PDA

View Full Version : Omg! 400 People viewed my profile



Defuse
12-16-2015, 10:51 PM
I cant beleive 400 of you are stalkers, thanks guys! I know im awesome!

IC Growtopia
12-16-2015, 11:04 PM
104727 .

|ThyLuigi|
12-16-2015, 11:08 PM
<Looks at profile views>

I have 1025 more than you

Defuse
12-16-2015, 11:08 PM
<Looks at profile views>

I have 1025 more than you

Stop bragging,showoff.

Spit
12-16-2015, 11:10 PM
Stop bragging,showoff.

Ni ce

|ThyLuigi|
12-16-2015, 11:13 PM
Stop bragging,showoff.

<Looks at thread>

:rolleyes:

Obliderate
12-16-2015, 11:15 PM
<Looks at thread>

:rolleyes:

:rolleyes:

Tempting
12-16-2015, 11:17 PM
400 comes after 399 views. Why not celebrate getting 399 views instead?

Sky123456789
12-16-2015, 11:43 PM
Lol Kek why must u celebrate lol

GummiBear64
12-16-2015, 11:51 PM
<Looks at profile views>

I have 1025 more than you

I have 30,476 though...

Duyen Tran
12-16-2015, 11:53 PM
I have 1 >:D

|ThyLuigi|
12-17-2015, 12:18 AM
I have 30,476 though...

I call hax

that's more than solorien

Obliderate
12-17-2015, 12:29 AM
I call hax

that's more than solorien

Who would stalk solorien

|ThyLuigi|
12-17-2015, 12:43 AM
Who would stalk solorien

Idk, but she has 27,047 views.

Obliderate
12-17-2015, 12:44 AM
Idk, but she has 27,047 views.

But she's well... scary
no infraction pls

Trolled
12-17-2015, 12:45 AM
Have 100+ views. zzz No one likes me.

|ThyLuigi|
12-17-2015, 12:46 AM
But she's well... scary
no infraction pls

You should look at pyroworld's siggy

GummiBear64
12-17-2015, 12:52 AM
I call hax

that's more than solorien

I don't even know how I got that many.

raqk
12-17-2015, 12:53 AM
I don't even know how I got that many.

Refresh. Refresh. Refresh...

GummiBear64
12-17-2015, 12:55 AM
Refresh. Refresh. Refresh...

I genuinely had nothing to do with getting that many views.
I genuinely wonder who did it.

|ThyLuigi|
12-17-2015, 12:56 AM
I genuinely had nothing to do with getting that many views.
I genuinely wonder who did it.

I blame D0GE

joycutiepie
12-17-2015, 12:59 AM
I have 30,476 though...

I have 77,249

(I think this had something to do with D0GE....)

GummiBear64
12-17-2015, 01:05 AM
I have 77,249

(I think this had something to do with D0GE....)

EXCUSE ME! STOP BOASTING PLEASE! NO ONE LIKES A SHOWOFF!

joycutiepie
12-17-2015, 01:07 AM
EXCUSE ME! STOP BOASTING PLEASE! NO ONE LIKES A SHOWOFF!

Lmao, everyone is right, you are hilarious.

GummiBear64
12-17-2015, 01:08 AM
Lmao, everyone is right, you are hilarious.

No, I'm just an ordinary human being.

joycutiepie
12-17-2015, 01:11 AM
No, I'm just an ordinary human being.

Wait....hold up, you're a human?

GummiBear64
12-17-2015, 01:17 AM
Wait....hold up, you're a human?

I mean, at least I think so. Now you've made me question my existence.
How do I know I'm not simply a robot made with all these memories of my past which never occurred?
How do I know my family aren't robots?

Obliderate
12-17-2015, 01:22 AM
I mean, at least I think so. Now you've made me question my existence.
How do I know I'm not simply a robot made with all these memories of my past which never occurred?
How do I know my family aren't robots?

What has fallout done to you

GummiBear64
12-17-2015, 01:29 AM
What has fallout done to you

I am, quite frankly, not sure. I don't know if I've always been this way and it's just releasing the beast inside of me, so to speak, or it's actually influenced me somehow.

I highly doubt it's the latter, I've always been a weird child, or are they just memories that have been placed unto me.

Indicative
12-17-2015, 03:03 AM
I'm one of your stalkers. :rolleyes:

KKcupcake
12-17-2015, 03:12 AM
7k+
well someone has been refreshing my view page
D0GE wyd

Spotlight
12-17-2015, 02:48 PM
<Looks at profile views>

I have 1025 more than you

I have seven thousand profile views.

Boomer
12-17-2015, 04:39 PM
Wait....hold up, you're a human?

No, Gummi is a donkey.


Holy crap; I have 13,465 views. I'm speshul.

Mark Chong
12-17-2015, 04:42 PM
My moon face is so sexy I know its irresistable, click it.

Joshcat
12-17-2015, 04:47 PM
My moon face is so sexy I know its irresistable, click it.

🌚. There, done.

Aquarious
12-17-2015, 06:55 PM
get on my lvl m8

Kranken
12-17-2015, 10:32 PM
And I'm here with ~3000