PDA

View Full Version : My siggy



iNarwhal
02-10-2015, 02:56 AM
http://giveadamn.co.uk/image/iNarwhal.jpg (http://giveadamn.co.uk/give/iNarwhal)http://dragcave.net/image/W27c9.gif (http://dragcave.net/view/W27c9)http://dragcave.net/image/Jc9Mi.gif (http://dragcave.net/view/Jc9Mi)http://dragcave.net/image/HFYAo.gif (http://dragcave.net/view/HFYAo)

Pls click dem,especially my eggs.My old ones died of sickness .-.

Post your clickables here too <3

iHateThis
02-10-2015, 02:57 AM
If you really don't want sickness, hide your eggs for a day, then no chance of sickness.

Pyroworld
02-10-2015, 02:57 AM
WHAT??? WHY U PUT ME IN YOUR SIGNATURE??

SuperJ
02-10-2015, 02:58 AM
I clicked dem all cause I liek eggs.

raqk
02-10-2015, 02:58 AM
Clicked. Although I'd recommend getting valentines dragons while they last.

iNarwhal
02-10-2015, 02:58 AM
WHAT??? WHY U PUT ME IN YOUR SIGNATURE??

Cuz Linkoftime is my bae and you are saying he is your bae,so back off.

- - - Updated - - -


Clicked. Although I'd recommend getting valentines dragons while they last.

Thanks,they sound interesting.How can u tell if they are valentine eggs though?

Pyroworld
02-10-2015, 02:59 AM
WHAT??? WHY U PUT ME IN YOUR SIGNATURE??

I don't play club penguin... Smh

SuperJ
02-10-2015, 02:59 AM
WHAT??? WHY U PUT ME IN YOUR SIGNATURE??Cause he wanted to. :p

iNarwhal
02-10-2015, 03:02 AM
These drags are bae

- - - Updated - - -

HOLY CRAP THEY ALL JUST DIED >:0

iHateThis
02-10-2015, 03:03 AM
Shoulda hid those eggs.

iNarwhal
02-10-2015, 03:05 AM
Fixed it

http://giveadamn.co.uk/image/iNarwhal.jpg (http://giveadamn.co.uk/give/iNarwhal)http://dragcave.net/image/W27c9.gif (http://dragcave.net/view/W27c9)http://dragcave.net/image/Jc9Mi.gif (http://dragcave.net/view/Jc9Mi)http://dragcave.net/image/HFYAo.gif (http://dragcave.net/view/HFYAo)

CoryT
02-10-2015, 03:08 AM
Cuz Linkoftime is my bae and you are saying he is your bae,so back off.

- - - Updated - - -



Thanks,they sound interesting.How can u tell if they are valentine eggs though?

At last Linkoftime found someone special!

now he can stop stalking me!


♪Oh happy Da-a-ays♪

♥˙˘˙♥

iNarwhal
02-10-2015, 03:10 AM
XD

Seems legit cory XD

CoryT
02-10-2015, 03:15 AM
XD

Seems legit cory XD

I have a feeling that you were kidding

•п•

CoryT
02-10-2015, 04:13 AM
no one cares

i sense a mischievous alt

amebapiz
02-10-2015, 09:25 AM
Super power!

iNarwhal
02-10-2015, 06:08 PM
I have a feeling that you were kidding

•п•

I wasnt :P

ALSO CLICK MY SIGGY

- - - Updated - - -


i sense a mischievous alt

Same ( 10 )

Shadin Siddique
02-10-2015, 06:47 PM
Cuz Linkoftime is my bae and you are saying he is your bae,so back off.

- - - Updated - - -



Thanks,they sound interesting.How can u tell if they are valentine eggs though?

Link is CoryT's bæ