Results 1 to 14 of 14

Thread: Any Terraria players here

  1. #1
    Master Sorcerer PURPLE585's Avatar
    Join Date
    Oct 2013
    Location
    i'm parpul =
    Posts
    7,471

    Default Any Terraria players here

    I'm lonely.

    Lemme add yew pls
    i'm parpul =




  2. #2
    Master Sorcerer Bejewled's Avatar
    Join Date
    Aug 2014
    Location
    In A Black Hole
    Posts
    3,570

    Default

    Yas me im DerpyMustache_
    Quote Originally Posted by Solorien View Post
    I can't help it.. I have to mother everyone.
    But mom..

    My GrowTopian Info


    My Goals


    Awesome art of me by Chudy!


    #FireTemplar!🔥

  3. #3
    Master Sorcerer PURPLE585's Avatar
    Join Date
    Oct 2013
    Location
    i'm parpul =
    Posts
    7,471

    Default

    Quote Originally Posted by Bejewled View Post
    Yas me im DerpyMustache_
    I'm Parpul

    Wanna play sum terrarinub
    i'm parpul =




  4. #4
    Master Sorcerer Dodo Wizard's Avatar
    Join Date
    Jan 2014
    Location
    Uranus States of America
    Posts
    1,946

    Default

    My Steam is DodoWizard, Terraria is gr8 m8. Sent you an add thingy.
    Toukiedatak made this picture forever ago.




  5. #5
    Master Sorcerer |ThyLuigi|'s Avatar
    Join Date
    Dec 2014
    Location
    Alpha Centauri
    Posts
    8,192

    Default

    Console terraria. ;_;
    "It vexes me how veracious discussion actually devolved into what literally is nocuous as a brainwashed drove of cattle spamming the only two words in their vocabulary: forum game." - JOSHIE63, 2017

    ↓↓↓
    IGN:TheLuigi
    ↑↑↑

  6. #6
    Master Sorcerer PURPLE585's Avatar
    Join Date
    Oct 2013
    Location
    i'm parpul =
    Posts
    7,471

    Default

    Is anyone dere
    i'm parpul =




  7. #7
    Master Sorcerer Festivity's Avatar
    Join Date
    Jan 2015
    Location
    Philippines
    Posts
    1,651

    Default

    Quote Originally Posted by PURPLE585 View Post
    Is anyone dere
    Meep! I do! My name is Festivitize in Steam!



    My Steam, feel free to add me:


    Growtopia IGN: Festivity, IGN 2: Neptunyu, IGN 3: Uzume
    League of Legends PH IGN: Eirudy
    Discord: Festivity#3041

  8. #8
    Master Sorcerer PURPLE585's Avatar
    Join Date
    Oct 2013
    Location
    i'm parpul =
    Posts
    7,471

    Default

    Quote Originally Posted by Festivity View Post
    Meep! I do! My name is Festivitize in Steam!
    kk sent request
    i'm parpul =




  9. #9
    Lesser Wizard
    Join Date
    Jan 2015
    Posts
    129

    Default

    My steam name is mayn8 or Sanic. Idk which one is it.
    My IGN: Meowrkus
    old IGN: Parkoue

  10. #10
    Super Moderator Zfert's Avatar
    Join Date
    Feb 2013
    Location
    The States, EST
    Posts
    4,401

    Default

    *raises hand*

  11. #11
    Master Sorcerer PURPLE585's Avatar
    Join Date
    Oct 2013
    Location
    i'm parpul =
    Posts
    7,471

    Default

    Quote Originally Posted by Jolojolo View Post
    My steam name is mayn8 or Sanic. Idk which one is it.
    Quote Originally Posted by Zfert View Post
    *raises hand*
    add meh bois

    I'm playin expert mode wif new charactrrrr
    i'm parpul =




  12. #12
    Master Sorcerer Mark Chong's Avatar
    Join Date
    Dec 2013
    Location
    Singapore
    Posts
    5,786

    Default

    Quote Originally Posted by Jolojolo View Post
    My steam name is mayn8 or Sanic. Idk which one is it.
    Name:  download.jpg
Views: 1
Size:  9.0 KB
    Im Sanic,I muve fusta tan' u
    Anymore the Olde moon, I am not~Moonda

    Gimme a damn:

  13. #13
    Super Moderator Zfert's Avatar
    Join Date
    Feb 2013
    Location
    The States, EST
    Posts
    4,401

    Default

    Quote Originally Posted by PURPLE585 View Post
    add meh bois

    I'm playin expert mode wif new charactrrrr
    Oh man i couldent beat the last boss on expert if my life depended on it

    It was ez on normal tho

  14. #14
    Master Sorcerer PURPLE585's Avatar
    Join Date
    Oct 2013
    Location
    i'm parpul =
    Posts
    7,471

    Default

    Quote Originally Posted by Zfert View Post
    Oh man i couldent beat the last boss on expert if my life depended on it

    It was ez on normal tho
    gravity globe op
    i'm parpul =




Bookmarks

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •