View Poll Results: What do you think of me?

Voters
15. You may not vote on this poll
  • Your a Hero!

    2 13.33%
  • Cool

    6 40.00%
  • Meh...

    5 33.33%
  • Not really

    0 0%
  • I dont like you at all

    2 13.33%
Results 1 to 19 of 19

Thread: How am I?

  1. #1
    Master Sorcerer CoryT's Avatar
    Join Date
    Apr 2014
    Location
    New hyrule
    Posts
    7,476

    Default How am I?

    Just to let u guys know


    I wont be changing my personality kk



    I just want to know of what you guys/gals think of me

    kk

    - - - Updated - - -

    Btw I don't like Justin bieber

    - - - Updated - - -

    People
    Order
    Our
    Patties

    Thx Snowcookie
    Do great things in the past, and you'll get a good future.


  2. #2
    Master Sorcerer CoryT's Avatar
    Join Date
    Apr 2014
    Location
    New hyrule
    Posts
    7,476

    Default

    BUMP(10 burning chickens)

    Thx Snowcookie
    Do great things in the past, and you'll get a good future.


  3. #3
    Banned
    Join Date
    Jul 2014
    Location
    Behind you
    Posts
    2,751

    Default

    I find that you are a very "meh" person

  4. #4
    Master Sorcerer CoryT's Avatar
    Join Date
    Apr 2014
    Location
    New hyrule
    Posts
    7,476

    Default

    Quote Originally Posted by LifeSupport View Post
    I find that you are a very "meh" person

    Thx Snowcookie
    Do great things in the past, and you'll get a good future.


  5. #5
    Banned
    Join Date
    Jul 2014
    Location
    Behind you
    Posts
    2,751

    Default

    Quote Originally Posted by CoryT View Post
    lawl

  6. #6
    Master Sorcerer Mahmoud's Avatar
    Join Date
    Feb 2014
    Location
    i'm near lakes, ponds, and streams. because i'm a frog
    Posts
    7,995

    Default

    Who told you to change we like you the way you are!
    Making Rainbows since 2014!

    What I do when I try to act as a hero against strong people.

    #MahmoudForGtFrog

  7. #7
    Master Sorcerer CoryT's Avatar
    Join Date
    Apr 2014
    Location
    New hyrule
    Posts
    7,476

    Default

    Quote Originally Posted by Mahmoud View Post
    Who told you to change we like you the way you are!

    Thx Snowcookie
    Do great things in the past, and you'll get a good future.


  8. #8
    Master Sorcerer PURPLE585's Avatar
    Join Date
    Oct 2013
    Location
    i'm parpul =
    Posts
    7,471

    Default

    Kewl.

    Psst how do you make a poll ples
    i'm parpul =




  9. #9
    Squire
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    13

    Default read

    Idk who you are

  10. #10
    Master Sorcerer CoryT's Avatar
    Join Date
    Apr 2014
    Location
    New hyrule
    Posts
    7,476

    Default

    Quote Originally Posted by iSouleater View Post
    Idk who you are
    Im a hero...


    I help people



    ...I am green...


    I like psychotic gir--err I mean....COOKIES

    Thx Snowcookie
    Do great things in the past, and you'll get a good future.


  11. #11
    Master Sorcerer CoryT's Avatar
    Join Date
    Apr 2014
    Location
    New hyrule
    Posts
    7,476

    Default


    Thx Snowcookie
    Do great things in the past, and you'll get a good future.


  12. #12
    Master Sorcerer
    Join Date
    Jul 2014
    Location
    yoshi’s island or something
    Posts
    5,788

    Default

    None of those


    How am I suppose to know how you feel?

    (Think about the title)
    discord: Applez#7650

  13. #13
    Master Sorcerer CoryT's Avatar
    Join Date
    Apr 2014
    Location
    New hyrule
    Posts
    7,476

    Default

    Quote Originally Posted by Applez View Post
    None of those


    How am I suppose to know how you feel?

    (Think about the title)
    ...Idk


    Arent you a Yoshi?

    ....Don't you eat things...

    Thx Snowcookie
    Do great things in the past, and you'll get a good future.


  14. #14
    Lesser Wizard Busathepro's Avatar
    Join Date
    Sep 2013
    Location
    McDonalds
    Posts
    372

    Default

    Meh.......







    Hey Guys I Changed My Name From busa3o0d To iToaster

    (Name In Growtopia:iToaster)
    My Worlds:
    Cheapmart
    Projectsugar
    Twistedwizard
    ToastedBuns
    ToastFactory

  15. #15
    Master Sorcerer optimuswhat's Avatar
    Join Date
    Jun 2013
    Location
    In an Igloo in Canada
    Posts
    2,606

    Default

    The Ganondorf thing is cool
    Watermelons...

    Click below pls



    This last one is from one of my favourite game series! That game series is Mother. Yeah!
    This is my pet Drago.


  16. #16
    Master Sorcerer Amd's Avatar
    Join Date
    Aug 2014
    Location
    Canada-Lebanon
    Posts
    1,531

    Default

    You meh hero kk
    Plus u like huskies so I like chu
    All is lost...Now Run...

  17. #17
    Master Sorcerer CoryT's Avatar
    Join Date
    Apr 2014
    Location
    New hyrule
    Posts
    7,476

    Default

    I accidentally poured salt on a frog...












    now what?

    Thx Snowcookie
    Do great things in the past, and you'll get a good future.


  18. #18
    Banned
    Join Date
    Sep 2014
    Posts
    347

    Default

    Wonderful job! Nobody has the right to tell you who who aren't/can't be since its your life.
    Be yourself!
    Your an amazing person; because your not changing for other people, and that makes me happy.

  19. #19
    Master Sorcerer CoryT's Avatar
    Join Date
    Apr 2014
    Location
    New hyrule
    Posts
    7,476

    Default

    Quote Originally Posted by TwisterLOON46 View Post
    Wonderful job! Nobody has the right to tell you who who aren't/can't be since its your life.
    Be yourself!
    Your an amazing person; because your not changing for other people, and that makes me happy.
    Hello new friend

    Thx Snowcookie
    Do great things in the past, and you'll get a good future.


Bookmarks

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •