PDA

View Full Version : New Agar.io Userscript! Allows you to play with friends. Tutorial here.



BLYoshi
05-10-2015, 03:54 PM
Just ignore these threads if you don't care for Agar.io. :p

------------------------------------------------------

There's a new agar.io userscript which can be downloaded here:
http://agariomods.com/

I recommend using the chrome extension Tampermonkey (https://chrome.google.com/webstore/detail/tampermonkey/dhdgffkkebhmkfjojejmpbldmpobfkfo?utm_source=chrome-ntp-icon) to download userscripts. Basically, install this on Tampermonkey, and you should be good to go.

The code v1.8.3 (if you can't see it on the website). Just copy and paste that bad boy into Tampermonkey, and install it!



// ==UserScript==
// @name AgarioMods Script
// @namespace electronoob-agarmods
// @version 1.8.3
// @description Multiplayer Script For Agar.io
// @author electronoob
// @match http://agar.io/
// @grant none
// ==/UserScript==

var script = document.createElement('script');
script.src = "http://agariomods.com/mods.js";
(document.body || document.head || document.documentElement).appendChild(script);

/*
repo:
https://github.com/electronoob/agarmods

common website for all mods from anybody:
http://www.agariomods.com

*/



If you installed it correctly, the new Agar.io website should look like this:

http://i.imgur.com/1hFsXfz.png


See the ip address on the bottom? It's the ip of the server.

Mine in the picture is: 45.79.192.16:443

Just copy and paste that to the new box under the play button that says: "Alternate server ip : port here". Then press the whirly refresh button next to it.

Voila! You are now in the same as me!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

So whenever you're going to play Agar.io, just share the server ip you're on here, and make sure to tell us your nick name you're using.

Lettering
05-10-2015, 06:14 PM
I'll always be Lettering fyi...

smartsmile
05-10-2015, 11:48 PM
Didn't know my favorite player is playing my favorite game! mine name is FacePunch (I liek the skin)

syrup
05-11-2015, 12:31 AM
This game isn't too bad! I can tell it has tons of replay value.

Lettering
05-11-2015, 12:49 AM
its so frigging laggy.

BioTestificate
05-11-2015, 03:08 AM
its so frigging laggy.

8th place, ended up feeding the first because of unresponsiveness.

EAT THAT!


P.S: I'm using the nick 4chan.

OnlyKING0
05-11-2015, 03:10 AM
IP ADDRESS ! :crazy:

Joshcat
05-11-2015, 03:42 AM
Agar.io is the most random game I have ever played.

SilversoulX
05-11-2015, 04:11 AM
Fun game, no Filipinos? NUUUUUUUUU


So many other Asians though.

syrup
05-15-2015, 09:07 PM
Bump! This thread has tons of views, almost as much as the dragon hatchery!

BTW if you don't want to use tampermonkey, use this extension, it can connect to IP, plus it has more features

Agar Extended (https://chrome.google.com/webstore/detail/agar-extended-2/mflicjopopjcpojfoefhbpdncmjbcbin)

Conan
05-15-2015, 09:14 PM
What game is that? ill try playing it


and you can do those JS stuff within the console of chrom no need for extensions

syrup
05-15-2015, 09:17 PM
What game is that? ill try playing it


and you can do those JS stuff within the console of chrom no need for extensions

Yeah but it's easier, once you get into the game you'll see the difference with the extension.

Trollrage
05-15-2015, 09:20 PM
I ragequitted when I was rank 4 and rank 1 ate me.

BLYoshi
05-15-2015, 09:59 PM
Wait ***. How did this get 24k views..

Conan
05-15-2015, 10:07 PM
Wait ***. How did this get 24k views..

try searching agar.io mod in google


its on the front page like on TOP 5

Bejewled
05-15-2015, 10:54 PM
45.79.207.87:443 is my ip and im bejewled

Tempting
05-15-2015, 10:56 PM
This is officially the most viewed thread in the Tavern with 24k views.

syrup
05-15-2015, 11:53 PM
This is officially the most viewed thread in the Tavern with 24k views.

