PDA

View Full Version : What videoeditor?



26FtW26
06-14-2015, 11:42 AM
I am looking for a good but simple video editor for my Youtube vids. Y'all know any?
PS: I don't care if it's paid, as long as it's not retartedly pricey, I am fine with it. If you know one that's free, don't bother to post it IF IT HAS A WATERMARK OR ANY OTHER LIMITS LIKE THAT.

TheKill69
06-14-2015, 12:09 PM
Windows movie maker :poop:

26FtW26
06-14-2015, 12:21 PM
Windows movie maker :poop:

ayy lmao thats what I used so far but it doesn't suit my needs anymore

ParkourDevil
06-14-2015, 01:43 PM
Windows movie maker :rolleyes:

Cocomonkey
06-14-2015, 01:44 PM
Best one I can think of is Final Cut Pro, but that's for OSx only.
Your next best option is Sony Vegas, but it's a bit more complicated than Final Cut. It's not as straight forward.

Conan
06-14-2015, 01:56 PM
Adobe After Effects CC or CS6

This is used by video editing professionals lol.


Im trying to study to use it though. (Not focused on it though)

ianCSzz
06-14-2015, 02:09 PM
Basic editors :

Windows : VSDC Movie Editor (IDK what its official name is, but it's for sure VSDC.)
Mac OS X : iMovie

Super complicated :

Blender
Adobe After Effects

Magicalfishy
06-14-2015, 02:37 PM
Adobe After Effects CC or CS6

This is used by video editing professionals lol.


Im trying to study to use it though. (Not focused on it though)

I wanted to get AE, but the price per month... no thanks.

Dexter
06-14-2015, 04:46 PM
I am looking for a good but simple video editor for my Youtube vids. Y'all know any?
PS: I don't care if it's paid, as long as it's not retartedly pricey, I am fine with it. If you know one that's free, don't bother to post it IF IT HAS A WATERMARK OR ANY OTHER LIMITS LIKE THAT.

Crack Sony Vegas pro 13 :yeah::yeah: