PDA

View Full Version : My Top Games (you can post yours too)



Blu Dimalanta
07-15-2014, 03:00 AM
5. Minecraft (because you can be in creative and build a house without wasting your time, but less multiplayer so it only gets to top 5)
4. Pokemon Y (so fun and the graphics are awesome)
3. Club Penguin (you can collect all member or non member items)
2. GROWTOPIA (building, chatting and collecting items SO FUN)
1. Adventure Quest Worlds (battling, collecting items, AND BEING AWESOME AND POPULAR but not as popular as minecraft but still awesome)

Brys
07-15-2014, 03:02 AM
5. Minecraft (because you can be in creative and build a house without wasting your time, but less multiplayer so it only gets to top 5)
4. Pokemon Y (so fun and the graphics are awesome)
3. Club Penguin (you can collect all member or non member items)
2. GROWTOPIA (building, chatting and collecting items SO FUN)
1. Adventure Quest Worlds (battling, collecting items, AND BEING AWESOME AND POPULAR but not as popular as minecraft but still awesome)

Nice list I would choose
1.Mortal Kombat (any games, I like them!)
2.Clash of Clans
3. Growtopia
4. Any Pokemon games I've played almost all of them!
5.Tanked.

Mahmoud
07-15-2014, 06:19 AM
1-PES 2013
2-Max Payne 1-2-3
3-Mortal Combat
4-Counter Strike
5-GrowTopia
6-MineCraft PE
7-Town of Salem

Potato
07-15-2014, 06:28 AM
5. Minecraft (because you can be in creative and build a house without wasting your time, but less multiplayer so it only gets to top 5)
4. Pokemon Y (so fun and the graphics are awesome)
3. Club Penguin (you can collect all member or non member items)
2. GROWTOPIA (building, chatting and collecting items SO FUN)
1. Adventure Quest Worlds (battling, collecting items, AND BEING AWESOME AND POPULAR but not as popular as minecraft but still awesome)

5. Runescape (it's actually not the bad....not too good either, but enjoyable
4. Maplestory (Would've been my first if the creators weren't so greedy, quit though)
3. Card Wars and Clash of Clans (Both of these games are awesome and take strategy, I love THEM!)
2. Growtopia (This game is not very unique to me as the future of all mmo games go down to the wrong path but growtopia has taught me the most, and it's where I met wonderful people)
1. Minecraft (Even though I only got the game this week, I knew it was way more advanced then growtopia, and most of my friends irl play it so it's quite enjoyable)

Megazork
07-15-2014, 06:35 AM
Red Dead Redemption
Red Faction Armegeddon
Red Faction Guerilla
Halo 3
Halo 4
Dead Island
Far Cry 3
Left 4 Dead 2
Pikmin 2
Pikmin 3
Super Smash Bros Melee
Super Smash Bros Brawl
Tales of Symphonia Dawn of the new world
Corpse Party
Mario Kart Double Dash
Amnesia
Growtopia
Devil May Cry 3
Devil May Cry 4
Dynasty Warriors 6,7, and 8
Samurai Warriors 3
Warriors Orochi 3
G-Mod in general
Team Fortress 2
League of Legends
NeverWinter
Combat Arms
Army of 2
Maple Story
Minecraft
Terarria
Soldier Front 2

InstaRabbit
07-15-2014, 07:18 AM
10. Cortex Command
9. Payday 2
8. Titanfall
7. Counter Strike
6. Team Fortress 2
5. Goat Simulator
4. Watch Dogs
3. Broforce
2. Garry's Mod
1. Left 4 Dead 2

The 978
07-15-2014, 07:31 AM
1 - Terraria
2 - Team Fortress 2
3 - Garry's Mod
4 - Minecraft
5 - Growtopia

Can't buy violent games, my mum always says "u can only buy 13+ games but you still need to wait 5 years for 18+ games kk" :nope:

InstaRabbit
07-15-2014, 07:38 AM
1 - Terraria
2 - Team Fortress 2
3 - Garry's Mod
4 - Minecraft
5 - Growtopia

Can't buy violent games, my mum always says "u can only buy 13+ games but you still need to wait 5 years for 18+ games kk" :nope:

pirate dem, so you're technically not buying them :rolleyes:

The 978
07-15-2014, 07:40 AM
pirate dem, so you're technically not buying them :rolleyes:
I bought them xD but not like assasins creed or titanfall :nope:

Sheth
07-15-2014, 08:04 AM
1. Growtopia
2. Adventure Quest Worlds
3. Blockheads
4. Minecraft
5. Any game on my DSI

dingle500
07-15-2014, 09:02 AM
5. Runescape (it's actually not the bad....not too good either, but enjoyable
4. Maplestory (Would've been my first if the creators weren't so greedy, quit though)
3. Card Wars and Clash of Clans (Both of these games are awesome and take strategy, I love THEM!)
2. Growtopia (This game is not very unique to me as the future of all mmo games go down to the wrong path but growtopia has taught me the most, and it's where I met wonderful people)
1. Minecraft (Even though I only got the game this week, I knew it was way more advanced then growtopia, and most of my friends irl play it so it's quite enjoyable)

Runescapes just gotten worse since all the updates. Used to love it :p Ha yorue sorta like my brother! He just got minecraft and LOVES it

_Lennart_
07-15-2014, 10:38 AM
1. War thunder (CUZ you blow planes up)

2. Minecraft (CUZ)

3. Growtopia (CUZ)

4. All nfs games lol (CUZ i like cars)

5. World of tanks (CUZ i blow tanks up)

6. A coming game maybe Will be higher up tho

World of warships (I LOVE SHIPS THATS Y)

TELL me if you have war thunder im lonley dere lol

Maryjane
07-15-2014, 12:35 PM
5. Mapurru story ( dem hackers thou)
4. Assassin's Creed II and IV It's awesum.
3. Phoenix Wright. I love being Right. Heh geddi? /shot
2. League of Casuals cuz LoL.
1. Pokemon Black II and white II I hated nearly all Unova pokemon... Then I heard the battle music for Cynthia, dem gymleaders, and most of all...

https://www.youtube.com/watch?v=MwS24aRE6n4 It's just so friggin awesome. N is <3 N is life.

6. Growtopia. Just because it's so.. addicting. Stahp.

PolarisHD
07-15-2014, 12:39 PM
1. Any COD
2. Battlefield 4 (If it weren't glitchy and buggy)
3. Heroes of Order and Chaos (Its like LoL but in IOS :D)
4. Minecraft
5. Growtopia

The 978
07-15-2014, 12:48 PM
5. Minecraft (because you can be in creative and build a house without wasting your time, but less multiplayer so it only gets to top 5)
4. Pokemon Y (so fun and the graphics are awesome)
3. Club Penguin (you can collect all member or non member items)
2. GROWTOPIA (building, chatting and collecting items SO FUN)
1. Adventure Quest Worlds (battling, collecting items, AND BEING AWESOME AND POPULAR but not as popular as minecraft but still awesome)
Nononononjdjdj

Renzo909
07-15-2014, 12:51 PM
5. Minecraft (because you can be in creative and build a house without wasting your time, but less multiplayer so it only gets to top 5)
4. Pokemon Y (so fun and the graphics are awesome)
3. Club Penguin (you can collect all member or non member items)
2. GROWTOPIA (building, chatting and collecting items SO FUN)
1. Adventure Quest Worlds (battling, collecting items, AND BEING AWESOME AND POPULAR but not as popular as minecraft but still awesome)

5.Geometry Dash
4. Every Pokemon Game For GBA(There Is An X&y version made for gba)
3.GEOMETRY DASH?L
2.HOPSCOTCH
1.frankly.pitas.com


Sorry no growtopia. Cuz im missing teh fun.

Boomred98732
07-15-2014, 01:07 PM
5. Minecraft (because you can be in creative and build a house without wasting your time, but less multiplayer so it only gets to top 5)
4. Pokemon Y (so fun and the graphics are awesome)
3. Club Penguin (you can collect all member or non member items)
2. GROWTOPIA (building, chatting and collecting items SO FUN)
1. Adventure Quest Worlds (battling, collecting items, AND BEING AWESOME AND POPULAR but not as popular as minecraft but still awesome)

No to be rude to minecraft fans but it's boring for me now.

Boomer
07-15-2014, 01:10 PM
1. Growtopia
2. Tanked
3. Asphalt 8: Airborne
4. Mario Kart Wii
5. Minecraft

I love the last few Forza games, but I don't have an Xbox so.....

MrSword48
07-15-2014, 02:14 PM
Eh... Lemme try a shot.

#5. Grutyp-ah
#4. Spur
#3. Sum ader upyn-wirld geam
#2. Da Elda Skruls: Skahrym, FUlaut srys and ashasen's cred srys
#1. Maebi Pkemun

(Cries and wails of grammar nazis)


I bought them xD but not like assasins creed or titanfall :nope:

I've played violent games like Mortal Kombat since I was 8 or 9 O-O

Boomred98732
07-15-2014, 02:42 PM
Look at these violent games (Not being offense to you guys but most of you plays a game like this...)

darksnake99
07-15-2014, 04:04 PM
5) ROBLOX

4) Halo 4

3) Growtopia

2) Borderlands 2

1) Fallout 3

_Lennart_
07-15-2014, 05:19 PM
Look at these violent games (Not being offense to you guys but most of you plays a game like this...)

Hey u the most violent games i play are planes getting destroyed my parents are strict bout the violence in games and im happy they are trying to keep me from raging :D