Dragon hatchery has 26K though.

BLYoshi
05-16-2015, 01:42 AM
Agarmods updated the script! You can now use custom skins!

Lettering
05-16-2015, 11:54 PM
Wear the dang turtle hat dab nab it!

Conan
05-17-2015, 03:08 AM
Holy crap. It's true. Congrats BLYoshi.

well this is one of the few websites who has data on agar.io mod script

I wish we can make a rt soft agar server so all forumers can play on 1 server xD

its fun though

- - - Updated - - -

No need for tampermonkey or any auto inject javascript tools hehehhe :crazy:

https://snapr.pw/i/7a30cf9642.png

- - - Updated - - -

im in
106.186.122.192:443

as Conan

gonna use my growtopia pic as a skin soon hehehe

Well..... *** ITS TOP 1 ON GOOGLE WHEN I SEARCHED "AGAR.IO MODS" HOLY CRAP

Conan
05-17-2015, 03:40 AM
https://snapr.pw/i/e1d26105bb.png



OMFG


SETHMUMU WILL THANK YOU FOR THAT


Look at Rtsofts google page rank
http://checkpagerank.net/pricon.php?key=5ebf8b2ac4eb2d3e48b6b7e012e84d95&t=0

If they put up small banner ads they might get up to 300-500+$ each month OMFG

BLYoshi
05-17-2015, 04:07 AM
Lol Conan. You're super excited :crazy:

Conan
05-17-2015, 04:19 AM
Lol Conan. You're super excited :crazy:

well im surprised that its top1 on google .-.

Lettering
05-17-2015, 05:44 AM
WHY THE FRICKING FRACK IS IT SO FREAKING LAGGY FOR FRICK SAKE. AH FRICK THIS AND MY FRICKING COMPUTER AND MY FRICKING WIFI AND MY FRICKING FRICKS! FRICK SAKE!

TheKill69
05-17-2015, 01:44 PM
well im surprised that its top1 on google .-.

Google tracks your previous searches

Anyway someone up

darksnake99
05-17-2015, 01:54 PM
If they put up small banner ads they might get up to 300-500+$ each month OMFG


http://youtu.be/umDr0mPuyQc

Magicalfishy
05-17-2015, 01:58 PM
Total noob question, but how do I do this nickname/imgur url thing?

Magicalfishy
05-17-2015, 02:07 PM
https://data.archive.moe/board/a/image/1340/02/1340025976937.gif

http://media.giphy.com/media/ZHZT0TUg6isdq/giphy.gif

TheKill69
05-18-2015, 06:44 PM
Is anyone up to play?
88.80.187.187:443

Conan
05-18-2015, 08:24 PM
Google tracks your previous searches

Anyway someone up
PS i set the search settings to worldwide (The botton on the top right) so it wouldnt be user tracked searches


Is anyone up to play?
88.80.187.187:443

Wanna play?

just post here the IP your playing now and i might be up to play on

BLYoshi
05-18-2015, 11:32 PM
Welp. Now the Most Viewed thread in the Tavern.

Magicalfishy
05-18-2015, 11:33 PM
Welp. Now the Most Viewed thread in the Tavern.

Wanna play? C:

BLYoshi
05-18-2015, 11:38 PM
Wanna play? C:

Sure, I can for a bit.

I'll be using the nick "Flaccid"

Go ahead and start a game and share the server ip, I'll join.

Magicalfishy
05-18-2015, 11:41 PM
Sure, I can for a bit.

I'll be using the nick "Flaccid"

Go ahead and start a game and share the server ip, I'll join.

US East because West is full. 45.79.197.110:443 (Teams)

BLYoshi
05-18-2015, 11:44 PM
US East because West is full. 45.79.197.110:443 (Teams)

Tbh I hate teams. Oh well, I'll join lol.

- - - Updated - - -

Lagging like crazy ._.

Magicalfishy
05-18-2015, 11:45 PM
Tbh I hate teams. Oh well, I'll join lol.

- - - Updated - - -

Lagging like crazy ._.

Yeah, maybe we should just wait. rofl

BLYoshi
05-18-2015, 11:45 PM
Wanna join my server?

PURPLE585
05-18-2015, 11:46 PM
I just run around with the name "eat me please"

BLYoshi
05-18-2015, 11:48 PM
I think my connection is bad today, lagging on other servers as well. Eh. Maybe some other time.

BLYoshi
05-19-2015, 11:48 PM
Conan you there?

BLYoshi
05-26-2015, 01:07 AM
First thread in Tavern with over 50k views 0_o

Anyone want to play?

Smegles
05-26-2015, 02:34 AM
First thread in Tavern with over 50k views 0_o

Anyone want to play?

i was playing a while ago

for some reason its jut too laggy

everytime i start to runaway it takes 10 seconds for the game to register this and i end up dying

darkhawk
05-26-2015, 02:46 AM
Heh I watched Cryaotic play this on his stream as piccolo, but I'm gonna give this a try as well (:

iFrostSpark
05-26-2015, 06:13 AM
Im playing rightnow..Anyone who wants me to play wid em

You will get KARMA
05-26-2015, 02:38 PM
All come to yoshi's server!

You will get KARMA
05-26-2015, 06:25 PM
Lol it sucks if you're tiny and you're eaten because someone was going to eat a big guy xD

EMC
06-01-2015, 08:31 PM
Just ignore these threads if you don't care for Agar.io. :p

------------------------------------------------------

There's a new agar.io userscript which can be downloaded here:
http://agariomods.com/

I recommend using the chrome extension Tampermonkey (https://chrome.google.com/webstore/detail/tampermonkey/dhdgffkkebhmkfjojejmpbldmpobfkfo?utm_source=chrome-ntp-icon) to download userscripts. Basically, install this on Tampermonkey, and you should be good to go.

The code v1.5.2 (if you can't see it on the website). Just copy and paste that bad boy into Tampermonkey, and install it!


// ==UserScript==
// @name New Agar Server Selector
// @namespace electronoob-agarmods
// @version 1.5.2
// @description community run mod feature set for agar.io
// @author electronoob
// @match http://agar.io
// @grant none
// ==/UserScript==

var script = document.createElement('script');
script.src = "http://agariomods.com/mods.js";
(document.body || document.head || document.documentElement).appendChild(script);

/*
repo:
https://github.com/electronoob/agarmods

common website for all mods from anybody:
http://www.agarmods.com

*/



If you installed it correctly, the new Agar.io website should look like this:

http://i.imgur.com/1hFsXfz.png


See the ip address on the bottom? It's the ip of the server.

Mine in the picture is: 45.79.192.16:443

Just copy and paste that to the new box under the play button that says: "Alternate server ip : port here". Then press the whirly refresh button next to it.

Voila! You are now in the same as me!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

So whenever you're going to play Agar.io, just share the server ip you're on here, and make sure to tell us your nick name you're using.

http://agarioskins.com/

oh and for some reason none of these scripts ever work for me

BLYoshi
06-09-2015, 10:58 PM
76k views tho.

raqk
06-09-2015, 11:08 PM
76k views tho.

I can't event comprehend. Only 50 replies, yet it's one of the most viewed forum thread...

minha1234
06-11-2015, 10:56 PM
I can't event comprehend. Only 50 replies, yet it's one of the most viewed forum thread...

It's because when you search up "agar.io script server" or something of the sort, this is the third link that comes up. (I came here by Googling that too hehe, didn't expect this thread in this forum, fun)

BLYoshi
06-18-2015, 09:07 PM
Just hit 100k views :sweatdrop:

TheKill69
06-18-2015, 11:39 PM
Just hit 100k views :sweatdrop:

Funny how people misread this thread on google and thinks you made the thing

Zhi An
06-19-2015, 06:14 AM
139.162.9.37:443
IGN:ArtemisTDM
:whistling: