PDA

View Full Version : How is my homemade Japanese strawberry shortcake?



PannyFlan
07-05-2015, 09:09 PM
It my first time making it homemade, without using a cake mix, and my 2nd time baking a cake.
Last time, it was horrible, because I failed to make the frosting, because I bought the wrong ingridents, but this time. It almost perfect ^_^!
83111 83112

Hans
07-05-2015, 09:11 PM
It my first time making it homemade, without using a cake mix, and my 2nd time baking a cake.
Last time, it was horrible, because I failed to make the frosting, because I bought the wrong ingridents, but this time. It almost perfect ^_^!
83111 83112

Sorry, but we can't taste it :cry:

Looks nice, tho.

LeCakeGT
07-05-2015, 09:12 PM
Looks gr8 m9


Make some chicken Caesar salad. Salad is the salad divided by the salad multiplied by the ry plus the sald minus the salad. Basically, I have a salad addiction. :crazy: I crazy

PannyFlan
07-05-2015, 09:20 PM
Gonna cut the cake, after shopping.

Hans
07-05-2015, 09:22 PM
Gonna cut the cake, after shopping.

And give it to me, right?

Tre
07-05-2015, 09:25 PM
Looks good :)

Cheerful
07-05-2015, 09:34 PM
i'd put my face in that

26FtW26
07-05-2015, 09:36 PM
I just drank so much iced tea that I almost started puking when I saw a cake.
It's not that it looks gross, it's that there's so much sugar in my body right now ;-;#

it looks great btw

CaveMan
07-05-2015, 09:39 PM
It my first time making it homemade, without using a cake mix, and my 2nd time baking a cake.
Last time, it was horrible, because I failed to make the frosting, because I bought the wrong ingridents, but this time. It almost perfect ^_^!
83111 83112

Send the cake to my location please.It looks really nice.

SuperJ
07-05-2015, 09:40 PM
I can eat it 4 u. :D

ASAD
07-05-2015, 10:15 PM
I think its strawberries on a whole load of whip cream on a plate. no offence tho
(ps I would still it eat ;)

hodotd
07-06-2015, 12:03 AM
looks so good that i can manipulate myself from this forum to the cake and eat it

PannyFlan
07-06-2015, 12:27 AM
I think its strawberries on a whole load of whip cream on a plate. no offence tho
(ps I would still it eat ;)

I used too much whipped cream, and have bunch of leftovers.

BioTestificate
07-06-2015, 01:22 AM
Could you make 6 more dozens of it and send it here?
I'm craving for them cakes and stuff right now... Huehuehue...

Festivity
07-06-2015, 07:09 AM
Looks awesome and delicious, Panny! :)

Mark Chong
07-06-2015, 07:22 AM
Ship the cake over to Singapore and to my house:crazy:

PannyFlan
07-06-2015, 06:41 PM
Planning to make a roll cake, or maple steamed cake.
I even wanna do sushi.

Conan
07-06-2015, 06:51 PM
Now make me some sashimi, onigiri, and sushi. :P (My mom makes those occasionally :whistling:)

Hans
07-06-2015, 07:14 PM
Now make me some sashimi, onigiri, and sushi. :P (My mom makes those occasionally :whistling:)

make me some shinoa lol

Areodax
07-06-2015, 09:17 PM
now i stoled itttttttttt

:D

SilentDogs
07-06-2015, 09:30 PM
Mind saving me a slice of cake? :p

ParkourDevil
07-06-2015, 09:42 PM
ooh. i can't wait to hit my face in it.. mmmhmm ghaaaaa..

SnowyFox1000
07-06-2015, 09:56 PM
It my first time making it homemade, without using a cake mix, and my 2nd time baking a cake.
Last time, it was horrible, because I failed to make the frosting, because I bought the wrong ingridents, but this time. It almost perfect ^_^!
83111 83112


Looks like pie, but still TASTY!

PannyFlan
07-06-2015, 11:34 PM
I forgot to take a picture of the cake slice, it tasted pretty good, but not that perfect.
I should make another one next time, and fix my mistake by adding less cake flour, and less vanlilla extract pretty much.

ASAD
07-07-2015, 02:19 AM
I forgot to take a picture of the cake slice, it tasted pretty good, but not that perfect.
I should make another one next time, and fix my mistake by adding less cake flour, and less vanlilla extract pretty much.

And less whip cream :crazy:

Btw looking foward for your next yummy cake. :rolleyes:

PannyFlan
07-07-2015, 04:33 PM
And less whip cream :crazy:

Btw looking foward for your next yummy cake. :rolleyes:

Less whip cream, more strawberrys inside.

Arcyus
07-07-2015, 04:39 PM
Planning to make a roll cake, or maple steamed cake.
I even wanna do sushi.

Oh pls they look bootiful in my mind, gimme food you make me hungry ;_;