PDA

View Full Version : Wow. I didn't realize I was a Master Sorcerer.



Blizzard
03-25-2016, 09:30 AM
^^

Well.. congrats to me! :p

Pointer
03-25-2016, 09:43 AM
Congratulations! 1 and a half year to get that title, well damn son! You should be proud of yourself! 2016 generation seems to post more often than old forumers.

Blizzard
03-25-2016, 09:52 AM
Congratulations! 1 and a half year to get that title, well damn son! You should be proud of yourself! 2016 generation seems to post more often than old forumers.

Yup! Hihi thanks.

ianCSzz
03-25-2016, 09:55 AM
Cool cool, you're a Master Sorcerer. Absol-utely amazing.




Now go get 10k posts.

Prolly
03-25-2016, 09:57 AM
Nice!

I got Master Sorcerer in 1 month+, lol.

iNegotiate
03-25-2016, 10:02 AM
Congratulations! :D

KKcupcake
03-25-2016, 10:34 AM
i took about a year and a couple months to get master sorcerer

PiZaHuTt
03-25-2016, 01:57 PM
I got Master Sorcerer too. I was pretty physched myself.

Tohru
03-25-2016, 02:03 PM
Welcome, to the secret society down in the depths of the oceans, where fellow Master Sorcerers come to meet and talk about their posts...a hierarchy of the most posts with Boomer at the top, and so on and so forth. Now you must be tested of your strength in order to become a true Master Sorcerer, so come and have a duel with me! Onward!

Just kidding. Good job! And yes, it seems like people are posting a lot more if they are newer to the forums. There are plenty of other people who joined 2015 and they have like 6k posts right now. I feel ashamed. But I guess you can say the quality of the posts count rather than the number.

ZingGT
03-25-2016, 02:22 PM
Congratulations! Let's celebrate this with a party?:rolleyes:

Blizzard
03-30-2016, 03:29 PM
haven't checked this thread in a while.


Cool cool, you're a Master Sorcerer. Absol-utely amazing.




Now go get 10k posts.

no pls


Nice!

I got Master Sorcerer in 1 month+, lol.

woooow, thanks btw


Congratulations! :D

thank you


i took about a year and a couple months to get master sorcerer

hue


wow, i didn't too.

Wait, i'm not.

aww it's okay


I got Master Sorcerer too. I was pretty physched myself.

same


Welcome, to the secret society down in the depths of the oceans, where fellow Master Sorcerers come to meet and talk about their posts...a hierarchy of the most posts with Boomer at the top, and so on and so forth. Now you must be tested of your strength in order to become a true Master Sorcerer, so come and have a duel with me! Onward!

Just kidding. Good job! And yes, it seems like people are posting a lot more if they are newer to the forums. There are plenty of other people who joined 2015 and they have like 6k posts right now. I feel ashamed. But I guess you can say the quality of the posts count rather than the number.

fite mi jk


Congratulations! Let's celebrate this with a party?:rolleyes:

thanks, maybe not now.

ImXYSS
03-30-2016, 03:36 PM
haven't checked this thread in a while.



no pls



woooow, thanks btw



thank you



hue



aww it's okay



same



fite mi jk



thanks, maybe not now.



Congratulations on Master Sorcerer. I just joined today BTW.

Acrystic
03-30-2016, 03:36 PM
^^

Well.. congrats to me! :p

Nice job. Keep up the great work..

Jet
03-30-2016, 03:40 PM
Welcome to the secret society of magic and fun!

Kittens
03-30-2016, 03:53 PM
just leaving this here...

:poop::poop:

EDIT: hey this is my master sorcerer post and I wasted it on a :poop:post damn it

Jaime12
03-30-2016, 06:01 PM
Congratulations! 1 and a half year to get that title, well damn son! You should be proud of yourself! 2016 generation seems to post more often than old forumers.

Maybe because there arent that many old forumers and the most of the "2016 generation" is just people seeking for attention.

ninjyninja
03-30-2016, 06:02 PM
Congratulations! 1 and a half year to get that title, well damn son! You should be proud of yourself! 2016 generation seems to post more often than old forumers.
we are special!