PDA

View Full Version : The Gamble Box [FORUM GAME]



iCro
06-02-2016, 05:00 AM
126361
Cronus's Gamble Box
Gamble until you run out!
How does it work?
You start with 500$. You tell me if you wanna buy 1 box for 100$. Opening it will get you 1-200000$. Take risk, because it now can take money off your big pockets. Take caution and gamble! You can only open 20 boxes as maximum per post.
Where is the box?
126660
Leaderboards

iFrostSpark: 22,125,690$ (WOAT THE ...)
Lysda: 11,478,348$
Jarence23: 10,518,171$
xelainezz: 3,937,880$
GrowHits: 3,863,223$
ianCSzz: 3,277,611$
HXZN: 2,008,252$
Mark Chong: 1,763,003$
Over0Lord: 1,200,290$
raqk: 722,925$
Knyts: 668083$
Bruce Wayne: 584,066$ (lol batman ain't rich)
NUBBERZ: 504,437$
ElementEmber: 495,305$
Garvin Lim: 486042$
Singapore: 420,124$
Serge700: 382,507$
Probation_gt: 196,483$
KKCupcake: 196,438$ ( coincidence much? )
MagestyGT: 187,681$
GrowHits: 1,988,420$


Championship (Every Week)

127030
Game: Ruby And Sapphire ( Snakes and ladders )
127031
Simple goal, first one to 100 wins! Ask me to roll the dice. Dice rolls are 2 per day.
Leaderboards!
xelainezz: 6

Upgrades
Increase big chances
Every box you buy increases max loot to 300000$ Costs about 10 million.
Who bought:
More boxes upgrade
You can open 30 instead of 20 in one go. Requires 15 million.
Who bought:

Casino!

126408
Gamble your way to richness!
Rules:
1. Min. bet is 500k, max is 20m
2. You can challenge players if online (except me)



Update 2.0

Update 2.0=Put the"Gamble" in Gambling Box!! Nerfed it to -200k to 200k
Update 1.9=Nerfed the Gamble Box ( (-10000)-200k changed to (-50000)-200k)
Update 1.8=The event has started!
Update 1.7=New texture for Gamble Box
Update 1.6=Cap for opening boxes is 20 per one request
Update 1.5=Added 1 more upgrade.
Update 1.4=Edited Gamble Box, it can now reduce money
Update 1.3=Added this update log.
Update 1.2=Added Casino betting battles
Update 1.1=Added the pictures of the Box and Logo
Update 1.0=Started the game

Mark Chong
06-02-2016, 05:12 AM
Do I get to redeem them into rl money? :rolleyes:

So I have $500 rite and each box is $100 rite? I'll buy 3 boxes then.

iCro
06-02-2016, 05:40 AM
Mark Chong opens 3 gamble boxes
1st box gives him 51338$
2nd box gives him 194236$
3rd box gives him 154337$
51338+194236+154337= 399,911$!!

GrowHits
06-02-2016, 05:52 AM
I wanna buy a box. Wish me luck.

Jarence23
06-02-2016, 05:55 AM
I wanna buy 4 boxes.

iCro
06-02-2016, 06:29 AM
I wanna buy a box. Wish me luck.

GrowHits bought 1 box
1st box contains 99922$

- - - Updated - - -


I wanna buy 4 boxes.

First box: 103693$
Second box: 180782$
Third box: 148734$
Fourth: 183382$
103693+180782+148734+183382=616,591$ omg

Bruce Wayne
06-02-2016, 06:30 AM
Gunna buy 5 boxes.

Big spender amirite.

ianCSzz
06-02-2016, 06:30 AM
mi buy 5 boxes kek

iCro
06-02-2016, 06:36 AM
mi buy 5 boxes kek

Boxes contain:
1. 185439
2. 105570
3. 174834
4. 139503
5. 7813
Total of...
185438+105570+174834+139503+7813=613,158 omg ***
Shoutout to iRa to be the new member kek

Edit: I think I have a infraction. Sorry ;-;

NUBBERZ
06-02-2016, 06:39 AM
Hm... I'll buy 5 boxes.

Garvin Lim
06-02-2016, 06:40 AM
Buy 5 boxes

Jarence23
06-02-2016, 07:43 AM
Can I buy upgrade?
I will buy 7 boxes.

Probation_gt
06-02-2016, 08:14 AM
I wanna buy 1box

iCro
06-02-2016, 08:21 AM
Hm... I'll buy 5 boxes.

First: 99124
Second: 19549
Third: 82703
Fourth: 138227
Fifth: 164834
99124+19549+82703+138227+164834=504,437$

Knyts
06-02-2016, 08:23 AM
Buy 5 boxes, time to win big.

iCro
06-02-2016, 08:26 AM
Can I buy upgrade?
I will buy 7 boxes.

Wow! you got a jackpot!
959163$ worth of money!


- - - Updated - - -



- - - Updated - - -


Buy 5 boxes



You get a worth of 486042$

iFrostSpark
06-02-2016, 08:27 AM
i buy 4 boxes pls ty kekk

iCro
06-02-2016, 08:35 AM
I wanna buy 1box

You get a worth of 196483$

- - - Updated - - -


i buy 4 boxes pls ty kekk

You get a worth of 521460$

- - - Updated - - -


Buy 5 boxes, time to win big.
Knyts, you get a worth of 668083$
Wait what region are you.

Jarence23
06-02-2016, 08:43 AM
Is it only one-time upgrade?
I would like to buy 10 boxes please.

iCro
06-02-2016, 09:18 AM
Is it only one-time upgrade?
I would like to buy 10 boxes please.
You get a result of 1261273$

127340[/URL]

iFrostSpark
06-02-2016, 09:20 AM
10 boxes pls

Lysda
06-02-2016, 09:27 AM
I get $500 Each Box $100
All In then!
So 5 Box Pls

iCro
06-02-2016, 09:36 AM
I get $500 Each Box $100
All In then!
So 5 Box Pls
The Gamble Box goes mad and gives Lysda 806246$!! What a hit!

- - - Updated - - -


10 boxes pls
You get 1056770$

Kittens
06-02-2016, 09:38 AM
kittens buy 5 box

iCro
06-02-2016, 09:38 AM
10 boxes pls
You get 1056770$

Probation_gt
06-02-2016, 09:43 AM
I currently have 196483$

Ill spend the remaining 4 for more money.

iCro
06-02-2016, 09:46 AM
kittens buy 5 box
You get 403923$

KrazyIce14
06-02-2016, 09:48 AM
I buy 5 box.

Lysda
06-02-2016, 09:51 AM
Woah can I Buy 8062 Boxes? If yes pls generate
If it's $100 each!
I can Get 8062 Boxes,And will remain with
$46

Cmon throwing all in again ;D

Kittens
06-02-2016, 09:52 AM
You get 403923$

i get 4039 box

Practice GT
06-02-2016, 09:56 AM
Two boxes please ;):crazy:

genpasaporte922
06-02-2016, 09:58 AM
Buy two legit boxes please.

ianCSzz
06-02-2016, 10:09 AM
25 boxes topkek

Garvin Lim
06-02-2016, 10:36 AM
Buy 4 boxes

Jarence23
06-02-2016, 10:49 AM
30 boxes please.

iCro
06-02-2016, 12:05 PM
Casino is closed for now.

KKcupcake
06-02-2016, 12:09 PM
4 boxes ples

iFrostSpark
06-02-2016, 12:51 PM
20 boxes, kthx

Singapore
06-02-2016, 01:16 PM
4 boxes ples


20 boxes, kthx

The casino is closed you illiterates :p

Exodus8
06-02-2016, 01:21 PM
-IGNORETHISPAGE-

iFrostSpark
06-02-2016, 01:23 PM
The casino is closed you illiterates :p

r.i.p fun

KKcupcake
06-02-2016, 01:53 PM
The casino is closed you illiterates :p

aren't the casino and the box purchasing (????) different things?? idk

Singapore
06-02-2016, 01:56 PM
aren't the casino and the box purchasing (????) different things?? idk

Oh wait? Oops, let me kick myself. :sweatdrop:
5 boxes for me, then.

Mark Chong
06-02-2016, 03:13 PM
👋10 boxes here

iCro
06-02-2016, 10:44 PM
I can't operate dis casino till 12:00...

I'm gonna try to answer much of your box requests. When open ofc...

raqk
06-02-2016, 10:48 PM
5 boxes .

Bruce Wayne
06-02-2016, 10:49 PM
you never opened me boxes.

so I'll just say again: 5 boxes.

Venus
06-02-2016, 10:56 PM
I want to buy 5 box

Lysda
06-02-2016, 10:57 PM
Woah can I Buy 8062 Boxes? If yes pls generate
If it's $100 each!
I can Get 8062 Boxes,And will remain with
$46

Cmon throwing all in again ;D

Umm when are my boxes coming?
I'll buy all boxes i can possibly afford

iCro
06-03-2016, 04:18 AM
OMIGOD YOU CANT JUST ASK ME FOR 8k BOXES.

ITS OPEN NOW K

iFrostSpark
06-03-2016, 04:24 AM
OMIGOD YOU CANT JUST ASK ME FOR 8k BOXES.

ITS OPEN NOW K

WHERES MY 20 BOXES, N00B

iCro
06-03-2016, 07:34 AM
WHERES MY 20 BOXES, N00B
It only gave you 1.5m since you are arrogant. I don't know if this is a god thing or a bad thing.

Lysda
06-03-2016, 07:51 AM
OMG where is Mine :( Gimme mine pls pls pls
Open ang give me my!Hahah I wanna Top the leaderboard
I'll just go with whatever suits you
And then deal with the remainder

iCro
06-03-2016, 08:03 AM
you never opened me boxes.

so I'll just say again: 5 boxes.

You get:
109071+85111+88935+143855+157094=584,066$ k whew



OMG where is Mine :( Gimme mine pls pls pls
Open ang give me my!Hahah I wanna Top the leaderboard
I'll just go with whatever suits you
And then deal with the remainder
LYSDA YOU CANT JUST ORDER LIKE FRIKIN 8K BOXES IN ONE GO.

THE GAMBLE BOX WILL BE MAD K

iCro
06-03-2016, 08:25 AM
Announcement:
This is my text when there is announcement k
The Gamble Box is closing down... Wait no, it can't close down. Anyway, The Gamble Box is maturing and it can make you LOSE your money. This will start on June 4, 2016.

iFrostSpark
06-03-2016, 08:28 AM
It only gave you 1.5m since you are arrogant. I don't know if this is a god thing or a bad thing.

rip me riprip

20 boxes agaain

iCro
06-03-2016, 08:41 AM
rip me riprip

20 boxes agaain


140027
142114
98127
106036
142495
22161
33731
38007
45916
78286
38181
57031
171391
157385
168544
170187
104118
134320
25543
181938
With a total of
2055538$
Aka. 2.05m NICE

iFrostSpark
06-03-2016, 08:42 AM
140027
142114
98127
106036
142495
22161
33731
38007
45916
78286
38181
57031
171391
157385
168544
170187
104118
134320
25543
181938
With a total of
2055538$
Aka. 2.05m NICE


why am i second on leaderboard when i have 16 mil btw

oh and 30 boxes eekekek

iCro
06-03-2016, 08:46 AM
why am i second on leaderboard when i have 16 mil btw

oh and 30 boxes eekekek
Your limit has exceeded for the Gamble Box.

ianCSzz
06-03-2016, 08:55 AM
Still waiting for my order :rolleyes:


25 boxes topkek

iFrostSpark
06-03-2016, 08:55 AM
Your limit has exceeded for the Gamble Box.

oh god no
not now
is this permanent??

iCro
06-03-2016, 08:57 AM
oh god no
not now
is this permanent??

Just for today.

And if you plan to waste all tomorrow, be careful, it can make you lose money :rolleyes::rolleyes:

iFrostSpark
06-03-2016, 08:59 AM
Just for today.

And if you plan to waste all be careful, it can make you lose money :rolleyes::rolleyes:

dont you dare make me loose money on my next gamble :nope:

Lysda
06-03-2016, 09:01 AM
You get:
109071+85111+88935+143855+157094=584,066$ k whew



LYSDA YOU CANT JUST ORDER LIKE FRIKIN 8K BOXES IN ONE GO.

THE GAMBLE BOX WILL BE MAD K

Fine fine, Gimme 100-1000 Box then
Anything fine by me as much as that box can handle

Jarence23
06-03-2016, 09:02 AM
Can i open 20 boxes?

iCro
06-03-2016, 09:08 AM
Can i open 20 boxes?

Jarence23 opens 20 boxes!! 20/40 boxes limit today

8569
165580
109144
4502
95056
68890
105659
93325
83933
111970
105222
36518
112017
40703
121773
21236
31791
135854
174369
56046
In short, 5682517$ or 5.6million?
Woah damn.

ianCSzz
06-03-2016, 09:12 AM
stahp making me wait more u ampora thing.

iCro
06-03-2016, 09:15 AM
Fine fine, Gimme 100-1000 Box then
Anything fine by me as much as that box can handle

It can only handle 40 of its duplicates.
Don't worry, big update tomorrow coz I'm free...


stahp making me wait more u ampora thing.


What ? Shoot... I don't know what you are talking about

Ampora is my last name you low blood.

Singapore
06-03-2016, 09:19 AM
Jarence23 opens 20 boxes!! 20/40 boxes limit today

8569
165580
109144
4502
95056
68890
105659
93325
83933
111970
105222
36518
112017
40703
121773
21236
31791
135854
174369
56046
In short, 5682517$ or 5.6million?
Woah damn.


Where are my boxes? Let me open all of them, this thing is confusing lol.

*Hires a bot to do this for me*

Lysda
06-03-2016, 09:26 AM
It can only handle 40 of its duplicates.
Don't worry, big update tomorrow coz I'm free...




What ? Shoot... I don't know what you are talking about

Ampora is my last name you low blood.


Gimme 40 Box then

iCro
06-03-2016, 09:27 AM
Still waiting for my order :rolleyes:

That order...
ianCSzz opens 25 gamble boxes, 25/40 box limit.

159195+18542+11796+115390+84513+79666+65316+135466 +174184+86377+178378+151344+62572+56846+156077+184 361+173566+70576+79905+60240+177964+35848+148983+9 6823+100525=2664453

2,664,453$ or 2.6m

You got unlucky, sorry ian...

iCro
06-03-2016, 09:41 AM
Gimme 40 Box then
Lysda opens 40 boxes and reaches overall limit, giving the box a pain...

85674+152175+169507+145351+76188+147442+3176+14829 2+103737+37898+146659+126352+163055+116987+131053+ 177581+94186+76179+132153+119438+178582+128671+112 430+80207+178526+197142+14046+126618+197667+178792 +135234+149048+144125+18735+67918+5190+153660+1902 51+13919+184860=8672102
Overall, it is 8,672,102$ or a whopping 8.6m$

The box feels pain and cannot operate! (Broken Box, 1 hour left)

Kittens
06-03-2016, 09:44 AM
kittens
buy
7
box

Lysda
06-03-2016, 10:14 AM
Here goes Nothing

Another 40 Box Pls

Jarence23
06-03-2016, 10:20 AM
1 hour hasn't passed yet.
After his 40 boxes I will buy upgrade in 15 more boxes.

iCro
06-03-2016, 10:24 AM
The Gamble Box: Fools! You can only have 40 as maximum per day!
It is hard doing duplicates you know!

Lysda
06-03-2016, 11:49 AM
How much for da upgrade

Mark Chong
06-03-2016, 11:52 AM
20 boxes here

iSkyDoesGTC
06-03-2016, 11:52 AM
5 boxes

Ok

Devilrule
06-03-2016, 11:54 AM
I'll buy 3 boxes for 300$!

xelainezz
06-03-2016, 12:19 PM
Meme, I'll buy 5 boxes!

iCro
06-03-2016, 12:23 PM
20 boxes here

Mark Chong opens 20 gambling boxes (he is still mad though...) and reached his gambling box limit!

190289+118607+46859+85030+121421+3547+123786+56797 +59219+62751+116456+2692+18079+18949+30631+68072+3 92+74246+136353+28420=1362596
Overall, 1.3m, I think the box is still mad...
(And if you think I control the box? I use a certain generator...)

iCro
06-03-2016, 12:48 PM
Casino closed again, gotta sleep.

Singapore
06-03-2016, 12:53 PM
Mark Chong opens 20 gambling boxes (he is still mad though...) and reached his gambling box limit!

190289+118607+46859+85030+121421+3547+123786+56797 +59219+62751+116456+2692+18079+18949+30631+68072+3 92+74246+136353+28420=1362596
Overall, 1.3m, I think the box is still mad...
(And if you think I control the box? I use a certain generator...)



Did I miss something, or why are you not opening my 5 boxes.

iCro
06-03-2016, 01:02 PM
Did I miss something, or why are you not opening my 5 boxes.

Fine...last one for the day
Anyway... Singapore opens 5 gamble boxes! He will be the last person to be opening a box because iCro needs his sleep.
1.1280
2.155057
3.142314
4.65759
5.55714
Overall, it is 420,124$

Jarence23
06-03-2016, 10:51 PM
I buy upgrade and 15 boxes

iCro
06-03-2016, 11:34 PM
UPDATE! THE GAMBLE BOX CAN TAKE YOUR MONEY AWAY!

iCro
06-03-2016, 11:51 PM
Bump! mk now...

serge700
06-03-2016, 11:53 PM
126361
Cronus's Gamble Box
Gamble until you run out!
How does it work?
You start with 500$. You tell me if you wanna buy 1 box for 100$. Opening it will get you 1-200000$. Take risk, because it now can take money off your big pockets. Take caution and gamble! You can only open 20 boxes as maximum per post.
Where is the box?
126362
Leaderboards

iFrostSpark: 18,612,768$ (WOAT THE ...)
Lysda: 9,478,348$
Jarence23: 8,518,171$
ianCSzz: 3,277,611$
Mark Chong: 1,763,003$
Knyts: 668083$
Bruce Wayne: 584,066$ (lol batman ain't rich)
NUBBERZ: 504,437$
Garvin Lim: 486042$
Singapore: 420,124$
Probation_gt: 196483$
GrowHits: 99,922$


Championship (Every Week)
Start at June 5, Friday, PH time/GT time.
Upgrades
Increase big chances
Every box you buy increases max loot to 300000$ Costs about 10 million.
Who bought:
More boxes upgrade
You can open 30 instead of 20 in one go. Requires 15 million.
Who bought:

Casino!

126408
Gamble your way to richness!
Rules:
1. Min. bet is 500k, max is 20m
2. You can challenge players if online (except me)



Update 1.5

Update 1.6=Cap for opening boxes is 20 per one request
Update 1.5=Added 1 more upgrade.
Update 1.4=Edited Gamble Box, it can now reduce money
Update 1.3=Added this update log.
Update 1.2=Added Casino betting battles
Update 1.1=Added the pictures of the Box and Logo
Update 1.0=Started the game


I wanna play!!!!! I'll buy 5 and open em

Lysda
06-03-2016, 11:53 PM
40 Box Please :D

MagestyGT
06-03-2016, 11:54 PM
all 500 on boxes

iCro
06-03-2016, 11:59 PM
spending all 500 on boxes bruh
Welcome, HXZN
HXZN opens 5 gambling boxes.
First Box: 128418
Second Box: 80783
Third Box: 51278
Fourth Box: 68375
Fifth Box: 166850
You get 495,704$

all 500 on boxes
Lysda, read the rules.
You just can't post 40 boxes opening in one go. You can only do 20 maximum box opening request per post, and you will have a 1 hour cooldown.

Anyway, MagestyGT opens 5 boxes and gains...
147409 9585 25509 13641 -8463
Or a total of... 187681$.

iCro
06-04-2016, 12:02 AM
i would like to buy 4957 boxes
20 is the maximum box opening post, after that is a 1hour cooldown.
You can only open 40 a day.

Over0Lord
06-04-2016, 12:04 AM
i will buy 2 boxes.

iCro
06-04-2016, 12:08 AM
i will buy 2 boxes.
Oh hey, welcome to the forums.
Over0Lord opens 2 gamble boxes!
1st:81072
2nd:141062
Total: 222,134$

serge700
06-04-2016, 12:09 AM
I wanna play!!!!! I'll buy 5 and open em

What about me?

iFrostSpark
06-04-2016, 12:09 AM
20 boxes ty

Over0Lord
06-04-2016, 12:10 AM
i will open 10 boxes.And thanks for the welcoming :)

iCro
06-04-2016, 12:13 AM
What about me?

Serge700 opens Five (5) Gamble boxes and gets:
+86290
+92819
+13324
+(-3808)
+193882
Overall, it is 382,507$ worth of cash!

serge700
06-04-2016, 12:16 AM
Serge700 opens Five (5) Gamble boxes and gets:
+86290
+92819
+13324
+(-3808)
+193882
Overall, it is 382,507$ worth of cash!
Yey thanks! I'll open 20 or 12. I may not be able to open 20 cuz I opened 8. Is it per day or per post or per hour?

iCro
06-04-2016, 12:22 AM
20 boxes ty

Omigosh dude, the box loves you. Just see the results!

Out of 20 boxes, you don't have a negative number!
135253
+135019
+14992
+97209
+195576
+75680
+31708
+178783
+65176
+165921
+81775
+179600
+46891
+63821
+110879
+2914
+9998
+29409
+28917
+42951
Overall, you got 1,692,472$
pls stop hacking the box.




- - - Updated - - -


Yey thanks! I'll open 20 or 12. I may not be able to open 20 cuz I opened 8. Is it per day or per post or per hour?
20 per post, and after you post there is a cooldown.

- - - Updated - - -


i will open 10 boxes.And thanks for the welcoming :)
Over0Lord opens 10 boxes.
29522
+(-2610)
+199489
+151480
+133669
+188078
+35821
+28949
+133334
+80424
Overall cash: 978,156$

raqk
06-04-2016, 12:24 AM
5 boxes .

iCro
06-04-2016, 12:31 AM
5 boxes .
Thank you guys for playing, you might wanna check out my Special Brew bar!
Anyway, raqk opens 5 boxes

He gets:
147108
+127563
+132273
+159593
+156388
Overall: 722,925$

Over0Lord
06-04-2016, 12:39 AM
I'll buy 5 boxes.

GrowHits
06-04-2016, 12:43 AM
I BUY 100 BOXES

ImAPogo
06-04-2016, 12:47 AM
Count me in iCro...

I buy 1 box..

iCro
06-04-2016, 01:12 AM
Guys, I'm gonna do PP first before this.

Gonna party!

Lysda
06-04-2016, 07:41 AM
20 boxes then


Any one wanna Casino? Lets play 2M anyone

Singapore
06-04-2016, 08:17 AM
Fine...last one for the day
Anyway... Singapore opens 5 gamble boxes! He will be the last person to be opening a box because iCro needs his sleep.
1.1280
2.155057
3.142314
4.65759
5.55714
Overall, it is 420,124$


Buy and open 10 boxes

iSkyDoesGTC
06-04-2016, 03:00 PM
Wow, you didn't open my boxes on the 4th page.

iCro
06-04-2016, 03:03 PM
Wow, you didn't open my boxes on the 4th page.
Wow, I'm not a robot who can do every single request.

I have to sleep, I just attended ira's swimming party.

I'll just giveaway 2 million tomorrow..

serge700
06-04-2016, 03:05 PM
Open 20 boxes please

PiZaHuTt
06-04-2016, 03:36 PM
Ill open my first 5

iCro
06-05-2016, 11:19 AM
If you are wondering what's up with me:

2 days ago I went to my cousins
1 day ago I went to a swimming party
And I just finished watching a movie.

First 5 to say Viju sucks gets 2million. Since I was dead lol.

Jarence23
06-05-2016, 11:33 AM
Viju sucks.
JK

xelainezz
06-05-2016, 11:51 AM
If you are wondering what's up with me:

2 days ago I went to my cousins
1 day ago I went to a swimming party
And I just finished watching a movie.

First 5 to say Viju sucks gets 2million. Since I was dead lol.

Where's my boxes? :( Mi want open 5 boxes.

iCro
06-05-2016, 11:56 AM
Where's my boxes? :( Mi want open 5 boxes.
xelainezz opens 5 *yawns* gamble boxes!
168376
+62372
+44155
+73192
+27700
Overall is= 375795$

iCro
06-05-2016, 12:21 PM
i guess ill open 20 boxes right now.
Ayyyyyyyy omfg.
HXZN opens 20 gambling boxes! Oh wow.
180333
+137669
+119449
+91804
+136958
+3851
+17037
+11389
+72884
+88296
+165137
+(-5818)
+119303
+16895
+36784
+97061
+57049
+74578
+70373
+21516
Overall, it gives a 1,512,548$

xelainezz
06-05-2016, 12:24 PM
I'll open 10 boxes than! :crazy:

iCro
06-05-2016, 12:49 PM
I'll open 10 boxes than! :crazy:
xelainezz opens 10 boxes of Gamble boxes.
Wait, You don't want a 2 mil bonus?
179522
+35578
+165878
+8084
+188287
+25146
+59314
+119342
+60286
+54930
Overall, you got 896,367$

Lysda
06-05-2016, 12:53 PM
Viju Suck

20 Boxes Please

Anyone wanna Casino? let's Play 2 Million

iCro
06-05-2016, 12:54 PM
Casino closed until 0:00 GT Time. Big event is coming!

iCro
06-05-2016, 12:58 PM
what timezone is growtopia time? my wifi doesnt want to let me on.
UTC -8 i think.

genpasaporte922
06-05-2016, 01:12 PM
WHERE ARE MY 5 BOXES :mad::mad::mad::mad::mad::mad:

ahh the newbie days

serge700
06-05-2016, 01:22 PM
Open 20 boxes please
:whistling::prophet:

KKcupcake
06-05-2016, 01:23 PM
4 boxes ples

give me my boxes ⎝ಠ_ಠ⎠

Mark Chong
06-05-2016, 02:56 PM
20 boxes pls

xelainezz
06-06-2016, 04:03 AM
xelainezz opens 10 boxes of Gamble boxes.
Wait, You don't want a 2 mil bonus?
179522
+35578
+165878
+8084
+188287
+25146
+59314
+119342
+60286
+54930
Overall, you got 896,367$

OMG, OMG, I didn't see it's for first 5 people, I thought it's for the first only. Well, if this is still valid, I'll be the 3rd person! Viju sucks. :crazy:
And....I'll open another 10 boxes!

iCro
06-06-2016, 04:19 AM
You hear sounds of ruby and sapphires being conjoined together...

One more hour ( or less ) and I'll have the event ready.

Request your boxes again ( coz I'm nerfing something :crazy:).

GrowHits
06-06-2016, 04:35 AM
20 boxes! :crazy:

KKcupcake
06-06-2016, 04:38 AM
4 boxes ples

give me my boxes ⎝ಠ_ಠ⎠
:))))))))))))

iCro
06-06-2016, 04:51 AM
:))))))))))))

KKcupcake requests to open 4 boxes!
She get:
19080
+164953
+(-8773)
+21178
Overall cash: 196,438$

Event has started!

iCro
06-06-2016, 05:01 AM
20 boxes! :crazy:
GrowHits opens 20 boxes.
173721
+108750
+20536
+160160
+95448
+33892
+161075
+49314
+33819
+125679
+47034
+63596
+194942
+171035
+47630
+40678
+65610
+14344
+142592
+134643
Overall cash = 1,884,498$

xelainezz
06-06-2016, 05:33 AM
10 booooxes!

iCro
06-06-2016, 06:47 AM
10 booooxes!
xelainezz opens 10 Gamble Boxes
89414+183883+(-11371)+83397+136813+112294+81855+36608+64725+13667 1=914,289$

Overall, 914k $!!

GrowHits
06-06-2016, 06:50 AM
Another 20 boxes!!! Bring the cash in!

ElementEmber
06-06-2016, 07:23 AM
I Have 500$

I'm always impatient..

So 5 Box of Lucky stars Please! :yeah::yeah:

xelainezz
06-06-2016, 08:54 AM
I see competition! Mi open 20 boxes! :crazy:

And mi want roll da dice plez.

genpasaporte922
06-06-2016, 08:55 AM
5 BOXES :mad::mad::mad::mad::mad::mad:

(the attitude when I was new)

iFrostSpark
06-06-2016, 08:56 AM
iopen 20 boxes

wth where u at why not opening my stff eh??

Gummi GT
06-06-2016, 09:02 AM
I wanna buy 3 boxes.

iCro
06-06-2016, 10:07 AM
Another 20 boxes!!! Bring the cash in!

GrowHits opens 20 boxes!
99544+77279+198416+85733+5847+11432+144331+-9186+79107+80175+155542+53799+155481+170247+143244 +152497+168261+102514+540=

Overall, 1,874,803$ worth of cassssssshhh!

iFrostSpark
06-06-2016, 10:08 AM
GrowHits opens 20 boxes!
99544+77279+198416+85733+5847+11432+144331+-9186+79107+80175+155542+53799+155481+170247+143244 +152497+168261+102514+540=

Overall, 1,874,803$ worth of cassssssshhh!

where my boxes at boy

Singapore
06-06-2016, 10:17 AM
Buy and open 10 boxes

I don't think your event would be very successful if this keeps happening

iCro
06-06-2016, 10:37 AM
I don't think your event would be very successful if this keeps happening

Id leave this to die...

I'll just work on my shop then...

*shoots thread*

Just play other forum games...

- - - Updated - - -


iopen 20 boxes

wth where u at why not opening my stff eh??

118667+30264+80892+157285+63033+118132+56285+12982 4+75185+27994+36682+68921+131862+28280+36263+15260 5+167351+81325+132992+126608=1820450
Overall... 1.8 million...


- - - Updated - - -


I Have 500$

I'm always impatient..

So 5 Box of Lucky stars Please! :yeah::yeah:
ElementEmber opens 5 gamble boxes...
-6688+62830+194876+148505+95512=495305$

Singapore
06-06-2016, 10:49 AM
Id leave this to die...

I'll just work on my shop then...

*shoots thread*

Just play other forum games...

- - - Updated - - -



118667+30264+80892+157285+63033+118132+56285+12982 4+75185+27994+36682+68921+131862+28280+36263+15260 5+167351+81325+132992+126608=1820450
Overall... 1.8 million...


- - - Updated - - -


ElementEmber opens 5 gamble boxes...
-6688+62830+194876+148505+95512=495305$

So are you going to continue this thread or why are you missing out on so many people?
I'm sure many would be happier if you multiquoted those you missed out on.

Where my 10 boxes with the old rule.

iCro
06-06-2016, 11:00 AM
I see competition! Mi open 20 boxes! :crazy:

And mi want roll da dice plez.

Nerfed Gamble Box, check update log
xelainezz opens 20 gamble boxes.
-119829+168275+99125+113800+131158+-157312+-125065+-185893+-185560+-30924
+-171305+104589+7342+80293+133760+-131049+-70628 +-101379+164674+27327=-248,601!
What a debt!

xelainezz rolls a 6

- - - Updated - - -

Casino closed

- - - Updated - - -

Casino closed

PiZaHuTt
06-06-2016, 01:26 PM
Me open mine.

iCro
06-06-2016, 01:32 PM
I quit this thread.

Yes I'm not typing in purple.

PiZaHuTt
06-06-2016, 01:35 PM
I quit this thread.

Yes I'm not typing in purple.

Nuu open mine first.

Tia Chớp Thần Công
06-07-2016, 04:18 AM
Just join. Buy 5 box ASAP