PDA

View Full Version : WHAT DO YOU THINK ABOUT INDONESIA?



FadhelWP
12-17-2015, 11:32 AM
The Economic?
The Military?
The People?
The Flag?
The National Song?
The Landscape?
The Animals?

SEND ONE PHOTO ABOUT INDONESIA!

Indicative
12-17-2015, 11:50 AM
What's Indonesia?

_CM
12-17-2015, 11:53 AM
What's Indonesia?

The continent. I think.

Indicative
12-17-2015, 11:54 AM
The continent. I think.

Never heard of it.

GummiBear64
12-17-2015, 11:55 AM
AUSTRALIA IS BETTER
well except the killer animals but i still love them

_CM
12-17-2015, 11:56 AM
Never heard of it.

Have you tried the planet?

ElectroDream
12-17-2015, 12:09 PM
Indonesia is awesome.

GrateNPowder
12-17-2015, 12:19 PM
What's Indonesia?

ULTRA IRONIC /fp

Areodax
12-17-2015, 12:21 PM
ULTRA IRONIC /fp

ULTRA IRONIC /FP.

You do realize he's being sarcastic, right? Haha.

Ceyx_GrowT
12-17-2015, 12:25 PM
What's this Indonesia thingy?

Indicative
12-17-2015, 12:27 PM
What's this Indonesia thingy?

No idea, m8.

Ceyx_GrowT
12-17-2015, 12:28 PM
No idea, m8.
Must be a new kind of foods.

Indicative
12-17-2015, 12:29 PM
Must be a new kind of foods.

weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :panic::panic:

_CM
12-17-2015, 12:29 PM
Must be a new kind of foods.

You know the recipe?

Ceyx_GrowT
12-17-2015, 12:30 PM
You know the recipe?
Google google google

_CM
12-17-2015, 12:31 PM
Google google google

What's that?

Indicative
12-17-2015, 12:31 PM
What's that?

Google it.

michaelhans10
12-17-2015, 12:32 PM
Aye! It awesome /)

Updated
12-17-2015, 12:32 PM
You know the recipe?

You gonna need some Philippines and New Zealand for it I think.

_CM
12-17-2015, 12:32 PM
Google it.

How do you do it? I'm curious.

mrthadawee
12-17-2015, 12:33 PM
Uh... Where in 'Murica is Indonesia?

































:^)

Ceyx_GrowT
12-17-2015, 12:34 PM
How do you do it? I'm curious.
Go to www.Google.com. Type "How to use Google to find Google Google Google using Google?"

Indicative
12-17-2015, 12:34 PM
How do you do it? I'm curious.

Google it.

_CM
12-17-2015, 12:36 PM
Go to www.Google.com. Type "How to use Google to find Google Google Google using Google?"

But how do I Google Go to www.Google.com Googling how to use Google to find Google Google Google using Google?

GrateNPowder
12-17-2015, 12:37 PM
Now everyone is stupid. /fp + /respawn

Ceyx_GrowT
12-17-2015, 12:40 PM
But how do I Google Go to www.Google.com Googling how to use Google to find Google Google Google using Google?
No. You have to go to www.Google.com and search how to Google how to Google Google Google using Google in Google to know how to search Google Google Google in Google using Google.

_CM
12-17-2015, 12:42 PM
No. You have to go to www.Google.com and search how to Google how to Google Google Google using Google in Google to know how to search Google Google Google in Google using Google.

Oh... So I have to Google how to go to www.Google.com and Google how to Google how to Google Google Google using Google in Google to know how to search Google Google Google in Google using Google?

Ceyx_GrowT
12-17-2015, 12:46 PM
Oh... So I have to Google how to go to www.Google.com and Google how to Google how to Google Google Google using Google in Google to know how to search Google Google Google in Google using Google?
Yes. A+ for you.

_CM
12-17-2015, 12:47 PM
Yes. A+ for you.

I am a Google Pro! Ermergawd

misascool
12-17-2015, 12:51 PM
Too much google make me overdose. :crazy:

XDCorez
12-17-2015, 12:51 PM
That huge continent with slow wifi? is it?

Don't know what you mean.

_CM
12-17-2015, 12:52 PM
Too much google make me overdose. :crazy:

Google on how to solve your problem.

FadhelWP
12-17-2015, 02:16 PM
More tasty than sandwiches

Here is Satay, Indonesia food

104835

TotallyExtra
12-17-2015, 02:57 PM
How I think about Indonesia....


One word:



































































The damn haze

Romai Mori
12-17-2015, 02:59 PM
I heard there are very dangerous snakes in Indonesia...

So i'm crossing it out of my Places to Go list :nope:

Mark Chong
12-17-2015, 04:15 PM
How I think about Indonesia....

One word:

The damn haze
That was 3 words

Indonesia is Indicative

Hanisaiman Onedee
12-17-2015, 04:23 PM
Its not 3 words its 4 and it is indicative is an indonesian

FadhelWP
12-17-2015, 04:52 PM
How I think about Indonesia....


One word:


































































The damn haze

Haze is fully controlled now

THICKE.
12-17-2015, 07:23 PM
Its not 3 words its 4 and it is indicative is an indonesian

Honestly, do you know how to count...

"The damn haze" = 1: The, 2: Damn 3: Haze, 3 words, not 4. /Fp

Hanisaiman Onedee
12-17-2015, 07:45 PM
Actually its 4 words1:indicative 2:is 3:an 4:indonesian

GummiBear64
12-17-2015, 11:11 PM
I heard there are very dangerous snakes in Indonesia...

So i'm crossing it out of my Places to Go list :nope:

You think Indonesia has dangerous snakes.

Good lord, don't come to Australia then.

Mark Chong
12-18-2015, 06:49 AM
Actually its 4 words1:indicative 2:is 3:an 4:indonesian

"Indonesia is Indicative" was just something I typed out randomly, didnt mean to actually say 'Indicative is an Indonesian' but eh, that can work. My bad.

iFrostSpark
12-18-2015, 06:59 AM
AUSTRALIA IS BETTER
well except the killer animals but i still love them
104951 lol .

GrappleG__Growtopia
12-18-2015, 07:02 AM
The Economic?
The Military?
The People?
The Flag?
The National Song?
The Landscape?
The Animals?

SEND ONE PHOTO ABOUT INDONESIA!

If youre talking bout indonesian players, only a modicum of them are pure

GummiBear64
12-18-2015, 07:11 AM
104951 lol .

yeah he's tame compared to everything else

iFrostSpark
12-18-2015, 07:14 AM
yeah he's tame compared to everything else

nobody knows if he's actually tamed tho

another one
104954

KKcupcake
12-18-2015, 09:13 AM
ULTRA IRONIC /fp

I've had to use this picture so many times lately.
104962

DodoBird
12-18-2015, 09:17 AM
The continent. I think.

Its a country :excl:

DodoBird
12-18-2015, 09:22 AM
Must be a new kind of foods.

Stop insulting the country,ty

GummiBear64
12-18-2015, 11:32 AM
Stop insulting the country,ty

The joke went over your head, didn't it.

Ceyx_GrowT
12-18-2015, 11:34 AM
Stop insulting the country,ty
Joke pls, ty.

ConveyedBee
12-18-2015, 11:48 AM
Joke pls, ty.

What is joke?

Ceyx_GrowT
12-18-2015, 11:49 AM
What is joke?
Google it.

(Pls don't start this again)