PDA

View Full Version : Change a Letter in the Person's Name Above Yours



TheDarkWolf
11-18-2014, 05:18 AM
The usual first line of my threads--- Basically what the title says.

GummiBear64
11-18-2014, 05:20 AM
TheDarkWoof
yus I did it.

Pikasack
11-18-2014, 05:20 AM
GummiBoar64, they said letter, not number. ;)

TheDarkWolf
11-18-2014, 05:22 AM
GummiBoar64, they said letter, not number. ;)

ROFLOL. I'm dying...

Pikasock.

Mrs.TommoSwag
11-18-2014, 05:37 AM
ROFLOL. I'm dying...

Pikasock.

TheDorkWolf

iToaster
11-18-2014, 11:58 AM
TheDorkWolf

Tam Timeer

Dark_Heat
11-18-2014, 12:06 PM
Tam Timeer

The new and improved iBoaster 7! Buy it now with a $69.69 discount! Only for a limited time, read terms and conditions.

Terms:
- Discount is inaccurate, you pay $69.69 extra. Not for a limited time. No warranty included. Very legitimate product. Not lying. Psshh.

Conditions:
- You must be 150 years old or over.

syrup
11-18-2014, 12:11 PM
The new and improved iBoaster 7! Buy it now with a $69.69 discount! Only for a limited time, read terms and conditions.

Terms:
- Discount is inaccurate, you pay $69.69 extra. Not for a limited time. No warranty included. Very legitimate product. Not lying. Psshh.

Conditions:
- You must be 150 years old or over.

Dark_Seat

10seats

Mosegh
11-18-2014, 12:20 PM
Dark_Seat

10seats

syrun
(10 syruns)

iToaster
11-18-2014, 12:22 PM
syrun
(10 syruns)
Moose. kdkdjdkd

Cocomonkey
11-18-2014, 12:23 PM
syrun
(10 syruns)

Mosegi

(wut)

Tomas Batkauskas
11-18-2014, 12:40 PM
Mosegi

(wut)

CocoDonkey

Cocomonkey
11-18-2014, 12:42 PM
CocoDonkey

Tomas Ratkauskas




:whistling:

Areodax
11-18-2014, 12:45 PM
Tomas Ratkauskas




:whistling:

Cocamonkey.

iToaster
11-18-2014, 12:55 PM
Oreodax get rekt thx.

Aero


YES AERO

amebapiz
11-18-2014, 01:05 PM
iTOASTER - aTOASTER

Zfert
11-18-2014, 01:07 PM
Aero


YES AERO

iRoaster


Whats about to happen to me is so predictable

I mean, its been said a thousand times before

Its bound to happen

Im ready

syrup
11-18-2014, 01:09 PM
iRoaster


Whats about to happen to me is so predictable

I mean, its been said a thousand times before

Its bound to happen

Im ready

Zfart

There, I did it.

MrSword48
11-18-2014, 01:10 PM
iTOASTER - aTOASTER

amepapiz

(wat in the world. i just wanted to join the conversation.)
(why do i keep reading it as "i'm a puppies")


Zfart

There, I did it.

oh wat

Sirup

amebapiz
11-18-2014, 01:17 PM
amepapiz

(wat in the world. i just wanted to join the conversation.)
(why do i keep reading it as "i'm a puppies")



oh wat

Sirup

LOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLO LOLOL

Munster
11-18-2014, 02:06 PM
Mrsword64
MrsLord64

barhoomi
11-18-2014, 02:16 PM
bunster lolololol

l0l
11-18-2014, 02:20 PM
bunster lolololol

Warhoomi

.
.

[Goldshard]
11-18-2014, 02:49 PM
Warhoomi

.
.

M0l. Eh? eh? Meh.

Psycho
11-18-2014, 02:50 PM
;958410']M0l. Eh? eh? Meh.

Toldshard.

l0l
11-18-2014, 02:57 PM
tsycho lel

coukiedatak

_Lennart_
11-18-2014, 03:11 PM
Bol-mehahaah-

Doukiedatak

Det was heurd

Mrs.TommoSwag
11-18-2014, 10:53 PM
Doukiedatak

Det was heurd

_Lenfart_
Asfhdkakduvak-Random letters cause 10 chars.

Cocomonkey
11-19-2014, 09:05 AM
_Lenfart_
Asfhdkakduvak-Random letters cause 10 chars.

Mr. TommoSwag

(Technically i did change a letter, i removed the 's' which counts as a change. MUAHAHAHAHA)

Mosegh
11-19-2014, 09:33 AM
Mr. TommoSwag

(Technically i did change a letter, i removed the 's' which counts as a change. MUAHAHAHAHA)
Pocomonkey

l0l
11-20-2014, 05:28 PM
Losegh mwhahahaa

Poukiedatak

Amd
11-20-2014, 05:29 PM
Poukiedatak

L0W
Lelelellelele

l0l
11-20-2014, 05:29 PM
L0W
Lelelellelele

aid

Hasdhasdahsdahs

Amd
11-20-2014, 05:30 PM
aid

Hasdhasdahsdahs

That was so unexpected xD
LOLOLOL

Trollrage
11-20-2014, 05:34 PM
That was so unexpected xD
LOLOLOL

And..........

l0l
11-20-2014, 05:35 PM
And..........

Toollrage

10characters

iShadowAngel
11-20-2014, 05:51 PM
Toollrage

10characters
o0l

0 is a number ..
I was going to do lll

Coinman32
11-20-2014, 05:58 PM
iShadyWangel

Dylannnnn
11-20-2014, 07:01 PM
iShadyWangel

WoinMan. lolol

Munster
11-20-2014, 07:03 PM
WoinMan. lolol

Dylannnne



Asdfasdfasdfasdf

Dylannnnn
11-20-2014, 07:05 PM
Dylannnne



Asdfasdfasdfasdf

Wunster/ hauehauehae

Edwardson97
11-20-2014, 07:05 PM
dang you dilannnnn

l0l
11-20-2014, 07:25 PM
dang you dilannnnn

Edwarfson

asdf

Magicalfishy
11-20-2014, 09:20 PM
Edwarfson

asdf

lOl huhehuehue.

Zfert
11-20-2014, 09:23 PM
lOl huhehuehue.

MagocalFishy

Idk

and dont say Zfart

someone did that already

Magicalfishy
11-20-2014, 09:25 PM
MagocalFishy

Idk

and dont say Zfart

someone did that already

I was gonna say "Zfart... you knew it was coming."

But I guess I'll have to go with...

Zdert.

Areodax
11-20-2014, 09:29 PM
I was gonna say "Zfart... you knew it was coming."

But I guess I'll have to go with...

Zdert.

Magicaldishy.

I finally did it.

iShadowAngel
11-20-2014, 09:32 PM
Magicaldishy.

I finally did it.
AreoJax ...

Magicalfishy
11-20-2014, 09:35 PM
AreoJax ...

UShadowAngel


Magicaldishy.

I finally did it.

My common nicknames are MagicalFoshy and that. :sweatdrop:

TheRealThatGuy
11-20-2014, 10:17 PM
UShadowAngel



My common nicknames are MagicalFoshy and that. :sweatdrop:

MagicalFichy

raqk
11-20-2014, 10:20 PM
MagicalFichy

TheRealThatGut

TheRealThatGuy
11-20-2014, 10:26 PM
TheRealThatGut

Rank

GIVE ME EXTREME FUNNY ONE! :p:p:):):D:crazy::hat:

CoryT
11-20-2014, 10:45 PM
ThereelfatGuy

Zfert
11-20-2014, 11:02 PM
ThereelfatGuy

CornT

asdfghjklkjhgfdsdfghj

Zfart and Zdert were done already

Mrs.TommoSwag
11-20-2014, 11:03 PM
CornT

asdfghjklkjhgfdsdfghj

Zfart and Zdert were done already
Afert

(11charscause10charsisoverrated)

