PDA

View Full Version : What is your name?



Horse
09-24-2015, 05:56 AM
Let's know each other. If you don't want to tell it, it's okay.

My real name is Vincent.

Zyfen
09-24-2015, 08:43 AM
Mart Janno :ninja:

Festivity
09-24-2015, 08:54 AM
top secret classified, only pluggers will know (i mean plug dj users like speedo, coco, nobel, etc)

ASAD
09-24-2015, 08:55 AM
My name Is Anas and I'm not a terrorist. lel (If anyone got the reference)

JamieEvan
09-24-2015, 09:10 AM
My name is Jamie.
It's the same as my user name :):wave:

Joshcat
09-24-2015, 09:16 AM
Well my name is Joshua (pretty obvious). I'm just not going to share my last name for security :ninja:

Updated
09-24-2015, 09:29 AM
uh k

angela caponpon

chungga1296
09-24-2015, 12:10 PM
I was thinking there would be someone here named Jeff :)

You can check my name on my Twitter @chungga1296

GrateNPowder
09-24-2015, 12:35 PM
*insert Majulah Singapura here*

Devilrule
09-24-2015, 12:37 PM
Nanda..... Like Indonesian Name:rolleyes:
Of Course Imma Indonesian:rolleyes:
P.S: Note For Indonesian: I'm Not Girl.. The Name Is Like Girl LOL, But Imma Boy.

ElectroDream
09-24-2015, 02:15 PM
Patricia Amanda. Ain't gon tell my last name, you can easily track me off Facebook if so.

Ceyx_GrowT
09-24-2015, 02:46 PM
Andy. Not going to tell the last 2 words on my name. Huehuehue.

ImAPogo
09-24-2015, 02:49 PM
Nik Adam.

Which people call me Adam.

Yep.

ElectroDream
09-24-2015, 02:50 PM
Andy. Not going to tell the last 2 words on my name. Huehuehue.

I'm so going to stalk you now with the grade, name, and school information I've got.

jk, i don't even have the time to. XD

ImAPogo
09-24-2015, 02:52 PM
I'm so going to stalk you now with the grade, name, and school information I've got.

jk, i don't even have the time to. XD

His name is Andy Ceyx Grow.

:crazy:

Nathan Shew
09-24-2015, 02:54 PM
Is this e dream?
https://www.facebook.com/profile.php?id=100009071919859&fref=ts
random guess (Nope apparently)

- - - Updated - - -


I think it's obvious... BTW Don't look through my FB Photos or i'll get your ipv6 and DDoS You until your hard drive/ssd fails.
anyways i found his facebook
he looks quite cute:crazy:

Ceyx_GrowT
09-24-2015, 02:55 PM
I'm so going to stalk you now with the grade, name, and school information I've got.

jk, i don't even have the time to. XD
Some peoples in your school knows me. Kekekekek


His name is Andy Ceyx Grow.

:crazy:
No, it's Andy Ceyx GrowT. :crazy:

H4R8
09-24-2015, 02:56 PM
My real name is Stephen Yong :).

Deimantas Lebedevas
09-24-2015, 03:13 PM
Is this e dream?
https://www.facebook.com/profile.php?id=100009071919859&fref=ts
random guess (Nope apparently)

- - - Updated - - -


anyways i found his facebook
he looks quite cute:crazy:

Done. Yer going down.

BTW those are old photos my mom has uploaded when I was younger....:sweatdrop:

Nathan Shew
09-24-2015, 03:34 PM
Done. Yer going down.

BTW those are old photos my mom has uploaded when I was younger....:sweatdrop:
Lol ok....

GT_PIJUS
09-24-2015, 03:35 PM
Pijus.

Why do I even use my name for accounts.

Pimpster
09-24-2015, 03:40 PM
salululullylylylyllylylylyly.

It's just Sally.

SilversoulX
09-24-2015, 06:41 PM
OMG ASKING FOR PERSONAL INFO OMGOMGOMG I REPORT TO MODS

JK

I'd say: Victor

Hans
09-24-2015, 06:50 PM
top secret classified, only pluggers will know (i mean plug dj users like speedo, coco, nobel, etc)

Hello, J.V. Oops! I'm sorry for giving away a clue! Oh, right! I got your picture by skimming through your friends and look at their photos where you were tagged in! I am sorry!

Lmao rlly ik what u look like now.


Anyway, my name is "Overlord" k.

Mark Chong
09-24-2015, 06:58 PM
Durt the dirt

Aka

Aldurt dirstein

Or even

Durtinstein

XDCorez
09-24-2015, 11:03 PM
Durt the dirt

Aka

Aldurt dirstein

Or even

Durtinstein

No ur Mark Molester M00n Chong :crazy:

Christopher
09-24-2015, 11:09 PM
It's not Christopher at all :crazy:

Soon when I can get a name change in real life, I prefer Chrisopher rather than the one I have.

Linkoftime
09-24-2015, 11:11 PM
Ask hans and you shall know

XDCorez
09-24-2015, 11:13 PM
Pm me festivity's pic ples i and shall replace Conan as LoliStalker.

THICKE.
09-24-2015, 11:15 PM
Benjamin, Ben for short.