PDA

View Full Version : Favorite & least favorite water bottle brand?



GaryAir
07-01-2015, 07:58 AM
I didn't want to make a poll :sweatdrop: lol. Hopefully I'm not the only person that's noticed that water tastes different in every brand.

My favorite is Dasani, least favorite is Nestle purlife

GaryAir
07-01-2015, 08:06 AM
Step 1 go to fossit
Step 2 fill bottle
Step 3 free water

That's disgusting, still better than nestle pure life :\

PolarisHD
07-01-2015, 08:18 AM
Idk. I just drink water from any brand.

Indicative
07-01-2015, 08:20 AM
Idk. I just drink water from any brand.

^^^^^^^^^^^^^

Updated
07-01-2015, 11:21 AM
I always hated water with a sweet taste even if they say that it's MINERAL water

Jaime12
07-01-2015, 12:20 PM
Idk. I just drink water from any brand.

Rt 10 charizars

Infamous13
07-01-2015, 12:26 PM
"Natures Spring" :cool:

CrimsonLol
07-01-2015, 12:27 PM
I always hated water with a sweet taste even if they say that it's MINERAL water

Isn't that mountain water... It usually has a sweet taste.

Magicalfishy
07-01-2015, 12:39 PM
My favorite is Mountain Water, my least favorite is Dasani.

BLYoshi
07-01-2015, 12:43 PM
Thankfully no one has said Deer Park yet.

That stuff is disgusting after sitting out a few hours.

Mark Chong
07-01-2015, 12:58 PM
Does it rlly matter doe?:sweatdrop:
I drink all kinds

PannyFlan
07-01-2015, 01:13 PM
Dasani.
I drink water anytime now, thanks to that drink.
I sersiouly don't like coke anymore, and I choose water over everything.

darksnake99
07-01-2015, 01:22 PM
Dasani tastes like chems, ugh. I have a water filter installed on my faucet so I drink tap water.

You will get KARMA
07-01-2015, 01:33 PM
FOSSIT WATER > ANY NUB BRAND
Netherlands vs America
1 - 0

Trollrage
07-01-2015, 01:36 PM
Valais
(10 chars)

Berenice
07-02-2015, 08:33 AM
Dasani.
I drink water anytime now, thanks to that drink.
I sersiouly don't like coke anymore, and I choose water over everything.

Same, I like Dasani but don't like Coke anymore. Funny because it's the same company. I choose water over almost everything

Berenice
07-02-2015, 08:35 AM
Nobody said Arrowhead? Kk, let's keep it that way.

THICKE.
07-02-2015, 08:37 AM
All water just tastes the same to me, bland. That's why I don't like it or drink it.

PotatoMarco
07-02-2015, 10:28 AM
All water just tastes the same to me, bland. That's why I don't like it or drink it.

you dont drink water???

ps it's " I've " not " Iv'e"

and wth is a fossit

KKcupcake
07-02-2015, 10:57 AM
Boiled tap water.
I'm from Singapore, FYI

- - - Updated - - -


you dont drink water???

ps it's " I've " not " Iv'e"

and wth is a fossit

a misspelled faucet :/

Shiruka
07-02-2015, 12:01 PM
My favorite water is water that has been purified by the process of distillation. Least favorite water? Obvs rain, falls from the sky and makes me wet.

PannyFlan
07-02-2015, 01:21 PM
Coke is mostly water as well. Kek invalid logic.

With the yucky black liquid thingy, once you boil the water, you will see the gooey stuff.

- - - Updated - - -


Same, I like Dasani but don't like Coke anymore. Funny because it's the same company. I choose water over almost everything

I swear, that thing helped with my diet.
I used to gain extra 500 or more calories because of coke and other pop, but thanks to water.
I'm back to normal weight :D

26FtW26
07-02-2015, 02:09 PM
I really don't care, I just drink any "bubbled" (*** is the correct word?) water. I choose other drinks over water tho. Depends on my mood tbh

Elusive
07-02-2015, 02:13 PM
My favorite type of water is when i'm thirsty as 'hell' and i drink the water and it tastes like how blood tastes to vampires.

GaryAir
07-05-2015, 10:34 PM
Boiled tap water.
I'm from Singapore, FYI

- - - Updated - - -



a misspelled faucet :/

That's a brand of water, fossit

Noisia
07-05-2015, 10:36 PM
Tap water for the win.

LolDawn
07-05-2015, 11:02 PM
VOSS
is my worst, bleh

Fossit, thats kinda okay I guess
Dasani, meh.
Nestle Purelife, meh
Kroger Water, lol k
Ozarka, seems fine
Tap water, ew



mountain dew, OMG[COLOR="#00FF00"]G

Mark Chong
07-05-2015, 11:13 PM
With the yucky black liquid thingy, once you boil the water, you will see the gooey stuff.


Cooked Coke can help with coughing problems:rolleyes:

GTLighty
07-05-2015, 11:15 PM
I drink 'Masafi' because that's what we have at home. :sweatdrop:

It doesn't matter as long as it's clean and tastes like water, not sugary medicine water.