PDA

View Full Version : what da hell



PotatoMarco
11-09-2014, 01:52 PM
so our 10 day break just finished aaaand.

boom.
Periodicals tomorrow
tons of projects i havent started on
i hate my classmates
lmao myspice is twisterloon, what a plot twist
lawlllll
she's also kuromi and zoruals :0
(i expected kuromi but wth)
how do you get 3 weeks pregnant when you only got raped 2 weeks ago???
kk guys i love you all.

fill me in on new craps please, anything that might have happened a while ago
(too busy reviewingggg)

kbai luv you all

PolarisHD
11-09-2014, 01:53 PM
Wait what? Twister is MySpice? How'd you know?

PotatoMarco
11-09-2014, 01:55 PM
Wait what? Twister is MySpice? How'd you know?

*gives link to thread (http://www.rtsoft.com/forums/showthread.php?130372-Welcoming-a-new-one&p=936884#post936884)*
too lazy

Maryjane
11-09-2014, 01:55 PM
Wait what? Twister is MySpice? How'd you know?

Seth confirmed it by checking her ip address.
-
Good gosh Marco, go study harder.

PotatoMarco
11-09-2014, 01:56 PM
Seth confirmed it by checking her ip address.
-
Good gosh Marco, go study harder.

im nto worried about the periodicals.
it's the projects haha.
5 in 4 hours???
i cant even haha

PolarisHD
11-09-2014, 01:57 PM
*gives link to thread (http://www.rtsoft.com/forums/showthread.php?130372-Welcoming-a-new-one&p=936884#post936884)*
too lazy


Seth confirmed it by checking her ip address.
-
Good gosh Marco, go study harder.

http://www.clublexus.com/forums/attachments/is-second-generation/268465d1357286381-panda-photoshoot-mother-god-meme1.jpg

Maryjane
11-09-2014, 01:59 PM
im nto worried about the periodicals.
it's the projects haha.
5 in 4 hours???
i cant even haha

The hahas confirm the fact you are screwed.

gogogogo you can do it bruh.

- - - Updated - - -


http://www.clublexus.com/forums/attachments/is-second-generation/268465d1357286381-panda-photoshoot-mother-god-meme1.jpg

It was such a twisty disaster.

PotatoMarco
11-09-2014, 02:01 PM
The hahas confirm the fact you are screwed.

gogogogo you can do it bruh.

- - - Updated - - -



It was such a twisty disaster.
i need to stay optimistic so im laughing hahahahahaha

i frickfrackingg hate my dorm mates.
like cant they shut up???
cant they see im foruming here???
urgh asdfffmvkdoeujdsk

Amd
11-09-2014, 02:02 PM
I ve never seen a person get cancer,kissed by a random boy and raped....
Such luck wow must admit...

_Lennart_
11-09-2014, 02:06 PM
m9

when i got my 10 day break

when it finished

i

got 5 results back

i guess they where decent

BUT I HAD A TEST EVERY DAY BEFORE I GOT THE HOLIDAY KKKKK

DO U KNO HAW MUCH STUDY?

LIKE 5 HOURS A DAY M9

DEN I SLEPT

AND

I

DREAMT KK

Maryjane
11-09-2014, 02:10 PM
m9

when i got my 10 day break

when it finished

i

got 5 results back

i guess they where decent

BUT I HAD A TEST EVERY DAY BEFORE I GOT THE HOLIDAY KKKKK

DO U KNO HAW MUCH STUDY?

LIKE 5 HOURS A DAY M9

DEN I SLEPT

AND

I

DREAMT KK

I'd rather take tests than work my hips off in our stupid cheer dance for like 2 weeks.
We've been practicing for liek 10 hours (yus whole school day no class yay/no)
get 5 minutes to eat and 11:30-12:00 for lunch.
I'd rather study for 5 hours and it pays off than working for a cheer dance when everyone else is cheating to win TT_TT

CoryT
11-09-2014, 02:11 PM
*gives link to thread (http://www.rtsoft.com/forums/showthread.php?130372-Welcoming-a-new-one&p=936884#post936884)*
too lazy

Stop giving me to threads!

Importance
11-09-2014, 03:09 PM
She never learns. First cancer, now what? Rape?

And *cough* no one *coughs* believes Sherlock Smart :-/

Splushie
11-09-2014, 03:59 PM
shes such a liar why do you guys keep forgiving her

you guys are really idiots if your gonna forgive her

Luminesce
11-09-2014, 04:04 PM
i need to stay optimistic so im laughing hahahahahaha

i frickfrackingg hate my dorm mates.
like cant they shut up???
cant they see im foruming here???
urgh asdfffmvkdoeujdsk

You're experiencing something like this too?? :ninja:
Now I don't feel so alone, lol.

Except mine involves sitting with drunk family members who insist on talking about random things, that all seem to annoy me:nope:

Good luck with your periodicals! And the optimism.
*Hahahaha

PotatoMarco
11-10-2014, 08:18 AM
Stop giving me to threads!
*gives link to dogs (omfgdogs.com)

shes such a liar why do you guys keep forgiving her

you guys are really idiots if your gonna forgive her
i never

You're experiencing something like this too?? :ninja:
Now I don't feel so alone, lol.

Except mine involves sitting with drunk family members who insist on talking about random things, that all seem to annoy me:nope:

Good luck with your periodicals! And the optimism.
*Hahahaha

tyty.
how about terrible classmates?

so we just finished 4 subjects.
trigonometry : lmao easy but really confusing
pehm : omg how was i supposed to illustrate a sonata omfggg
chemistry : i guessed 15 out of 30 from the multiple choice haha
filipino : easy as crappppp. we were given pictures and we had to make a quote about it. there was one with two chickens fightting and i said something about everyhing having two sides lol.

so howw as ur day?