PDA

View Full Version : I need clan members in clash royale



ezereal
03-16-2016, 08:22 AM
I'm looking for clan members who can meet these requirements:

Trophy count 600 and more
Able to donate 50 per week
Active player looking to sharpen their skills
Able to communicate and help each other
Level 3 at least

If u think u can do it, pls join my clan CRUS4DERS..... Recently my classmates left so I got the whole clan to myself..... Come over if u wanna

SpeedFreakz
03-16-2016, 08:53 AM
I've might join :whistling:

ezereal
03-16-2016, 09:03 AM
I've might join :whistling:

..... Cmon seriously need help here..... Like if u can join help me push the clan fame a little before you leave?

Sky123456789
03-16-2016, 09:03 AM
I will maybe some time later.I am currently helping my other friend from fate Equinox to make another feeder clan so am busy for the moment.Feeder name:fate Genesis.I will come over if I'm done .

ezereal
03-16-2016, 09:23 AM
I will maybe some time later.I am currently helping my other friend from fate Equinox to make another feeder clan so am busy for the moment.Feeder name:fate Genesis.I will come over if I'm done .

Tyvm good luck

Btw I got 1418 trophies, uses a almost all epic deck

Sky123456789
03-16-2016, 09:38 AM
Tyvm good luck

Btw I got 1418 trophies, uses a almost all epic deck

That's good.But all epic decks are risky,they have high average elixer costs .

ezereal
03-16-2016, 09:49 AM
That's good.But all epic decks are risky,they have high average elixer costs .

Is 4 considered high?

Sky123456789
03-16-2016, 09:51 AM
Is 4 considered high?

Usually mine is 4 or below.So it should be ok

Prolly
03-16-2016, 09:53 AM
I've might join :whistling:

Don't u dare leave the GT Discord Clan.

ezereal
03-16-2016, 10:07 AM
Don't u dare leave the GT Discord Clan.

..... Dude he has his freedom on who to join..... Besides I don't intend on stealing members, I just need help to boost my clan for a bit and I'm also looking for very active players willing to judge my decks

Prolly
03-16-2016, 10:09 AM
..... Dude he has his freedom on who to join..... Besides I don't intend on stealing members, I just need help to boost my clan for a bit and I'm also looking for very active players willing to judge my decks

I was just kidding. :p
Well, good luck! ;)

ezereal
03-16-2016, 10:11 AM
I was just kidding. :p
Well, good luck! ;)

Well guys mind judging my deck?

Giant skeleton
Witch
Prince
Skeleton army
Bomber
Spear goblins
Dragon
Goblin barrel

ezereal
03-16-2016, 11:08 AM
Bump bump bump

Sky123456789
03-16-2016, 12:32 PM
Well guys mind judging my deck?

Giant skeleton
Witch
Prince
Skeleton army
Bomber
Spear goblins
Dragon
Goblin barrel

U can swap the barrel/witch/prince for a giant.Try using spells

ezereal
03-16-2016, 03:18 PM
Bump bump bump

Aleksis St
03-16-2016, 03:20 PM
IF you see a guy named SWEGBOY join, thats me!! :yeah:

Oh, btw my phone really doesnt wana let me write stuff, cuz the keyboard doesnt show up, but ill try to get in!

ezereal
03-16-2016, 11:21 PM
Bump bump bump, got shadin, johncracker and ipeachy?(keep forgetting the spelling) :)

JOSHIE63
03-16-2016, 11:36 PM
My clan just gives cards. There is no communication. I do not mind though — I have only lost one and I have 1.1k trophies. The send the right cards so I am fine…


Well guys mind judging my deck?

Giant skeleton
Witch
Prince
Skeleton army
Bomber
Spear goblins
Dragon
Goblin barrel

That will get you killed. Epic decks (especially that one) have a high elixir cost are usually based upon building the stronger composition of troops. It may work for now, but the problem is that swarming is not an option; also, high tier troops tend to be unguarded anyway.

AirBorned
03-18-2016, 07:09 AM
:crazy:
Bump bump bump, got shadin, johncracker and ipeachy?(keep forgetting the spelling) :)

I very noob help please

NobzyCat
03-18-2016, 07:37 AM
I'm already in a clan, but good luck getting your clan famous.

Prolly
03-20-2016, 01:27 AM
Mhm, gonna join-

thegamer381
03-20-2016, 02:26 AM
Imma gonna join :) :) :)

phoria
03-20-2016, 07:35 AM
I use xbow strat, add me so i can carry your team

ezereal
03-21-2016, 01:51 PM
Bump 10 members so far.... I have seen some of your decks, some are quite good ;) looking for someone with higher trophies than me, I myself need in clan guidance so pls come in and help me out with my deck. Also get some cookies if u also need a clan XD clan name : CRUS4DERS

Prolly
03-21-2016, 01:58 PM
I'm in the discord clan. i hate donating.

Funny- I love donating.
I left the GT Discord Clan to help out- I miss my co-leadership. xD

ezereal
03-21-2016, 03:07 PM
Funny- I love donating.
I left the GT Discord Clan to help out- I miss my co-leadership. xD

Donating is not bad...50 coins for a rare? It's quite good of a deal if u think about it....

ezereal
03-23-2016, 09:34 AM
Bump.....

To all my fellow members, my alt is blank and I am looking for a clan who can aid me in getting to arena 6 somehow....blank will takeover as leader (it's still me.....) for the time being..... Not sure if I'm leaving the clan for now to get to arena 6, but I'm looking for someone that can help me upg my wiz..... I have wiz, however I find it challenging to get back to arena 5...... Looking for pros to help me build my deck

CodeSky
03-23-2016, 09:48 AM
I joined!





Woohoo im in the top 3

ezereal
03-25-2016, 12:31 PM
I was thinking if anyone wanna push my clan trophies with me..... anyone with 900 trophies willing to join? Im willing to donate stuff to get you to arena 4.... i found out Singapore lowest top 200 clan is like 14k, so anyone wanna push?

Prolly
03-25-2016, 12:38 PM
TBH, I would like it to be an Invite Only clan. And well, I must be fatheaded to say this, but I would like to be a Co-leader. I wanna help.

It is OK if you don't want me to well...