PDA

View Full Version : Anyone in here play Elsword?



Hans
07-09-2015, 03:15 PM
Well, I've known this game since 3 years ago, but then, I didn't have a laptop nor a computer. And I really enjoyed watching the OP-ness of some characters in YouTube.

So, just a week ago, I remembered Elsword. And it turns out that it's in Steam now. So.. anybody else here plays?

If so, open the spoiler, cuz i has question

Which is better when choosing a job for Add? DE is a super god in pvp, or pve fields. Since, you can spam all the skills. LP is very consistent with skills, but horrible actives. Though, you can close-combat mobs, and group them with bosses in any fields. MM is just.. OP when it comes to PvP :nope:. X-Z attacks are super. But fair on magical attacks.

PS: I'm disregarding the fact of choosing MM, since I don't PvP much and you can basically act like boss when using DE. But he sucks at teaming up since you don't always get the MVP or SS.

kthxbai

Hans
07-09-2015, 03:35 PM
Ack. Never mind.

I took Diabolic Esper/ Time tracer

ElectroDream
07-09-2015, 03:41 PM
My friend asked me to play it, lent her my flashdisk so I can get the game. 1 month and not returned yet... That does sound interesting.

SnowKuro
07-09-2015, 03:45 PM
I played this like year ago
But im in the Indonesian server :{

I have Rune Slayer lv 51s, a middle(?)evolution(??) of void magician lv around 20s, i forgot i also have one with the spear(??) with lv around 10s and

Oh darn I'll open it again someday

Hans
07-09-2015, 04:09 PM
i regret picking out time tracer lol.

not op until diabolic esper..

welp, 10 lvls for diabolic esper huehuehuehue

Hans
07-09-2015, 05:09 PM
My friend asked me to play it, lent her my flashdisk so I can get the game. 1 month and not returned yet... That does sound interesting.

You basically got scammed on something you can download off at Steam (or the official website, though, not linked with Steam) for 2 hours at an approx. of 500-600kbp/s.

ElectroDream
07-09-2015, 05:11 PM
You basically got scammed on something you can download off at Steam (or the official website, though, not linked with Steam) for 2 hours at an approx. of 500-600kbp/s.

Nah, the reason why the flash disk is not returned is because it's the holidays. ._.

And I don't know what this steam thing is, thanks.

Hans
07-09-2015, 05:14 PM
Nah, the reason why the flash disk is not returned is because it's the holidays. ._.

And I don't know what this steam thing is, thanks.

Mkay. Mkay. Mkay. Mkay. Mkay. Mkay.

Though, I think I can say the community there isn't that bad. But when they're at PvP, practically GT in-game.

SnowKuro
07-10-2015, 11:34 AM
Ok so i open this right now
There's a new character(s?) named luciel yay


Total file downloaded : 14%
Rip

Hans
07-10-2015, 11:40 AM
Ok so i open this right now
There's a new character(s?) named luciel yay


Total file downloaded : 14%
Rip

HAHHHHHHHH luciel is dam hard to use.

Luciel is a 2 in 1 character. The demon priness, and the hitman of the underworld. When you finish a particular combo, it'll quickly switch to either Lu to Ciel.

Hard but OP and supar pro.

- - - Updated - - -

Getting a hang of Time Tracer lately. Need to train moar. (Only useful when awakening [DP Mode]is on)

PotatoMarco
07-10-2015, 11:41 AM
You basically got scammed on something you can download off at Steam (or the official website, though, not linked with Steam) for 2 hours at an approx. of 500-600kbp/s.

who the hell has internet that fast

Hans
07-10-2015, 11:46 AM
who the hell has internet that fast

Thats pretty slow for me.

Reached 1.2k mbps once. Average is 900kbps

SnowKuro
07-10-2015, 12:07 PM
Thats pretty slow for me.

Reached 1.2k mbps once. Average is 900kbps

Average connection: 40 kbps

I feel nuuuuuuuub;_;

MySuperCookie
07-10-2015, 12:16 PM
Thats pretty slow for me.

Reached 1.2k mbps once. Average is 900kbps

My average is almost...

4 mbs.

Optic Fibre :crazy:

Tho if I'm using all my devices (Nintendo, Wii, Xbox 360, 3 Labtops, 1 PC, 3 Mobiles, 2 Tablets and a PSP) my internet would blow.

MySuperCookie
07-10-2015, 12:26 PM
Help

My download was 59%

And now it is -4098%

Mark Chong
07-10-2015, 12:28 PM
I almost always see advertisements of this 'Elsword' game u say
On yt..on tos...lol

MySuperCookie
07-10-2015, 12:30 PM
I almost always see advertisements of this 'Elsword' game u say
On yt..on tos...lol

It's invading us.

Run.

Fast.

Hans
07-10-2015, 04:45 PM
I almost always see advertisements of this 'Elsword' game u say
On yt..on tos...lol

First of all: asked if someone here play/s/ed it.

Second: yeah me too

Hans
07-10-2015, 10:08 PM
hahahahaha *** Time tracer op when you use the combo [Z]*2 [X]*2 [>]*2 [X]*3

For people who doesn't know: Time Tracer has the ability to manipulate space and time with his abilities. (not literally, that would be too much OP) The combo above extends your attack, and pulls back your enemy near to you, then you go behind your enemy (by using the power to manipulate time n' space) then hit it 3 times then push it back again.

Basically, you'll pull it, then at the end of the combo - you kick it.

SnowKuro
07-11-2015, 05:09 AM
http://s10.postimg.org/4nolj40rd/mkkkk.png

My character s (indonesian server. _.)
Ok i remember now the last time i open is when elesis update
Which is february or march

Hans
07-11-2015, 08:51 AM
http://s10.postimg.org/4nolj40rd/mkkkk.png

My character s (indonesian server. _.)
Ok i remember now the last time i open is when elesis update
Which is february or march

31, 28, 37..

While I have 1 Character which is level 29 :crazy:. I must level grind in many dungeons!!11!one!

SnowKuro
07-11-2015, 09:49 AM
31, 28, 37..

While I have 1 Character which is level 29 :crazy:. I must level grind in many dungeons!!11!one!

No it's 22 i have 51 22 27 4 and 1
I have no life back then

Hans
07-11-2015, 09:52 AM
No it's 22 i have 51 22 27 4 and 1
I have no life back then

Such wowoeoeow such wowow such.. Wow.

Meh pls. I juz 29.

http://i.imgur.com/ndhdGbm.jpg

^^^ totally my reaction

ianCSzz
07-11-2015, 09:53 AM
My friends play Elsword, and I don't. By the way,

NYOYIYHIYISYE IEYDYIHEA!!!

SnowKuro
07-11-2015, 10:39 AM
Such wowoeoeow such wowow such.. Wow.

Meh pls. I juz 29.

http://i.imgur.com/ndhdGbm.jpg

^^^ totally my reaction

Na is ok if you have fast internet and dedication you can reach the cap level

which i dont Have

Hans
07-11-2015, 10:57 AM
Na is ok if you have fast internet and dedication you can reach the cap level

which i dont Have

Which you don't have, mkay. That destroyed me.

SnowKuro
07-11-2015, 11:39 AM
Which you don't have, mkay. That destroyed me.

Wat
I cant destroy you
You're in the different server(?)

Myrred
07-11-2015, 01:50 PM
Elesis Lv 5 after a week :crazy:


I love the character designs and weapons, especially BH, YR, BS and DC ... Just kinda sick of RPG games.
Might get addicted one day tho..

Hans
07-11-2015, 03:33 PM
Wat
I cant destroy you
You're in the different server(?)

U DONT HAVE GUD WIFI, AND I HAVE A FAIRLFY FAST ONE BUT U LVL 10000000000000000000000.



btw 5 more levels till Diabolic Esper and im gunna get the buff seal of time huehuhueheuheuh fear add

ianCSzz
07-11-2015, 03:40 PM
U DONT HAVE GUD WIFI, AND I HAVE A FAIRLFY FAST ONE BUT U LVL 10000000000000000000000.



btw 5 more levels till Diabolic Esper and im gunna get the buff seal of time huehuhueheuheuh fear add

NOICE IDHEYA!

Hans
07-17-2015, 07:50 AM
(just noticed GBAgamer/ Hakma/ tson was semi-addicted to Elsword while thread digging)

dear tson, hello add.


ps: the main reason i came here is to announce that my elswords glitching and my main character glitched to lvl 70 when i was just 54. and it glitched my 1 more alt to 70 which is 10.

no, im not gonna report this and im just gonna say i grinded my lvl legitimately. yes im legit

SnowKuro
07-17-2015, 08:45 AM
(just noticed GBAgamer/ Hakma/ tson was semi-addicted to Elsword while thread digging)

dear tson, hello add.


ps: the main reason i came here is to announce that my elswords glitching and my main character glitched to lvl 70 when i was just 54. and it glitched my 1 more alt to 70 which is 10.

no, im not gonna report this and im just gonna say i grinded my lvl legitimately. yes im legit

Omg lucky lolol

Hans
07-17-2015, 09:39 AM
Omg lucky lolol

lololol .

- - - Updated - - -

whats cooler is that my main is DE. lololololololl more OPness to come

Frekoos
07-17-2015, 10:07 AM
who the hell has internet that fast

I download steam games 7-10mbs/s ? LOL

Took me 60-65 minutes to re-install WoW (32 GBs + tons of patches -like 5 more GBs there- )

tson
07-17-2015, 01:19 PM
i used to play this all the damn time lol

Hans
07-17-2015, 01:58 PM
i used to play this all the damn time lol

It seems that u like add

Yes

He was my first main acc

Yes

Dont think im gay but my alt is Eve

Yes

Nasods ftw

tson
07-17-2015, 02:01 PM
It seems that u like add

Yes

He was my first main acc

Yes

Dont think im gay but my alt is Eve

Yes

Nasods ftw

add used to be my trademark lol

Hans
07-17-2015, 02:03 PM
add used to be my trademark lol

What 2nd job did you pick back then?

- - - Updated - - -


What 2nd job did you pick back then?

Right now im DE