Bamboo2004
11-20-2014, 11:05 PM
Afert

(11charscause10charsisoverrated)

Mrs.TommoSlag

raqk
11-20-2014, 11:06 PM
Mrs.TommoSlag

Bamboo2009 :O

FriDaze
11-20-2014, 11:07 PM
Mrs.TommoSlag

Bambob2004

Mrs.TommoSwag
11-20-2014, 11:07 PM
Mrs.TommoSlag

Ramboo2004

- - - Updated - - -


Bambob2004

Frydaze
(11charscause10charsisoverrated)

FriDaze
11-20-2014, 11:16 PM
Ramboo2004

- - - Updated - - -



Frydaze
(11charscause10charsisoverrated)

Memories of the frycook games return...

http://oi57.tinypic.com/af9b0y.jpg

I WAS THERE

Mufffin
11-20-2014, 11:16 PM
Ramboo2004

- - - Updated - - -



Frydaze
(11charscause10charsisoverrated)

Mrs.CommoSwag

FriDaze
11-20-2014, 11:17 PM
Mrs.CommoSwag

Pufffin...

Zfert
11-20-2014, 11:29 PM
Mrs.TommoSlag

Bamboo2014

get with the times, bro

TheDarkWolf
11-20-2014, 11:36 PM
Bamboo2014

get with the times, bro

Zfart.

Lol I was actually reading one of your posts when I thought of making this thread.

Magicalfishy
11-20-2014, 11:38 PM
Zfart.

Lol I was actually reading one of your posts when I thought of making this thread.

TheParkWolf. ~Nuff said :sweatdrop:

Mufffin
11-20-2014, 11:39 PM
TheParkWolf. ~Nuff said :sweatdrop:

Magicaldishy :crazy:

Mrs.TommoSwag
11-20-2014, 11:41 PM
TheParkWolf. ~Nuff said :sweatdrop:

Radicalfishy.
[changed 2 letters cause I can]

- - - Updated - - -


Magicaldishy :crazy:
Mufflin
(11charscause10charsisoverrated)

TheRealThatGuy
11-20-2014, 11:46 PM
Mrs.TommoSlag

BamPoo2004

FriDaze
11-20-2014, 11:47 PM
BamPoo2004

TheRealHatGuy

Does removing letters count as changing them? I don't know.

Liammagoo
11-21-2014, 12:14 AM
Frifaze.

No youre not in faze.

Prodna

(Text)

FriDaze
11-21-2014, 12:16 AM
Frifaze.

No youre not in faze.

Krodma.

Just like Hakma.

- - - Updated - - -


Prodna

(Text)

Liarmagoo.

muntasir
11-21-2014, 12:16 AM
Frifaze.

No youre not in faze.

krorna...............

grapezzzz19
11-21-2014, 12:18 AM
krorna...............

mantasir

k?

muntasir
11-21-2014, 12:19 AM
mantasir

k?

rapezzzz19
[does removing letter count?]

Bejewled
11-21-2014, 12:22 AM
rapezzzz19
[does removing letter count?]

LOL

buntasir

FriDaze
11-21-2014, 12:26 AM
LOL

buntasir

Be jelled.

syrup
11-21-2014, 12:26 AM
Be jelled.

FriFaZe

LOMMNEATY?!!1

HerobrineFan
11-21-2014, 12:27 AM
Be jelled.

FriBaze

(10 Bases)

FriDaze
11-21-2014, 12:29 AM
FriBaze

(10 Bases)

HerobrineFun

Mrs.TommoSwag
11-21-2014, 12:30 AM
HerobrineFun

FriFaze
(11charscause10charsisoverrated)

syrup
11-21-2014, 12:32 AM
FriFaze
(11charscause10charsisoverrated)

no pls read 4 pete sakez

Mr.TommoSwag

Mrs.TommoSwag
11-21-2014, 12:34 AM
no pls read 4 pete sakez

Mr.TommoSwag

Syrap.
(11charscause10charsisoverrated)

playerde
11-21-2014, 12:35 AM
GummiBoar64, they said letter, not number. ;)

Cmon y not number

Coinman32
11-21-2014, 12:56 AM
Glayerde (1 char)

HerobrineFan
11-21-2014, 12:58 AM
Glayerde (1 char)

Coonman32

(1 chars)

Coinman32
11-21-2014, 01:00 AM
HerobrineBan

muntasir
11-21-2014, 01:05 AM
HerobrineBan

coinwoman...

raqk
11-21-2014, 03:53 AM
coinwoman...

Mantasir..

FriDaze
11-21-2014, 04:18 AM
Mantasir..

...rack...

Mrs.TommoSwag
11-21-2014, 04:22 AM
...rack...
That's how I pronounce it..
Fradaze

Mrs.TommoSwag
11-21-2014, 11:03 PM
That's how I pronounce it..
Fradaze

BUMP!
Mrs.TommySwag. Surprised no one has wrote that.

FriDaze
11-21-2014, 11:23 PM
BUMP!
Mrs.TommySwag. Surprised no one has wrote that.

Mrs.TommoSwan

ArmzOfficial
11-21-2014, 11:33 PM
amepapiz

(wat in the world. i just wanted to join the conversation.)
(why do i keep reading it as "i'm a puppies")



oh wat

Sirup

MrSrord48
lolz.

Sheth
11-21-2014, 11:49 PM
MrSrord48
lolz.

MarzOfficial.

Mrs.TommoSwag
11-22-2014, 12:05 AM
MarzOfficial.

Shelh.
(11charscause10charsisoverrated)

SAMDACAT
11-22-2014, 12:07 AM
Shelh.
(11charscause10charsisoverrated)

Mr.TommotSwag

Sheth
11-22-2014, 12:08 AM
DamTheCat lel.

Mrs.TommoSwag
11-22-2014, 12:10 AM
DamTheCat lel.

I wanna go to the dam snack bar.
*is at Hoover dam*
I want to go to the dam restroom..
Seeth

SAMDACAT
11-22-2014, 12:13 AM
DamTheCat lel.

Cri evrytiem.

FriDaze
11-22-2014, 01:02 AM
Cri evrytiem.

.SAMDACAR.

Harnm
11-22-2014, 01:03 AM
.SAMDACAR.

.SAMD3CAR.
(Who says it can't be numbers?)

Indicative
11-22-2014, 01:25 AM
.SAMD3CAR.
(Who says it can't be numbers?)

HAREM :crazy:

XxXSwaggXxX
11-22-2014, 01:45 AM
HAREM :crazy:Undicative. ;)

Gliderz
11-22-2014, 01:49 AM
Undicative. ;)

XxXSweggXxX.

FriDaze
11-22-2014, 02:25 AM
XxXSweggXxX.

.Sliderz..

super pro
11-22-2014, 02:30 AM
.Sliderz..

frydaze




gdhg;lds;f;lkjsdlk;gj;ldahg;lkdsh cuz it says it needs 10 chars

Cocomonkey
11-22-2014, 02:32 AM
frydaze




gdhg;lds;f;lkjsdlk;gj;ldahg;lkdsh cuz it says it needs 10 chars

super bro

#123 charcdsnklefvw

punchythecat
11-22-2014, 02:53 AM
Cocomankey 57617

MisterBear
11-22-2014, 02:56 AM
Cocomankey 57617

punchythehat 57619

punchythecat
11-22-2014, 03:00 AM
Oh yeah?
Misterbeer 57620

PURPLE585
11-22-2014, 03:14 AM
Oh yeah?
Misterbeer 57620

PunchyTheBat

SCOOBYDOOFAN
11-22-2014, 03:38 AM
Nurple585

Get it purple nurple...


Also just so we get this straight let's not use Scoobypoofan. Alright... I pretty sure I wasn't the only one thinking that.

FriDaze
11-22-2014, 05:10 AM
Nurple585

Get it purple nurple...


Also just so we get this straight let's not use Scoobypoofan. Alright... I pretty sure I wasn't the only one thinking that.

Aw, crap...

Not gonna post the other one I was thinking about, or mommy will kill me...

SCOOBYDOOFAT

- - - Updated - - -


frydaze




gdhg;lds;f;lkjsdlk;gj;ldahg;lkdsh cuz it says it needs 10 chars

Someone already called me that

Mrs.TommoSwag
11-22-2014, 05:24 AM
Aw, crap...

Not gonna post the other one I was thinking about, or mommy will kill me...

SCOOBYDOOFAT

- - - Updated - - -



Someone already called me that
FroDaze
(11charscause10charsisoverrated)

PotatoMarco
11-22-2014, 05:29 AM
Mr TommoSwag

Sheth
11-22-2014, 05:33 AM
TotatoMarco

Megazork
11-22-2014, 05:38 AM
TotatoMarco

Shi.... I mean Shath

TheDarkWolf
11-22-2014, 05:39 AM
Shi.... I mean Shath

Megapork or Megadork...

Hm...

I'll go with Megapork. :o Only because it's sounds like Megaspork.

Megazork
11-22-2014, 05:43 AM
Megapork or Megadork...

Hm...

I'll go with Megapork. :o Only because it's sounds like Megaspork.

TheDurkWolf

http://sd.keepcalm-o-matic.co.uk/i/keep-calm-and-dont-drop-that-durka-durk-6.png

BLYoshi
11-22-2014, 05:49 AM
Megadork

Pls

Megazork
11-22-2014, 05:50 AM
Megadork

Pls

BSYoshi mate

Amd
11-22-2014, 05:57 AM
BSYoshi mate

MegaFork? Lol

Megazork
11-22-2014, 05:58 AM
MegaFork? Lol

And?

Wowowowowowow

BLYoshi
11-22-2014, 05:58 AM
BSYoshi mate

Segazork

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/4/41/SEGA_logo.png

Megazork
11-22-2014, 05:59 AM
Segazork

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/4/41/SEGA_logo.png

BLPoshi

Everybody can do whatever with my name but I can barely do anything D:

Amd
11-22-2014, 06:00 AM
BLPoshi

Everybody can do whatever with my name but I can barely do anything D:

Mhmm my name s so short u can barely do And and Aid

BLYoshi
11-22-2014, 06:02 AM
Mhmm my name s so short u can barely do And and Aid

Add me as friend

Applez
11-22-2014, 06:03 AM
Mhmm my name s so short u can barely do And and Aid

Mmd


Get mmd' son!

BLYoshi posted RIGHT before me, here is his:
BLToshi

Sheth
11-22-2014, 06:03 AM
APolez kkkkkk

Amd
11-22-2014, 06:04 AM
Hmmm I take it back lol

Applez
11-22-2014, 06:05 AM
Hmmm I take it back lol

Amm

I amm awesome

BLYoshi
11-22-2014, 06:05 AM
Hmmm I take it back lol

asdf qwerty mlg

- - - Updated - - -


Amm

I amm awesome

Apples everywhere

Applez
11-22-2014, 06:06 AM
asdf qwerty mlg

- - - Updated - - -



Apples everywhere

BSYoshi

See wat I did there? (`・ω・´)

Mrs.TommoSwag
11-22-2014, 06:06 AM
asdf qwerty mlg

- - - Updated - - -



Apples everywhere

BoYoshi
(11charscause10charsisoverrated)

BLYoshi
11-22-2014, 06:07 AM
BoYoshi
(11charscause10charsisoverrated)

Mr..TommoSwag. You are now a male.

You guys are running out of ideas for my name

Applez
11-22-2014, 06:07 AM
BoYoshi
(11charscause10charsisoverrated)

Mrs. HommoSwag

Mrs.TommoSwag
11-22-2014, 06:09 AM
Mr..TommoSwag. You are now a male.

You guys are running out of ideas for my name

PEOPLE HAVE SAID THAT A BUNCH OF TIMES!
Be creative!
BiYoshi.

Metalica
11-22-2014, 06:25 AM
PEOPLE HAVE SAID THAT A BUNCH OF TIMES!
Be creative!
BiYoshi.

Mrs.LommoSwag , The Best of the Beast! (Only those who knows what Lommo is will understand!)

Importance
11-22-2014, 06:27 AM
Mrs.LommoSwag , The Best of the Beast! (Only those who knows what Lommo is will understand!)

Metalick .

FriDaze
11-22-2014, 06:40 AM
Metalick .

Impordance

Metalica
11-22-2014, 06:46 AM
Impordance

FriDaye , My favorite daye of the week :crazy:XD

PotatoMarco
11-22-2014, 06:52 AM
FriDaye , My favorite daye of the week :crazy:XD
FETALica

woopwoop

Mr.Hankey
11-22-2014, 07:39 AM
FETALica

woopwoop

PotatoMario

WindyLink560
11-22-2014, 08:08 AM
Mr. Lankey

The 978
11-22-2014, 08:15 AM
Toollrage

10characters
L0I

10 lois

optimuswhat
11-22-2014, 08:19 AM
L0I

10 lois

The 678

Finally, potatoes may roam free.

Gelys
11-22-2014, 12:47 PM
P0GE


10PODGES

Importance
11-22-2014, 01:16 PM
P0GE


10PODGES

Geeys


lol.

_Lennart_
11-22-2014, 02:20 PM
Geeys


lol.

imporktance

badum tss

Mrs.TommoSwag
11-22-2014, 04:54 PM
imporktance

badum tss

xXx_L4NN4rT_xXx

_Lennart_
11-22-2014, 05:53 PM
xXx_L4NN4rT_xXx

Mrs. TommoSWAT

M8 i rekt u

l0l
11-22-2014, 06:23 PM
Mrs. TommoSWAT

M8 i rekt u

Pennart

asdf

TheDarkWolf
11-23-2014, 05:35 PM
Pennart

asdf

WHY IS THIS ON THE 3RD PAGE?

B0I

l0l
11-23-2014, 06:05 PM
WHY IS THIS ON THE 3RD PAGE?

B0I

TheParkWolf

Hueheue

handc
11-23-2014, 06:14 PM
m0l (10 char XD)

l0l
11-23-2014, 06:15 PM
m0l (10 char XD)

Handy

#10charisunderrated

Mrs.TommoSwag
11-23-2014, 06:16 PM
Handy

#10charisunderrated
Lel
(11charscause10charsisoverrated)

l0l
11-23-2014, 06:20 PM
Lel
(11charscause10charsisoverrated)

Mrs.TommoSway

FriDaze
11-23-2014, 06:29 PM
Mrs.TommoSway

....l0g....

TheDarkWolf
11-24-2014, 04:28 AM
Fridaze
friedmaze

supergamefarken

HerobrineFan
11-24-2014, 05:22 AM
supergamefarken

TheDarkDolf

Anulot
11-24-2014, 05:29 AM
The question is... Which letter in my name will you change? :prophet:

l0l
11-24-2014, 06:44 AM
The question is... Which letter in my name will you change? :prophet:

Me24773

Beware, the numbers can also be changed....... To letters....

FriDaze
11-24-2014, 07:03 AM
Me24773

Beware, the numbers can also be changed....... To letters....

....l0t....

l0l
11-24-2014, 07:06 AM
....l0t....

FriFaze

...

SilversoulX
12-05-2014, 05:41 AM
FriFaze

...

P0l

...

.
.
.

.
..

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

amebapiz
12-05-2014, 09:39 AM
P0l

...

.
.
.

.
..

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

silversousex

l0l
12-05-2014, 01:24 PM
silversousex

amebapie

Yup, pie.

Importance
12-05-2014, 03:47 PM
amebapie

Yup, pie.

lll

umm nice

_Lennart_
12-05-2014, 04:08 PM
lll

umm nice

imporktance

lol best name evar

MySuperCookie
12-05-2014, 04:15 PM
lelnart


Lel N' Art

_Lennart_
12-05-2014, 04:17 PM
lelnart


Lel N' Art

mysupercookee

lol yayaya

Importance
12-05-2014, 04:46 PM
mysupercookee

lol yayaya

Lenfart

lol

_Lennart_
12-05-2014, 04:48 PM
Lenfart

lol

imdorktance

yes

get rekt

Turkeysalad
12-05-2014, 04:53 PM
imdorktance

yes

get rekt

_Fennart_

almost like fanart

TheDarkWolf
12-05-2014, 11:32 PM
_Fennart_

almost like fanart

MurkeySalad.

Drearys
12-06-2014, 12:12 AM
MurkeySalad.

TheBarkWolf

FriDaze
12-06-2014, 12:17 AM
TheBarkWolf

Dreamys...

amebapiz
12-06-2014, 01:14 AM
Dreamys...

FryDaze


thin cars

FriDaze
12-06-2014, 01:17 AM
FryDaze


thin cars

Amebapig..

Hakma
12-06-2014, 01:22 AM
Amebapig..

Frydank k.

FriDaze
12-06-2014, 01:26 AM
Frydank k.

Karma

...

yoman1
12-06-2014, 01:48 AM
Karma

...

Fridays.

Such original.

TheDarkWolf
12-06-2014, 02:13 AM
Fridays.

Such original.

roman1. (10c)

TheDarkWolf
12-06-2014, 02:19 AM
TheDorkWolf

Pffffft. Unoriginal. :rolleyes:

RobSpy

FriDaze
12-06-2014, 04:56 AM
Pffffft. Unoriginal. :rolleyes:

RobSpy

TheMarkWolf

HerobrineFan
12-06-2014, 05:00 AM
TheMarkWolf

CriDraze

(Lolololol)

FriDaze
12-06-2014, 05:01 AM
CriDraze

(Lolololol)

Finally something original.

ZerobrineFan

amebapiz
12-06-2014, 09:10 AM
Finally something original.

ZerobrineFan

frigaze lol

tin cars

Turkeysalad
12-06-2014, 11:21 AM
frigaze lol

tin cars

frigaxe xD

raqk
12-06-2014, 12:22 PM
frigaxe xD

DurkeySalad
(DorkySalad)

BlaZinG
12-06-2014, 12:31 PM
Fridaze
friedmaze

superlamevarken

raqk
12-06-2014, 12:35 PM
superlamevarken

BlaMinG...

iToaster
12-06-2014, 03:00 PM
BlaMinG...

Iraq


Ledel

yoman1
12-06-2014, 10:52 PM
Iraq


Ledel

aToaster.

Yep.

amebapiz
12-07-2014, 08:06 AM
aToaster.

Yep.

yoman1= woman1

lol....

Pentonix
12-07-2014, 09:36 AM
yoman1= woman1

lol....

Amebapiss idk its too hard

amebapiz
12-07-2014, 10:42 AM
Amebapiss idk its too hard

its ok m8

pentosix

BlaZinG
12-07-2014, 10:43 AM
its ok m8

pentosix

Alebapiz

Couldn't think of anything.

Indicative
12-07-2014, 10:45 AM
Alebapiz

Couldn't think of anything.

Blasing.

:rolleyes:

BlaZinG
12-07-2014, 10:49 AM
Blasing.

:rolleyes:

0_o
LOL.:crazy:

amebapiz
12-07-2014, 12:36 PM
Blasing.

:rolleyes:

Indickative :3

raqk
12-07-2014, 09:46 PM
Indickative :3

lamebapiz :)

TheDarkWolf
12-07-2014, 09:51 PM
Indickative :3

Holy McNuggets. Mods please don't come into this thread...


lamebapiz :)

rawk

~Rapidfire~
12-08-2014, 12:31 AM
Holy McNuggets. Mods please don't come into this thread...



rawk

TheDankWolf
LOL

Minecraftpee
12-08-2014, 01:33 AM
TheDankWolf
LOL

~RabbidFire~

abt79
12-08-2014, 02:38 AM
~RabbidFire~

Whinecraftpee

Artificial Intelligence
12-08-2014, 01:25 PM
Whinecraftpee

abs79

So many... Are you a GMO?

TheDarkWolf
12-08-2014, 03:51 PM
abs79

So many... Are you a GMO?

AQtificial Intelligence. (Clash of Clans inside joke :o) (TH9 and up with archer queen) (#ArtificialIgnorance)

Luminesce
12-08-2014, 04:08 PM
AQtificial Intelligence. (Clash of Clans inside joke :o) (TH9 and up with archer queen) (#ArtificialIgnorance)

Lol.

SheDarkWolf

(Dono if this has been said, lazy to read 11 pages :sweatdrop:)

amebapiz
12-09-2014, 08:28 AM
Lol.

SheDarkWolf

(Dono if this has been said, lazy to read 11 pages :sweatdrop:)

luminesce= luminesee

- - - Updated - - -

Holy McNuggets. Mods please don't come into this thread...
ikr...

amebapiz
12-09-2014, 08:51 AM
Bambii2004

WimpySoy...

Boomer
12-09-2014, 01:39 PM
WimpySoy...

amebapiss? LOL, I couldn't think of another one.:sweatdrop:

amebapiz
12-09-2014, 04:06 PM
amebapiss? LOL, I couldn't think of another one.:sweatdrop:

XD amebapiss lol

Booger. :whistling:

Boomer
12-09-2014, 04:26 PM
XD amebapiss lol

Booger. :whistling:

Samebapiz. Hue.

Amiable
12-09-2014, 05:47 PM
Samebapiz. Hue.
Boomed:rolleyes:

amebapiz
12-10-2014, 09:31 AM
Boomed:rolleyes:

my love <3

Sweetiehh
12-10-2014, 06:06 PM
my love <3

Amepapiz.

I changed Amebapiz to Amepapiz

Caesar_Growtopian
12-10-2014, 06:09 PM
Amepapiz.

I changed Amebapiz to Amepapiz

Sweetyehh!
I think its kinda cool name!

Sweetiehh
12-10-2014, 06:13 PM
Sweetyehh!
I think its kinda cool name!

Haha, ty.

I'll do u :rolleyes:

Caesas_GrowTopian

raqk
12-10-2014, 09:51 PM
Haha, ty.

I'll do u :rolleyes:

Caesas_GrowTopian

sweatiehh :O

Pentonix
12-10-2014, 10:11 PM
sweatiehh :O

Rack lololol

Sheth
12-10-2014, 10:12 PM
Rack lololol

Peetonix.
not even remotely funny. I have a horrible sense of humour.

Lindt
12-10-2014, 10:17 PM
Peetonix.
not even remotely funny. I have a horrible sense of humour.

Sleth I like pie

WindyLink560
12-10-2014, 10:19 PM
Sleth I like pie

Linot ....

Drearys
12-10-2014, 10:20 PM
Linot ....

WindyLick :o

Lindt
12-10-2014, 10:22 PM
WindyLick :o


Drearts. :D

WindyLink560
12-10-2014, 10:23 PM
Drearts. :D

Linod .... Again

~Rapidfire~
12-10-2014, 10:39 PM
Linod .... Again

WindyLick560

Lindt
12-10-2014, 10:56 PM
WindyLick560

Rapidfive.

KKcupcake
12-11-2014, 02:53 AM
Lintt
(10 lintts)

Hamsomy3
12-11-2014, 08:40 AM
Okcupcake like it?