PDA

View Full Version : AMA and r8ing thread m8.



RexStar
01-17-2016, 08:03 PM
yes, another one of those Ask Me Anything Threads... Sorry don't kill meh pl0x.

Okey so i decided to make this because I'm bored.
You can ask me anything and if you want me to r8 you just ask.

so people get to know me a little better...
( ͡° ͜ʖ ͡°)

CernodileHD
01-17-2016, 08:20 PM
Do you play Geometry Dash?
How old are you?
Do you like KFC?
Do you like Mountain Dew?
Are you MLG?
Can you do 360 noscope?
Did you expect so many questions?

Chocolatte
01-17-2016, 08:23 PM
Are you actually a sexy beast?

RexStar
01-17-2016, 08:30 PM
Do you play Geometry Dash?
How old are you?
Do you like KFC?
Do you like Mountain Dew?
Are you MLG?
Can you do 360 noscope?
Did you expect so many questions?

Do you play Geometry Dash? Nope
How old are you? 16
Do you like KFC? Never had any...
Do you like Mountain Dew? I haven't tried it...
Are you MLG? no, r u? :rolleyes:
Can you do 360 noscope? I'm usually the nub that gets killed first in shooters... So nope...
Did you expect so many questions? I hoped for more... :crazy:

Sk8ter
01-17-2016, 08:34 PM
have you heard of the muffin man

RexStar
01-17-2016, 08:34 PM
Are you actually a sexy beast?


You know it bae...

I caused global warming.

I think that's enough proof...
*not gonna use a lenny face cuz I'm starting to annoy myself with it*

CernodileHD
01-17-2016, 08:34 PM
Do you play Geometry Dash? Nope
How old are you? 16
Do you like KFC? Never had any...
Do you like Mountain Dew? I haven't tried it...
Are you MLG? no, r u? :rolleyes:
Can you do 360 noscope? I'm usually the nub that gets killed first in shooters... So nope...
Did you expect so many questions? I hoped for more... :crazy:

MLG, maybe,
Moar questions for skrublord69;

Can you touch your nose with your tongue?
Are you fab?
Do you own an Apple product?
Do you have a dog or cat?
Hail lord Hakma?
Do you like hawt dawgs(hotdogs)?
Do you like burgars?
Do yu want moar questions skrub?

ZeroRarity
01-17-2016, 08:36 PM
You can rate me from 10-10.

Haha just kidding. Fire away, ny friend.

RexStar
01-17-2016, 08:41 PM
I'm not a piece of cake, for you to just discard.

Song?


https://youtu.be/0s77yLAG8a8


I'm not quite sure why that was a suprise to me...

No Google didn't help me! Who told you that...

- - - Updated - - -


have you heard of the muffin man

No, but he sounds delicious...

RexStar
01-17-2016, 08:58 PM
MLG, maybe,
Moar questions for skrublord69;

Can you touch your nose with your tongue?
Are you fab?
Do you own an Apple product?
Do you have a dog or cat?
Hail lord Hakma?
Do you like hawt dawgs(hotdogs)?
Do you like burgars?
Do yu want moar questions skrub?


Can you touch your nose with your tongue?
No..that has never stoped me from trying tho...

Are you fab?
I caused global warming.. So yes. I'm 2fab4u.

Do you own an Apple product?
I have apples in the kitchen... And an apple pie... kk.

Do you have a dog or cat?
Both. 1 dog and 2 cats

Hail lord Hakma?
All hail lord Hakma.

Do you like hawt dawgs(hotdogs)?
Frys r better kk.

Do you like burgars? Yes. I would eat 1 a day if i could... Don't look at me like that k.

Do yu want moar questions skrub?
Oh, I'll leave you alone so you can talk to him.

- - - Updated - - -


You can rate me from 10-10.

Haha just kidding. Fire away, ny friend.

10-10=0 :crazy:
Kidding...

You seem really friendly, aways helpful, always on the side of the truth and justice... You post only when you need to (you got my respect for that). Your kinda like a superhero... I rate you: 10/10... Couldn't find any dirt on you :crazy:

- - - Updated - - -


Next one.

I hope you all are watching my middle finger rise,
To the bullies in the school yard I know I'm on your mind.

No google, that ruins it.

lol idk i don't listen to her... I listened to soap 2 times tho... And for some weird reason it's stuck in my head...

Havoc
01-17-2016, 09:18 PM
yes, another one of those Ask Me Anything Threads... Sorry don't kill meh pl0x.

Okey so i decided to make this because I'm bored.
You can ask me anything and if you want me to r8 you just ask.

so people get to know me a little better...
( ͡° ͜ʖ ͡°)
Rate me .

RexStar
01-17-2016, 09:29 PM
Rate me .

You are a cool person, you avoid drama, you have a cool name, you don't spam.
Basically a overall cool person... 10/10



I need someone more spammy to reply... I want to let out the hate...

RexStar
01-18-2016, 02:42 PM
Soap is one of my most favourites. Here, listen again. I put the creepy video, just for you ;3.


https://www.youtube.com/watch?v=eFU_wJes-xE

Not sure why i listened to it again because if my m8s find out i listened to that they will eat me alive lol

xKaizoku
01-18-2016, 02:46 PM
am i fab ?
yes or yes :rolleyes:

Linkoftime
01-18-2016, 02:46 PM
Bring on the rating

RexStar
01-18-2016, 02:53 PM
am i fab ?
yes or yes :rolleyes: or maybe

I'll go with the third option...
Can you find it? :rolleyes:

- - - Updated - - -


Bring on the rating

You're kinda spam-ish in my opinion... Ur... Edgy...
Meh... 7/10