Results 1 to 12 of 12

Thread: Wanted!?!?

  1. #1
    Banned
    Join Date
    Jul 2015
    Posts
    128

    Default Wanted!?!?

    Who knows this vvvvvvv

  2. #2
    Master Sorcerer L3thalHunter's Avatar
    Join Date
    May 2015
    Location
    Currently on an alternate reality where the world is run by BlaZing, the Lord of Ice Krem
    Posts
    635

    Default

    My fav food #FILIPINOSONLY
    IGN: Lethalhunter
    "Just Kidding" a phrase you use when you totally meant it - L3thalHunter

  3. #3
    Master Sorcerer TerraBytes's Avatar
    Join Date
    Mar 2015
    Location
    Philippines!
    Posts
    560

    Default

    Meh. Mcdonalds is better
    Or McDollibee ?
    Ign: Cronicles
    Level: 44
    Road to level 50

    Have a nice day!

  4. #4
    Master Sorcerer
    Join Date
    Apr 2015
    Posts
    5,047

    Default

    I have found my son


  5. #5
    Lesser Wizard
    Join Date
    Jan 2015
    Location
    Philippines
    Posts
    234

    Default

    Creepy pic but the foods there are delicious.
    Bump!


    IGN:LOONIEGAMER
    Have fun playing GROWTOPIA!

    My Friend's Youtube Channel.He makes PARKOUR Videos! https://www.youtube.com/channel/UCka...XeKwjx16gZwTdw

    Be YourSelf,Because An Original Is worth more than a Copy -Kagami


    #1000ATMGiveaway
    http://www.rtsoft.com/forums/showthr...VER!-1000-atms

  6. #6
    Master Sorcerer Ritzy's Avatar
    Join Date
    Mar 2015
    Location
    Hell
    Posts
    957

    Default

    What the.... What IS that suppose to be....


    Hi Im Ritzy and I do cool stuff...



    WEEKLY RIDDLE!
    Q. What is once in a minute, twice in a moment, and never in a thousand years?


    -Ritzy

  7. #7
    Lesser Knight
    Join Date
    Jun 2015
    Location
    Shipping Areodax with Cocomonkey:D
    Posts
    52

    Default

    Quote Originally Posted by L3thalHunter View Post
    My fav food #FILIPINOSONLY
    Nope,not #FILIPINOSONLY,i know it m8
    Stop making me hungry(to the one who posted this thread)
    Hi guys!I'm SilentRena!
    IGN is Rena2004Feel free to msg me in game!

    My Goals:
    #Be nice and help someone at forum and in game(IG(y),F(n)
    #Get 1 DL (4/100)
    #Get a crimson wings tree(yep!special thx to PotatoMarco!)
    #Be rich(n)


  8. #8
    Banned
    Join Date
    Apr 2014
    Location
    Estonia
    Posts
    5,593

    Default

    ew you eat bugs?

  9. #9
    Banned
    Join Date
    Mar 2013
    Location
    In your pocket, farting.....
    Posts
    5,371

    Default

    Quote Originally Posted by Toukiedatak View Post
    Sad life if a junkfood restaurant is your favorite.
    ...
    Noone likes a "Vegetable Restaurant"
    Junkfood ftw

  10. #10
    Lesser Wizard
    Join Date
    Apr 2015
    Location
    In the trees.
    Posts
    418

    Default

    Quote Originally Posted by Ritzy View Post
    What the.... What IS that suppose to be....
    I know right...I dont know what that is.
    I changed meh name to Mossey! YAS I AM A GIRL!

    Msg me in growtopia if you need any help what so ever. I will gladly help and I will try to get to you as quick as I can! And remember no one is a nub! (Except for scammers)

    Please help my dragon! (Click it)


    Anyone wanna give a damn?


  11. #11
    Lesser Wizard Vallvina's Avatar
    Join Date
    Jul 2015
    Location
    Portland, Oregon
    Posts
    264

    Default

    Quote Originally Posted by Toukiedatak View Post
    Sad life if a junkfood restaurant is your favorite.
    Sad life?


    What a very cold thing to say.


    I enjoy fast food restaurants and my life sure isn't sad. o.o

  12. #12
    Master Sorcerer Boomer's Avatar
    Join Date
    Jul 2013
    Location
    WoT Blitz probably...or XBox or PS4
    Posts
    12,002

    Default

    Isnt that the Bumblebee Tuna logo with an Awesome Face photoshopped onto it?

  13. #13
    Master Sorcerer iFrostSpark's Avatar
    Join Date
    Jan 2015
    Location
    D̸̼̲̣̮͍̝͙̹̺̣͎̔ͨͨͦ͆̊̿̌͌ͨͮͩ̈̉̊̈E̓̂ͮ̈̐ͭ̋̚҉͏҉̳̱̻̘͖̟̞̘̺
    Posts
    1,995

    Default

    I love their Ultimate burger steak lol
    (its a derped up jollibee face)
    IGN: BigChop
    Farm: SHMEXY

    PLS KLIK AAAA






    NEW SET OF DRAGONES YAW

    I NEED MALE DRAGONS PLS

Bookmarks

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •