PDA

View Full Version : WHAT'S THE WORST FOOD YOU HAVE EVER EATEN!



SuperJ
07-05-2013, 12:27 AM
I was wondering, in your opinion, whats the worst food you have ever eaten? I will go first, I HATE OATMEAL! So what's youre's?;)

Ilikecats
07-05-2013, 12:28 AM
Sushi ..........

Jun Yuan
07-05-2013, 08:16 AM
I was wondering, in your opinion, whats the worst food you have ever eaten? I will go first, I HATE OATMEAL! So what's youre's?;)
Wow,i never thought someone would hate OATMEAL BESIDES ME!

Boomer
07-07-2013, 05:31 AM
Beet greens. I could just barely choke em down even though they were dripping with melted cheese.:poop:

Crimson Eagle
07-07-2013, 07:55 AM
McDonalds.

I don't think my toilet likes me anymore. :sweatdrop:

ADMex1
07-07-2013, 08:44 AM
McDonalds.

I don't think my toilet likes me anymore. :sweatdrop:

Majority of American Fast Food crap.

Chudy
07-07-2013, 08:58 AM
McDonalds.

I don't think my toilet likes me anymore. :sweatdrop:

I agree... Fast foods are disgusting and very unhealthy.

Jack Bowe
07-07-2013, 09:57 AM
I think fast food is great. But only in moderation.
Also I am very fussy and do not eat any vegetables:/ I hate peas.

najimac
07-07-2013, 10:44 AM
yuk yuk i hate tomatoes
nothing else

InYourFACE
07-07-2013, 03:20 PM
Curry-Rice. >.< It was at dean and david. I usually like dean and david but this just shocked me and disgusted me like hell. :O

Boomer
07-07-2013, 09:48 PM
McDonalds.

I don't think my toilet likes me anymore. :sweatdrop:

Yup, I hate McDonalds too. When I was young i threw up off a cheeseburger. So much for the "Happy" Meal.....:crazy:

Cmhungry
07-07-2013, 10:44 PM
I RLY DONT KNOW Y OH BTW MY BROTHER ONCE ATE POOP LOLZ HE THOUGHT IT WAS CHOCOLAT HE LICKED IT OFF A ROCK!! Lol...

NIRVANADEMON
07-07-2013, 10:52 PM
I was wondering, in your opinion, whats the worst food you have ever eaten? I will go first, I HATE OATMEAL! So what's youre's?;)
Hmm i hate peas But i LUV GREEN BEANS Yum Yummy!

Cmhungry
07-07-2013, 11:01 PM
I like peas...

CarloRay
07-08-2013, 03:18 AM
I think fast food is great. But only in moderation.
Also I am very fussy and do not eat any vegetables:/ I hate peas.


yuk yuk i hate tomatoes
nothing else


Hmm i hate peas But i LUV GREEN BEANS Yum Yummy!

I hate these food...

The11Who
07-08-2013, 07:18 AM
Guys I think using the word "hate" is a bit mean... I mean you guys said some good are disgusting and I really like 'em..
I would rather use "dislike" to keep others happy...:whistling:

I dislike celery and coconuts.

Akegata
07-08-2013, 11:37 AM
I dislike shrimp a lot!