PDA

View Full Version : Lets play a game...



Chocolatte
07-14-2015, 10:39 AM
Lets play a game we all know. Ish. Its not rly a game

Basically, you say the color of shirt you are currently wearing, and the object to your direct right.

That will be your superhero name.

I'm Blue Air

NeverBeen
07-14-2015, 10:42 AM
Im Blue air too! :yeah:

Chocolatte
07-14-2015, 10:45 AM
Im Blue air too! :yeah:

Omg superhero twins! :crazy::yeah:

PolarisHD
07-14-2015, 10:48 AM
Black Pillow. Cool, I guess.

NeverBeen
07-14-2015, 10:49 AM
Omg superhero twins! :crazy::yeah:

Our name is cool and so on but, How can we kill some villains? :confused:

Conan
07-14-2015, 10:49 AM
White Wall.
LOL my wall is also white lmao

Hans
07-14-2015, 10:49 AM
Nothing wall? ***? no thx

Festivity
07-14-2015, 10:50 AM
White Printer, ahh.... WAIT WHAT?

Chocolatte
07-14-2015, 10:50 AM
Black Pillow. Cool, I guess.

U kidding? I'd much rather have a pillow next to me rn. All I get is air and this wall.

Whoops, and a mini-oven. Why is there an oven next to my computer?

Conan
07-14-2015, 10:50 AM
Nothing wall? ***? no thx

Naked Wall.

Good brand name for a club hueheuehuehu

Hans
07-14-2015, 10:51 AM
Naked Wall.

Good brand name for a club hueheuehuehu

yes im naked wall now

PolarisHD
07-14-2015, 10:51 AM
U kidding? I'd much rather have a pillow next to me rn. All I get is air and this wall.

Whoops, and a mini-oven. Why is there an oven next to my computer?

Don't worry, man. You can just move somewhere. Nobody will know.

Conan
07-14-2015, 10:51 AM
White Printer, ahh.... WAIT WHAT?

You print white people

iFrostSpark
07-14-2015, 10:52 AM
naked plastic bag



do you ever feel
like a plastic bag
drifting through the wind...

CoryT
07-14-2015, 10:53 AM
Black Corgi
.....

Chocolatte
07-14-2015, 10:53 AM
yes im naked wall now

It's an awesome superhero name. Don't deny it.

Btw, there was no sarcasm intended. Take it from blue air. I mean blue oven..?

Johncracker
07-14-2015, 10:54 AM
Purple Printer... WOT...

Alliteration to the max! :yeah::yeah:

Hans
07-14-2015, 10:54 AM
You print white people

Racist bastard.

no lie

my tshirt prints out "racist" and the thing next to me is a paper written "BASTARD"
not rlly lol

- - - Updated - - -


Black Corgi
.....

Black Cory****???

Chocolatte
07-14-2015, 10:56 AM
- - - Updated - - -



Black Cory****???

No, Corgi. Its a dog breed.

Hans
07-14-2015, 10:57 AM
No, Corgi. Its a dog breed.

well..

cory is a.. nvm

Conan
07-14-2015, 11:09 AM
Racist bastard.

no lie

my tshirt prints out "racist" and the thing next to me is a paper written "BASTARD"
not rlly lol

- - - Updated - - -



Black Cory****???

Ayyy LMAO
______________________________________________

CoryT
07-14-2015, 11:10 AM
well..

cory is a.. nvm

Go head and say it...

Hans
07-14-2015, 11:11 AM
Go head and say it...

no. u say it

Chocolatte
07-14-2015, 11:17 AM
Black Chair.



Seems legit.

U sure ur not secretly Batman?:ninja:
HE'S BACK GUYS:yeah:

Unknown_Username
07-14-2015, 11:26 AM
Rainbow Mustard.

DUNUNUNU RAINBOW MUSTARD!

Chocolatte
07-14-2015, 11:28 AM
Rainbow Mustard.

DUNUNUNU RAINBOW MUSTARD!

Sounds like a skittles commercial...

FEAR THE RAINBOW
TASTE THE RAINBOW

XDCorez
07-14-2015, 12:30 PM
Shirt Colour: Blue
Object to my right: Air...?
Blue Air much?

- - - Updated - - -


naked plastic bag



do you ever feel
like a plastic bag
drifting through the wind...
r u cereal dat ur naked irl?:crazy:

GummiBear64
07-14-2015, 12:31 PM
Black Cat, dishing out bad luck to everyone.
Erm, wouldn't that make me a villain...?

CoryT
07-14-2015, 01:15 PM
Black Cat, dishing out bad luck to everyone.
Erm, wouldn't that make me a villain...?

Black Corgi
Black Cat

... seems like heroes to me

IQuakers
07-14-2015, 01:28 PM
Blue Blanket