Results 1 to 3 of 3

Thread: addicted

  1. #1
    Master Sorcerer SwafGaming's Avatar
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Sitting beside my dragon
    Posts
    2,260

    Default addicted

    so i was addicted to growtopia until this game came to my ipad!

    its..: Call of mini zombies! i know it seems pathetic but idk why am i addicted

    and other games like : where is my water? clash of clans,fnaf 1,2,3
    #DragonsFTW
    refresh for a random gif ^^

    My personality and my Pokemon is in the spoiler ^^

  2. #2
    Master Sorcerer Mark Chong's Avatar
    Join Date
    Dec 2013
    Location
    Singapore
    Posts
    5,786

    Default

    Quote Originally Posted by Toukiedatak View Post
    Fallout shelter is bae
    Not on android
    I crai
    Anymore the Olde moon, I am not~Moonda

    Gimme a damn:

  3. #3
    Master Sorcerer Mark Chong's Avatar
    Join Date
    Dec 2013
    Location
    Singapore
    Posts
    5,786

    Default

    Quote Originally Posted by Toukiedatak View Post
    Im waiting till it comesmout on android so I can use an emulator on PC because with my ipad the game crashes after 30 seconds.

    Best part:
    No micro transactions!
    Well theres lunchboxes but those are likes a bonus and you can get them easily while doing missions.
    Im waitin too...still waitin..
    Crash every 30s?Dang son
    Oh lol,yep,ive search youtube for people that plays that game,some bought the lunchboxes
    Its actually funny that its called lunchboxes


    And Op,ive played call of the mini zombies b4,it was 2-3 years ago
    Anymore the Olde moon, I am not~Moonda

    Gimme a damn:

Bookmarks

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •