PDA

View Full Version : lol spent around 1 hr trying to get rid of a moth



Updated
01-15-2016, 03:34 PM
Earlier I was doing my habit and I heard flying sounds then
opened the light and it was a brown moth. I grabbed my badminton
racket then swayed it like a dumb jedi because I am so scared
I wanted to kill the mammoth but then it landed on the floor
and I felt dreary so I decided to just cover the mammoth with a trash can
and now it's still there and idk what to do.

Lionex01
01-15-2016, 03:35 PM
Poor mammoth, did you spray the tree?

Nightcorean
01-15-2016, 03:36 PM
You should let it free.. it shouldnt hurt you right?.. :confused: :(

Defuse
01-15-2016, 03:36 PM
Poor mammoth, did you spray the tree?Dont talk about growtopia in rtsoft tavern please.

Lionex01
01-15-2016, 03:37 PM
Dont talk about growtopia in rtsoft tavern please.

Huh? Don't you spray trees to get a mammoth in your room everyday? What planet do you live on fam

Defuse
01-15-2016, 03:38 PM
Huh? Don't you spray trees to get a mammoth in your room everyday? What planet do you live on famI dont see the joke your trying to tell me?

legonerd
01-15-2016, 03:40 PM
Kill it idk.

Updated
01-15-2016, 03:40 PM
You should let it free.. it shouldnt hurt you right?.. :confused: :(

Wellye but creeps me out just gon do it tomorrow

Nightcorean
01-15-2016, 03:43 PM
Wellye but creeps me out just gon do it tomorrow

Com'on.. feel sorry for the moth.

If you we're in the same situation as it is by now you would like to escape as quick as possible.

(Though im not saying nor commanding you to do it now.. just feeling sorry for the insect :p :rolleyes:)

and happy 200 posts for me :rolleyes:

26FtW26
01-15-2016, 03:45 PM
Step 1: make a SMALL hole in the trash can

Step 2: Take a needle

Step 3: Fill the needle with gas

Step 4: Repeat Step 3 approximately 60 times

Step 5: Make a large hole in the trashcan, and right as you do that, throw in a lit match. The gas will light on fire, killing the moth.

Step 6 [EXTRA]: In case the moth escapes before it burns, make sure to burn your own house down. To do this, simply remove the trashcan.

Nightcorean
01-15-2016, 03:47 PM
Step 1: make a SMALL hole in the trash can

Step 2: Take a needle

Step 3: Fill the needle with gas

Step 4: Repeat Step 3 approximately 60 times

Step 5: Make a large hole in the trashcan, and right as you do that, throw in a lit match. The gas will light on fire, killing the moth.

Step 6 [EXTRA]: In case the moth escapes before it burns, make sure to burn your own house down. To do this, simply remove the trashcan.

Now now..

Please dont do that... ;-; :nope: :(

JzoneGamer
01-15-2016, 04:52 PM
You can't kill a mammoth with a badminton racket, nub. And if you did, you'd probably be in jail by now. They're extinct so yeah.

thegamer381
01-15-2016, 09:50 PM
Let the moth go... y u 2mean4him? What did he do 2 you?

Metalwire
01-15-2016, 09:52 PM
Earlier I was doing my habit and I heard flying sounds then
opened the light and it was a brown moth. I grabbed my badminton
racket then swayed it like a dumb jedi because I am so scared
I wanted to kill the mammoth but then it landed on the floor
and I felt dreary so I decided to just cover the mammoth with a trash can
and now it's still there and idk what to do.
Try opening a window or door it won't harm you try not to kill it because it's defenseless and no animal/insect deserves to die without reason

SamKmc
01-16-2016, 02:32 PM
Be a man and let the moth free!

Updated
01-16-2016, 02:35 PM
Okay, around 24 hours passed. I decided to remove the trash can that keeps the moth inside and then I killed the moth with a badminton racket. Goodbye moth:hat:

- - - Updated - - -


Be a man and let the moth free!

That edit doe hahaha

Ilikecats
01-16-2016, 02:37 PM
Okay, around 24 hours passed. I decided to remove the trash can that keeps the moth inside and then I killed the moth with a badminton racket. Goodbye moth:hat:

- - - Updated - - -



That edit doe hahaha

lol i would have killed it also

Parti
01-16-2016, 02:39 PM
Earlier I was doing my habit and I heard flying sounds then
opened the light and it was a brown moth. I grabbed my badminton
racket then swayed it like a dumb jedi because I am so scared
I wanted to kill the mammoth but then it landed on the floor
and I felt dreary so I decided to just cover the mammoth with a trash can
and now it's still there and idk what to do.

Mmhmm...very nice but here's what to do.
Get a pan and slam it or spray it when you uncover it.

Nightcorean
01-16-2016, 02:42 PM
Earlier I was doing my habit and I heard flying sounds then
opened the light and it was a brown moth. I grabbed my badminton
racket then swayed it like a dumb jedi because I am so scared
I wanted to kill the mammoth but then it landed on the floor
and I felt dreary so I decided to just cover the mammoth with a trash can
and now it's still there and idk what to do.

You shouldve picked spare.. the insect didnt did something to you right?

yet you killed it.. guess you picked the genocide route.

Yes undertale reference :rolleyes:

TiffMushroom
01-16-2016, 03:38 PM
OMG LOL you broke my laugh bud.
Take a transparent container,cover the mam *COUGH* moth with it,slide a paper underneath the container and lift it up,goto the nearest window/door and let it out.