiment with other OC's.

Areodax
08-21-2014, 12:57 PM
You're not the only one.

I was supposed to be Ness, but some people mistaken me for Ash. Darnit.
Don't lose your Link awesomeNESS man.

CoryT
08-21-2014, 03:13 PM
Meh i pressed the wrong thing i wanted to vote for u to stay Zelda so when u count take on away from no and add one to yes

ITS LINK!


...LAWL

- - - Updated - - -


I did "Lose zelda crap" because maybe you should try a different LoZ OC? IDK. Try something different, I'd say. It's not that I don't like your OC I'm just saying experiment with other OC's.

other oc ...like....


hmmmm....

idk ...im keeping link
if it makes people irritated...so what ...

they need to deal with it

Master
08-22-2014, 05:49 PM
Be Link again.

Cork
08-22-2014, 05:56 PM
Keep Zelda.

It makes you, you

And. If you would sponsor a item.

Do majoras mask or a ben drowned leash.

Master
08-22-2014, 05:57 PM
I bumped an old thread.

HeisenBeard
08-22-2014, 06:00 PM
I don't know how to react to this. Although he's recently dead, please refrain making jokes of him.

Sorry 'bout the kind-of flame and all.

Its not a joke, his daughter is named Zelda.

Master
08-22-2014, 06:03 PM
does stepping on sharp pins hurt?

Wha------ Common... Be Link again. I'm Yoda and beast boy.

CoryT
08-22-2014, 06:14 PM
Keep Zelda.

It makes you, you

And. If you would sponsor a item.

Do majoras mask or a ben drowned leash.

I am ...and it is link

and no I am not sponsering those leashes

im sponsering a Corgi leash

Master
08-22-2014, 10:15 PM
I am ...and it is link

and no I am not sponsering those leashes

im sponsering a Corgi leash

What is corgi?

Master
08-22-2014, 10:32 PM
YESSSSSSSS LINK IS BACK!!!

BACK HE IS!!!

CoryT
08-22-2014, 10:40 PM
YESSSSSSSS LINK IS BACK!!!

BACK HE IS!!!

Lol ...

now where is Ganondorf

TurrtleSea3
08-22-2014, 10:46 PM
Why does it matter if they call you link or Zelda? you know what they are talking about anyway and don't go calling people ignorant just because they call you Zelda and not link ok? just deal with it!

Applez
08-22-2014, 11:01 PM
Mmmm... Good, Luigi. Nice you are to Link.

Star wars I enjoy, Wars of star on forums I don't

CoryT
08-22-2014, 11:19 PM
Why does it matter if they call you link or Zelda? you know what they are talking about anyway and don't go calling people ignorant just because they call you Zelda and not link ok? just deal with it!

....lol wannabe mod lol
Stop wasting your time, mods applications are closed
and bashing on me isnt gonna get your chances higher


/ignore

TurrtleSea3
08-23-2014, 12:12 AM
....lol wannabe mod lol
Stop wasting your time, mods applications are closed
and bashing on me isnt gonna get your chances higher


/ignore
Ummm I'm not applying for mod.....

CoryT
08-23-2014, 12:20 AM
Ummm I'm not applying for mod.....

Ok ....then get out

Applez
08-23-2014, 01:05 AM
Ok ....then get out

Best. Burn. Ever.Not.

CoryT
08-23-2014, 01:08 AM
Best. Burn. Ever.Not.

http://www.toy-tma.com/wp-content/uploads/2009/12/Fire-Rod.png


apply Ice rod to burned area

Master
08-23-2014, 01:25 AM
Star wars I enjoy, Wars of star on forums I don't

hang out???

Shredder2600
08-23-2014, 05:10 AM
I keep my profile short and to the point, simplistic and minimalist. You needn't long signatures, large margins, profile information that isn't required, and even a profile picture. Most are annoyed by users who abuse these features, and for whatever reason the abusers are almost always fans of Japanese animation, and decide that everyone else must put up with a signature full of pointless GIFs and pictures the length of their screens.

CoryT
08-24-2014, 03:34 AM
I keep my profile short and to the point, simplistic and minimalist. You needn't long signatures, large margins, profile information that isn't required, and even a profile picture. Most are annoyed by users who abuse these features, and for whatever reason the abusers are almost always fans of Japanese animation, and decide that everyone else must put up with a signature full of pointless GIFs and pictures the length of their screens.

Im sorry I couldn't understand your language

but all I heard is japanese animation





you sir ...habe a point


but Zelda isnt japanese

Its multicultural ok

its everywhere

dosent mean that they look a different race dosent mean they are