PDA

View Full Version : The Walking Dead + more (Countdown)



GummiBear64
10-06-2014, 12:16 PM
October 12th (or 13th, depending on where you live) is the first episode of The Walking Dead season 5! Omg yay.

October 22nd is the first episode of Season 2 of The 100! Can't wait.

Game of Thrones doesn't have a confirmed airing date. ;-;

Countdown
The Walking Dead = 6-7 days.
The 100 = 16 days.
Game of Thrones = unknown time of arrival. Can I cry yet?

#TheWaitIsAlmostOverUnlessYoureAGOTFan

Amd
10-06-2014, 12:33 PM
Assassin's creed Rogue coming on november kk cant wait to much sweg wowowow

GummiBear64
10-06-2014, 12:38 PM
Assassin's creed Rogue coming on november kk cant wait to much sweg wowowow
Nononononono, this isn't a video game thread you noob. xP

Amd
10-06-2014, 12:39 PM
Nononononono, this isn't a video game thread you noob. xP

Ye I realised that when I saw ur nub shows kk

GummiBear64
10-06-2014, 12:45 PM
Ye I realised that when I saw ur nub shows kk

I forgive you. Just a heads up, they're not nub shows, you're a nub show! #BURN

Amd
10-06-2014, 12:46 PM
I forgive you. Just a heads up, they're not nub shows, you're a nub show! #BURN

Cri cri cri wait...im not a show...

GummiBear64
10-06-2014, 12:48 PM
Cri cri cri wait...im not a show...
Plot twist; life is a show and we are being watched by giant people up in the sky.

Amd
10-06-2014, 12:49 PM
Plot twist; life is a show and we are being watched by giant people up in the sky.

Y u do dis? Now I have to be caution...someone could pee from the sky...

GummiBear64
10-06-2014, 12:54 PM
Y u do dis? Now I have to be caution...someone could pee from the sky...

Sorry if I get you. (Jks)

Amd
10-06-2014, 12:55 PM
It's funny how this thread turned into a convo between me and u...

GummiBear64
10-06-2014, 12:57 PM
It's funny how this thread turned into a convo between me and u...
That's what happens when you call my favourite TV shows "games."

Now let's wait for some nubs to reply to this thread.

Amd
10-06-2014, 12:57 PM
No one will....all the nubs dun like ur shows or my game cri cri

GummiBear64
10-06-2014, 01:00 PM
No one will....all the nubs dun like ur shows or my game cri cri

Resurrection also starts soon-ish. Not important enough to mention in OP, of course.

Disaster
10-06-2014, 01:13 PM
October 12th (or 13th, depending on where you live) is the first episode of The Walking Dead season 5! Omg yay.

October 22nd is the first episode of Season 2 of The 100! Can't wait.

Game of Thrones doesn't have a confirmed airing date. ;-;

Countdown
The Walking Dead = 6-7 days.
The 100 = 16 days.
Game of Thrones = unknown time of arrival. Can I cry yet?

#TheWaitIsAlmostOverUnlessYoureAGOTFan

I'm so far behind, I'm on Season 1 Episode 6.

GummiBear64
10-06-2014, 01:18 PM
I'm so far behind, I'm on Season 1 Episode 6.

The Walking Dead?
The 100?
Game of Thrones?

TIMTAM
10-06-2014, 01:43 PM
All my friends watch the walking dead, idk if I should get sucked into it and waste hours of my life.

Boomer
10-06-2014, 04:40 PM
Y u do dis? Now I have to be caution...someone could pee from the sky...

I just LOL'd so hard.

GummiBear64
10-06-2014, 09:56 PM
All my friends watch the walking dead, idk if I should get sucked into it and waste hours of my life.

>waste hours of life.
>plays Growtopia

raqk
10-06-2014, 09:58 PM
arrow season 2 is coming to netflix in 2 days!

QuickCrafter
10-07-2014, 12:13 AM
Am I the only one excited that Once Upon A Time and Resurrection have come back on?

Only things I'm waiting on now is:
Pretty Little Liars
Chasing Life
The Following
Crisis
Believe
Lol I love those shows.

GummiBear64
10-07-2014, 05:49 AM
arrow season 2 is coming to netflix in 2 days!
I don't like arrow. :V

Am I the only one excited that Once Upon A Time and Resurrection have come back on?

Only things I'm waiting on now is:
Pretty Little Liars
Chasing Life
The Following
Crisis
Believe
Lol I love those shows.

I like Resurrection.

Jeffrey
10-07-2014, 06:50 AM
Hm.....Ok.... lol

GummiBear64
10-07-2014, 09:49 AM
Hm.....Ok.... lol

Y u no liek those TV shows?!

Its Daniel
10-07-2014, 09:50 AM
I can't wait for The Walking Dead.

darkscythe
10-07-2014, 12:12 PM
Exams starting on 12 October.. :cry: worst show ever
Also gravity falls episode "Society of the Blind Eye" is coming on 27th October, z0mg maybe we'll find out who the author really is!!1111

GummiBear64
10-07-2014, 09:04 PM
I can't wait for The Walking Dead.

Neither can I!

GummiBear64
10-07-2014, 09:07 PM
OMG I thought the walking dead wasn't suppose to come back for another 2-3 weeks!

yayaya :yeah: :yeah: Cannibals :panic::panic:

Don't be a spoiler. Some people are behind.

raqk
10-07-2014, 09:24 PM
Don't be a spoiler. Some people are behind.

Terminus? I just realized season 4 came out to netflix so im on s4e2 right now, but everybody spoiled it for me already...

And there was cannibals in the walking dead game as well...

GummiBear64
10-08-2014, 04:07 AM
Den dey should watch the preveiw for the next season. Duhhhhhhhh.
Makes sense.


Terminus? I just realized season 4 came out to netflix so im on s4e2 right now, but everybody spoiled it for me already...

And there was cannibals in the walking dead game as well...

Lol, gg.

GummiBear64
10-08-2014, 08:54 PM
Bump (10 countdowns)

syrup
10-08-2014, 08:56 PM
Waht is wolking ded? Sorry for my bad england, it not frist langauge

ty 4 reding

North44
10-09-2014, 01:58 AM
October 12th (or 13th, depending on where you live) is the first episode of The Walking Dead season 5! Omg yay.

October 22nd is the first episode of Season 2 of The 100! Can't wait.

Game of Thrones doesn't have a confirmed airing date. ;-;

Countdown
The Walking Dead = 6-7 days.
The 100 = 16 days.
Game of Thrones = unknown time of arrival. Can I cry yet?

#TheWaitIsAlmostOverUnlessYoureAGOTFan

ERMA GAWD I MADE A WORLD BASED ON DAT
check out RVIRUS

EasykGT
10-09-2014, 02:17 AM
I reaaly want to watch the season 5 of the walking dead, is it on netflix?

GummiBear64
10-09-2014, 02:59 AM
Waht is wolking ded? Sorry for my bad england, it not frist langauge

ty 4 reding
The Walking Dead is a tv show about the zombie apocalypse, k?
u r doin prety gud englesh coz it is nut ur frist languedge.

ERMA GAWD I MADE A WORLD BASED ON DAT
check out RVIRUS
Will check later. (:


I reaaly want to watch the season 5 of the walking dead, is it on netflix?

It isn't even on tv yet, boy.